Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak si ji užij

02. 11. 2001
0
0
1755
Autor
zolli

:o)

 

Špitají si slavíci,

smutek mají na líci,

že prý u papagáje

se líp zpívá a hraje.

 

 


Sadaf
27. 11. 2001
Dát tip
Úsměv maje na líce slyším tvůj zpěv,slavice:-))) P.S.Ještě že jsem si dnes na závěr svého toulání po písmáku přečetl Tebe,neb jsi mi na tváři vytvořila......??? No ÚSMĚV přece!!!!

zolli
05. 11. 2001
Dát tip
Juuuu dvě, aha tak proto jsou splašení všickni ptáci v celejch čechách, tak to už si se svým zpěvem neškrtnou vůbec :o))))

Albireo
05. 11. 2001
Dát tip
Tak promiň, zolli. Tys ses už proti tomu někdy ohradila? Tak to bude moje skleróza. Mně to k Tvému nicku tak nějak sedne, ale dokud skleróza nezapracuje nanovo, tak poslechnu.

Vio
05. 11. 2001
Dát tip
;-)))

zolli
04. 11. 2001
Dát tip
Zopáknu si přechodníky u Mahonka v pravopise! Ale ještě jednou mi řekneš žolíčku, budu Tě ignorovat!!! Opakovaně Ti říkám, že pro Tebe nejsem ŽÁDNÝ ŽOLÍČEK!!! Při Tvé inteligenci si již mohl pochopit, že tohle oslovení není žádoucí. NAVÍC opakovaně připomínám, že se ani osobně neznáme a proto si jakékoli familiárnosti vyprošuji. Chovám se k Tobě slušně a tak jako slušný člověk bys mohl Ty, naoplátku, akceptovat co Ti píši.

papouch
04. 11. 2001
Dát tip
ajo :-) už chápu :-))) jenže já nemám novou kytarU, já mám nové kytarY dvě :-)))) Ten Albi JE ale protivnej, že? :-)

alina
03. 11. 2001
Dát tip
"o))))))))

Bacil
03. 11. 2001
Dát tip
No u Papoucha je to určitě fajn, aspoň co jsem slyšel o lednovém minisrazíku. On Papouch dovede tak ňák zvednout... no né, myslím, náladu (na to druhé jsou jiné - totiž jiné).

Gastarbajtr
03. 11. 2001
Dát tip
Papagájův hlasatel records...www.phr.cz ...jo. tam se dobře hraje :-)))

papouch
03. 11. 2001
Dát tip
nechápu

zolli
03. 11. 2001
Dát tip
No prý máš novou kajtru, jsem slyšela....no tak nic...

Albireo
03. 11. 2001
Dát tip
Žolíčku, fakt si zopakuj přechodníky. Slavíci - majíce. Jinak by to bylo moc hezké.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru