Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na hranicích erotiky. Spánek.

05. 06. 2010
2
10
3297
Autor
Movsar

Kde všude lze hledat hranice erotična? Snad je jedním takovým místem spánek. Spánek jako milostné polospaní, anebo tvrdé zařezávání.

 

Buzen ze spánku erekcí je zamilovaný. Buzen ze spánku vedlejším tělem je milující. Je buzen milostnou touhou, neustále vyrušován z klidu.

 

Mizí-li láska, erotická láska, mizí nespavost. Začíná spánek milosrdných. Životní spánek.

 

Těla nad matracemi mírně levitující, anebo těla do matrací zatlačená řadou dní. Ta těla rýsují hranice erotiky. Hranice, kterých je ale tak mnoho.  


10 názorů

Max Hutar
10. 06. 2010
Dát tip
Tohle je nedomrdlost. Tohle šlo napsat mnohem líp, ale neustále to zakopává o špatnou stylistiku. Jako úvaha to neobstojí, ale báseň v próze by to byla výborná.

Zbora
07. 06. 2010
Dát tip
Ve trvdém zařezávání končí hranice všeho. To je celkem známé...

Vaud
06. 06. 2010
Dát tip
ať mě zkusí Žižek ráno probudit a uvidí jak ho moje podvědomí přivítá (jinak teda na právníka tak argument posměváčka ze základní školy)

Movsar
06. 06. 2010
Dát tip
vaud: slavoj žižek ve své knize mor fantazií trefně přehodnotil teorii o nevědomí tak, že např. touhy či perverze se neskrývají v hlubinách subjektu, ale manifestují se zcela otevřeně ("pravda je tam venku"). jsi jedinečným příkladem!

moorgaan
06. 06. 2010
Dát tip
nastesti nemusim nikoho presvedcovat o svem fungovani...ale ty asi basnirky odtud nepresvedcis o svych myslenkach

Vaud
06. 06. 2010
Dát tip
ještě tam chybí- buzen ze spánku buznou :-))

Movsar
06. 06. 2010
Dát tip
Moorgaan: tvou poznámku chápu jako marnou snahu přesvědčit zdejší básnířky o tom, že ti to ještě v 52 funguje

moorgaan
06. 06. 2010
Dát tip
mas to spatne zanalyzovany... ja vuubec nejsme zamilovany a erekce me budi kazde rano-trochu to prekopej, mas v tom zmatek!

Norsko 1
05. 06. 2010
Dát tip
zbytečné tlachání, omlouvám se

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru