Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud pastýřů

07. 06. 2010
13
21
2231
Autor
Garay

"Jak to bylo? Ovečka, tygr, karafa, kůže, hvězda? Jak to je ..."

Zas tygra k ovečce přivedou
Jak hvězda na východě
vzplane její kůže

Už přes dvatisíce let
sedíme u ohňů
proti červánkům
proti tmě
proti sobě
Čekáme
Věříme
Do karaf cedíme
vlastní neřesti


21 názorů

VH64
09. 12. 2011
Dát tip
Jasně, že jsou některé tipy i částečně ze sympatie. Sympatie člověka přiměje si udělat lepší naladění a spíš pak ocení dílo, dílečko. U jiného by třeba stejně dobrou věc přešel. Tartaro - já myslím, že by to mohlo jít. Vzpoměň na Abraháma. V muslimském světě se každoročně vraždí milióny ovcí, koz, krav a velbloudů při svátku obětin, který k tomu odkazuje. A smrt je zatraceně dobrý materiál pro mystiku.

Garay
12. 11. 2011
Dát tip
Tak jo.

Garay
12. 11. 2011
Dát tip
Neříkej dvakrát... chytnu se každého slova.

Garay
12. 11. 2011
Dát tip
Tak jo... úředně ti zadávám tato slova... a vsadím svoje housle (žádné nemám), že napíšeš lepší. Go... Tartaro, Go...:D

sveřep
23. 06. 2010
Dát tip
T, protože se mi to líbí...

Robinia
15. 06. 2010
Dát tip
desáté sluníčko... nebo hvězdička?

LadyLoba
11. 06. 2010
Dát tip
Hele chceš psát "umělěcky" nebo pro lidi? Prostě - imho musíš mít něco jako vlastní úsudek, a vycítit, kdo ti říká konstruktivní kritiku a kdo tě tipuje tak nejak protože "sluníčko". Já jsem vděčná za obojí. Dávat sem věci mi to nevzalo chuť. Já už jsme zvyklá z Literu i jiných serverů ... A když si nejsem jistá, mám pár lidi, kterým důvěřují a vím, že mi otevřeně řeknou svůj názor. A tahle báseň určitě ode mne nedostala tip, jen kvůli "sluníčku". V danom čase zarezenovala se mnou - a to tak, že veľmi :)

Garay
11. 06. 2010
Dát tip
Děkuju. Tak mě napadá, zda to nejsou ty "sluníčkové" tipy, jak už to někdo ocejchoval. Vážně bych chtěla abych tipy dostávala za to, že umím. A když mne někdo osočí, že dostávám tipy ze sympatie, člověku to trochu vezme chuť něco sem dávat.. Nemáte to stejně?

koloušek
08. 06. 2010
Dát tip
T*

Bíša
07. 06. 2010
Dát tip
Tip!

Garay
07. 06. 2010
Dát tip
Jste hodní. Děkuju.

javavia
07. 06. 2010
Dát tip
Umíš:-)

:)

LadyLoba
07. 06. 2010
Dát tip
jasné, že nevadí :-) nádherné

Garay
07. 06. 2010
Dát tip
Já to spojila do jednoho? Nevadí? Myslím, že jsem si to ztížila :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru