Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o koruně

10. 06. 2010
16
27
3657
Autor
aleš-novák

to není aprílová zpráva... http://byznys.lidovky.cz/penize-podporuji-zlocin-svedove-vazne-uvazuji-o-jejich-zakazu-p78-/firmy-trhy.asp?c=A100609_171614_firmy-trhy_abc

konec švédské koruny

už je téměř jistý  

od příště bude k mání

jen na dresu hokejisty

  

peníze money škvára geld

i bez nich bude nám  dobře

marně vzpomínám kdo že řek

"každému podle jeho potřeb" ?


27 názorů

Diana
16. 06. 2010
Dát tip
Kdo umí mít dost, je bohatý. Kdo je poctivý, může být třeba pod drobnohledem a kdo nic nepředstírá, je svobodný. Je to především v nás...

Toscana
14. 06. 2010
Dát tip
Mě v poslední době zaujalo spíš tohle: http://orgo-net.blogspot.com/2010/05/nove-zdroje-energie-video-dr-greera.html - tak mě napadá, že to, o čem tam mluví, by mohlo být to, co tušili staří Mayové, když předpovídali, že r. 2012 vstoupíme do nového věku lidstva, protože kdyby se povedlo uvést v život technologie v přednášce zmíněné, bylo by opravdu všechno o hodně jinak...

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
avox: Už dneska lze vyhledávat. Kdo by to ale dělal, když podle svobodnejch zednářů je potřeba zredukovat lidstvo vo minimálně jednu až dvě třetiny? Vyhledávat se budou pouze odpůrci. Večer se v TV mrknu na dokument uveden takto: „Bdělost a ostražitost“ Otce národů se v posledních letech jeho krutovlády obrátila proti nevinným lidem, jejichž hlavním „prohřeškem“ byl židovský původ. Dokument Kan. Židé ruské říše přivítali Říjnovou revoluci většinou pozitivně. Státní diskriminace skončila, všichni si byli rovni a světlá budoucnost byla jistě lákavá. Už po krátkém čase se ale ukázalo, že rovnost není tak stoprocentní a že SSSR se stal novým impériem v rukou svérázného a podezíravého Gruzínce, který svou moc utužoval pravidelnými čistkami. Kulaci, straničtí funkcionáři, inženýři, čekisté, vojáci... Smyslem těchto velkorazií, které končívaly smrtí stovek, tisíců a desetitisíců lidí, bylo nastolení atmosféry strachu a poslušnosti. Ke konci 40. let minulého století došlo i na početnou židovskou menšinu. Dříve se stávali Židé oběťmi politických čistek spíše z hlediska svého "profesního" zařazení. Nyní ale šlo o promyšlený útok hlavně na židovské intelektuály, kterým byl vyčítán nebo přímo kladen za vinu, kosmo politismus, židovský nacionalismus, sionismus a špionáž pro západní mocnosti. Často to byli lidé, kteří se pro sovětský režim velmi angažovali. Zvláště pak v letech "Velké vlastenecké války". První a nejznámější obětí byl divadelník Salomon Michoels.Svou popularitu a oblíbenost nejen u Židů zaplatil v lednu 1948 životem. Vraždě zosnované tajnou policií následovaly "řádné" trestní procesy, končící rozsudky smrti. Vyvrcholením "honu na čarodějnice" bylo obvinění skupiny židovských lékařů ze spiknutí s cílem zavraždit vysoké sovětské státní a stranické funkcionáře.Z vězení jím pomohla jen Stalinova smrt v březnu 1953. Ale ne všichni z nich výslechy a žalářování přežili. Tohle je ale jen čajíček a nic nebrání příchodu ještě horších věcí. Technika je dneska totiž dál a lidi rozhodně nemaj' důvod bejt lepší. Spíš jen poučeni historií svoje zájmy lepší maskujou...

avox
14. 06. 2010
Dát tip
Ano, to budou ty standardy :-) a co ten favorit? :-D

je třeba rozlišovat satelitní vyhledávání pro ty, kdo se ho CHTĚJÍ účastnit a pro ty, kdo se ho MUSÍ účastnit.

avox
14. 06. 2010
Dát tip
jejku... zpátky do jeskyň a k naturální směně, neb veškerý pokrok je dílo ďáblovo? :-)) problém řeším, když nastane, až nastane, myslím, že mne už hlava bolet nebude. Zatím myslím satelitní zaměření je spíše užitečné - různým ztracencům v horách nebo na moři může zachránit život. A zpracování hromadných dat se děje myslím spíše vyhodnocováním odchylek, takže se nejdřív musí stanovit standardy... vejdu se do průměru :-)) btw, alfi, když se bráníš pokroku, proč nejezdíš ve favoritu bez klimatizace, ten se ještě dal s láskou udržovat doma :-)))

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
Tos: Číslo 666 rozhodně je v čárovém kódu obsaženo a www=666. Snad je to jen náhoda, ale Apokalypsa nás před takovym číslem varuje. Snad to potvrzuje platnost Zjevení, snad je to jen fantazírování náboženskejch fanatiků. Bez ohledu na případnou víru či bezvěrectví by ale každej měl mít strach před získáním absolutní moci elit nad masama. Viz třeba již zmiňované totality. Pak už bude odpor proti jejich politice nemožnej. Pak se z nás stanou kolaboranti plnící vůli režimu, "přežívači" dodržující pravidla a nesouhlasící vězni koncentračních táborů. a-n: Pravda... Schyluje se k totalitě nevídanejch rozměrů. Zatim je to jen takový "testování". Takzvanou "salámovou politikou" (postupnym ukrajovánim) přijdem postupně vo všechny svobody a stanou se z nás otroci. Horší nesvoboda, jak v Kambodži za vlády Rudejch Khmérů. Tam byl například trest smrti i za nošení brejlí!!!

Toscana: to je obvyklé mávnutí rukou: když nedělám nic špatného, ať mě klidně sledují. Jenže takovýmhle ustupováním se dostáváme do role tupých ovcí. Například volby přes internet poskytují tak obrovský prostor pro manipulace, že si to ani neumíme představit...

Toscana
14. 06. 2010
Dát tip
FAE - Linda Goodmanová byla skvěla astroložka a numeroložka, ale nějak nechápu, jakou souvislost má její výklad součtu písmen jména a příjmení s číslem 666 na čárovém kodu... Trošku mi to připomíná míchání hrušek s jablky. K tomu ostatnímu: myslím, že pro jakéhokoli potenciálního sledovatele jsem natolik nezajímavá, že mi nějaké čipování nebo radioaktivní látka pod fotkou nehrozí, ani sledování přes mobil. Sledovatel by si moc nepomohl a nic podstatného by nezjistil. :o)))

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
Škoda, že mi něco podobnýho někdo neporadil dřív... :-)) Brzo se všechno posere, ale lepší je to asi nevědět...

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
Škoda, že mi něco podobnýho někdo neporadil dřív... :-)) Brzo se všechno posere, ale lepší je to asi nevědět...

dík. v rámci zachování duševního zdraví to snad ani studovat nebudu :o)

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
Tabulka, ač z odsouzeníhodného zdroje je zde: http://www.esoterika.cz/clanek/3449-ciselna_abeceda_chaldejsko_hebrejske_kabaly.htm Další se mi hledat nechce. Asi je ale platná...

A.H.
14. 06. 2010
Dát tip
*

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
Pokud sis doporučenou stránku, ač je lehce sektářská, přečet', musíš s nima (a mym názorem) souhlasit. Děje se tu něco podezřelýho a potenciálně velmi špatnýho. Dílčí věci lze dohledat na jiných, nesektářských, stránkách. Pokud si najdeš na něčem čárovej kód, pak se dozvíš, že ty dvě úzký čáry u sebe skutečně znamenaj' číslo 6. Mrkni se na číslo 6 a čárky nad ním. Proč jsou tam třikrát, tedy 666? Satanismus si velmi libuje ve skrytejch číslech a symbolech. Zatim jsem ještě nehledal jinde, ale pokud skutečně platí ona kabalisticko-numerologická tabulka, pak už téměř vod nepaměti je písmenu "w" přiřazeno číslo "6". WWW.stránky jsou tak vlastně 666.stránky. Apokalypsa je cca 2000 let stará. Nelze tedy dodatečně falšovat. Pokud někdo používá číslo 666, pak buď neumyslně, či záměrně. Tak jak tak, naznačuje to, komu dotyčnej slouží...

jo, FAE, raději o tom moc nepřemýšlím. A podvědomě se bráním technickému pokroku. Vždyť auto si dřív mohl každý opravit sám doma...Dokonce i vyrobit :o)

FAE BOMB
14. 06. 2010
Dát tip
V první fázi se to samozřejmě bude týkat jen tzv. Západu. Hlupáci s holym zadkem nikoho nezajímaj'. Už teď nás sledujou přes mobilní telefony. To mám aspoň z televize. Něco ve smyslu, že policie prokázala přítomnost pachatele na místě činu podle jeho mobilu. Možná si z místa činu jen zavolal. Každopádně se někam uložilo jeho číslo, číslo volanýho, doba hovoru a souřadnice asi obou účastníků hovoru. Nelze vyloučit, že aspoň u podezřelejch osob se automaticky monitoruje jejich pohyb. To nepochybně lze. Možná i nás všech. Jen pro zajímavost- izraelská armáda má speciální rakety vodpalovaný z vrtulníků, který se automaticky navedou na mobil teroristy. Zdroj: odbornej časopis. A teď mi řekni jednu věc. Co by asi Hitler nebo komunisti dali za to, aby mohli efektivně sledovat naprosto každýho a počítač to za ně automaticky vyhodnocoval? Kdo se např. opakovaně potkal s odpůrcem režimu? Ano, je to teoreticky dobrý, ty mikročipy. Dá se pak zjistit, kdo byl na místě loupeže nebo vraždy. Placení pouze čipem teoreticky zlikviduje prodej, drog, kradenejch předmětů a předávání úplatků. Pak budem snad konečně šťastný, ne? Fajn, souhlas. Lidi jsou ale naprosto nepředstavitelný supersvině. Pokud se ta technologie dostane do rukou režimu typu nacistů nebo komunistů, tak to rozpoutá peklo na zemi dosud nepoznanejch ani netušenejch rozměrů. Nebude totiž možný provádět jakoukoliv "protistátní" činnost. Od partyzánského boje po členství v náboženskejch spolcích, jak ostatně naznačuje Apokalypsa. Myšlenka sledovat odpůrce režimu je velmi dávná. STASI (tajná služba DDR) nanášela vybranejm lidem pod fotku do pasu radioaktivní látku. Umožňovalo to sledování osob při cestách do zahraničí a to pravděpodobně i z družic. Ruskejch... Tehdy... Asi to ale škodilo zdraví. Ptám se- co je asi technicky možný dneska?

Toscana
13. 06. 2010
Dát tip
FAE - nešil, 7 miliard lidí sledovat přes satelit? a proč by vůbec? Koho zajímá, kam se zrovna sune nějaký Masaj v Africe nebo nějaký strejček z Horní Dolní? :o)))

FAE BOMB
13. 06. 2010
Dát tip
Ač se tam zmiňuje Apokalypsa a napsali to sektáři, doporučuju aspoň zběžně prolistovat následující: http://www.vesmirni-lide.cz/knihy/internet/internet.htm#12. Po technický stránce to maj' dobře zmáknutý. Zřejmě nejkomplexnější popis daný problematiky, kterej jsem zatim čet'. Všechno pravděpodobně skončí placením mikročipem pod kůží. Pak nás bude permanentně "někdo" sledovat přes satelit a svobodně si nedojdem ani na hajzl... Propagandistický kecy doporučuju přeskakovat. Zas až tak moc jich tam ale neni.

Toscana
10. 06. 2010
Dát tip
to vykřikovali kdysi za komouše papaláši, kteří sami měli ty potřeby největší - no a čas oponou sice cuknul, ale v tomhle ohledu se nezměnilo zhola nic, zase jsou papaláši ti potřební ze všech nejvíc. Až mě napadá, jestli by nebylo dobře je aspoň politovat... :o))) *t

Budou ve Švédsku peníze? Liberálové tvrdí, že ne, konzervativci, že ano. Normální lidé prohlašují, že u někoho budou, u někoho ne. Jako ostatně všude.

koloušek
10. 06. 2010
Dát tip
Bez peněz nám bude líp - T*

baaba
10. 06. 2010
Dát tip
...tak se zase začne vyměňovat ...jako zamlada kuličky za prak, žvejkačky za pexeso atd. :o)

avox
10. 06. 2010
Dát tip
není tohle šíření poplašné zprávy? :-)) */

snake_01
10. 06. 2010
Dát tip
Každámu co zaslouží, v Evropě i za louží. Ostatně, když zuby zatnem, můžem znovu platit plátnem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru