Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cítím smrt bolet

06. 06. 2010
18
29
2272
Autor
Garay

Cítím smrt bolet
Když podívám se
Do dlaní
Na hřbety
Chřibů
zvlněné staletými
podzimy.

Voním k Bohu
A cítím smrt bolet
A nejvíc
že nevím
jak Potom
budu hladit lesy.


29 názorů

mám husí kůži..

Robinia
15. 06. 2010
Dát tip
ano, smrt hodně bolí...

Garay
11. 06. 2010
Dát tip
Rajmunde díky, nicméně nevím proč ale ta "krkolomnost" mne okouzluje. Možná to líp neumím, možná to líp nemám umět :)

Rajmund
08. 06. 2010
Dát tip
Norsko bych doplnil-jako špatnej překlad Kanta. Němec by se v prvním verši našel. Rozhled z těch hor máš, ještě ho ztvárnit:-)

Zajímavá věc

Garay
07. 06. 2010
Dát tip
Ale nejsi. Já se jen hodně rozohním, když nejsem pochopena :) Ale to se může stát.

jH
07. 06. 2010
Dát tip
ahá, sem tup, dík

Garay
07. 06. 2010
Dát tip
Pro ty, kteří nepochopili Potom... Je to velké Potom - po životě. A je tam sakra velký otazník. Protože nevím ani já ... ani Ty. Pro ty, kteří pochopili nebo se snažili pochopit - díky. Jsem to já.

Piš jak ti "zobák narost".To jsi ty! Dáš si poradit a je tu další tuctový usměrněný autor.Užívej si svoji hru s myšlenkami a slovy.

baronka
07. 06. 2010
Dát tip
Potom je hrad v mlze T

jH
07. 06. 2010
Dát tip
no jen si hraj, ale jakej má smysl, aby Potom začínalo velkym?

jH
07. 06. 2010
Dát tip
tak ještě jednou, mate mě totiž, když píšu tu "kritiku" písmem, co má patky, takže můžu odlišit velký I a malý l a pak ji odešlu a písmo se zobrazuje bez patek O_o

jH
07. 06. 2010
Dát tip
vole...to bylo "I" né l

Garay, nejspíš bys měla psát jen o sluníčku a lásce, aby to lidi moc nebouřilo. Já dávám tip.

Garay
06. 06. 2010
Dát tip
Ach... Nepříjde mi to předčasně senilní. Píšu o pocitech, Mimoň. A ty mi nikdo nebude diktovat. Lag-n.lol. super, že si tolik všímáš. Pak si určitě všimni svých vlastních "CHLB" a překlepů :) A s velkýma písmenama si hraju pořád. LadyLoba - Chřiby jsou lesy na Jižní Moravě. Slovácko.

Max Hutar
06. 06. 2010
Dát tip
Předčasně senilní. O těhle věcech je básnit ještě čas.

Norsko 1
06. 06. 2010
Dát tip
velké téma. nezvládnuto

LadyLoba
06. 06. 2010
Dát tip
luštila jsem Chřiby

jH
06. 06. 2010
Dát tip
zvětšil sem si ten obrázek uprostřed vpravo, je sice malinkej a když sem ho zvětšil /ctrl + kolečko na myši/ čim dál víc mi začalo připadat, že je to výjev, jak ho typka kouří jakýmusi vlasáčovi :))) v textu sem si po jedno přečtení přečet pár překlepovejch chIb, který to docela srážej + velký písmena - pokud chceš dělat velký na začátku řádku a pak najednou v posledních třech přeskočit na malý, tak to je mi docela jedno /i když úprava textu je u takový miniatury taky dost důležitá a někoho by to mohlo rušit/, je to totiž nelogický, velký písmeno u Boha respektuju, ale Potom ?

Garay
06. 06. 2010
Dát tip
Děkuju moc.

renegátka
06. 06. 2010
Dát tip
Velmi pěkné.*

javavia
06. 06. 2010
Dát tip
Moc hezky napsané*

dadadik
06. 06. 2010
Dát tip
hezký moc

Bíša
06. 06. 2010
Dát tip
:+))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru