Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mentálně a živelně postižený

10. 06. 2010
0
10
1482
Autor
FAE BOMB

http://www.mediafax.cz/regiony/3050770-Zricena-stredoveka-hradba-zasypala-ve-Stribre-zrekonstruovany-domek


Mentálně a živelně postižený

 

I když žiju v podhradí,

povodně mi nevadí.

Na nemoci psychické,

beru léky klasické...

 

Přesto barák doznal,

dosti značné změny,

když se z hradu sesunuly,

podmáčené stěny...

 

V důsledku podmáčení se ve čtvrtek večer sesunulo 15 metrů městských kamenných hradeb na rodinný dům ve Stříbře na Tachovsku. (Foto: <a href=http://www.mediafaxfoto.cz _cke_saved_href=http://www.mediafaxfoto.cz target=_blank>© Mediafaxfoto.cz</a>)

 

 

 


10 názorů

FAE BOMB
11. 06. 2010
Dát tip
Asi z televize. Těch zdí se sesypalo každopádně víc a zřejmě aspoň jedna (snad?) patřila k hradnímu opevnění. Nebo kecali v televizi... Nechtělo se mi to hledat, tak jsem vzal první fotku, kterou jsem našel.

FAE BOMB
11. 06. 2010
Dát tip
Když začneš přehodnocovat pořadí hodnot, tak právě neusneš...

avox
11. 06. 2010
Dát tip
Srandisto... Komu se daří tak, jak by si představoval? Vřele ti doporučuji přehodnotit pořadí hodnot :-))

FAE BOMB
11. 06. 2010
Dát tip
Sám sobě bych diagnostikoval mírný deprese. Nedaří se mi tak, jak bych si představoval. Pak ale nemůžeš spát bez ohledu na únavu, pže furt musíš něco "řešit" a proto jen tak neusneš...

avox
11. 06. 2010
Dát tip
juknu... pokud tím blbou náladu zaženeš, jen piš... ale když nemůžeš v noci spát, znamená to obvykle, že ses přes den dost neunavil :-))

FAE BOMB
11. 06. 2010
Dát tip
Asi jsem se inspiroval jednou svojí starší věcí z minulejch povodní: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=328221 Nejlepší kousky ale píšu tehdy, když mám blbou náladu a nemůžu v noci spát...

avox
11. 06. 2010
Dát tip
No, jen 3. a 4. verš první sloky měly asi přijít až na závěr. Takhle to vypadá, že obyvatelé neměli zdravý rozum, už když rekonstruovali dům pod hradbami...

FAE BOMB
11. 06. 2010
Dát tip
Takže jsem vlastně ani nekecal... :-)

avox
11. 06. 2010
Dát tip
znám to tam, byla to část městkých hradeb...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru