Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadání soutěže ROMANTIK (2-2010)

11. 06. 2010
1
10
2696
Autor
Rampoušek

Zadání nového tématu soutěže klubu >>>> ROMANTIK <<<<

nové téma zní :

 

" HRÁBĚ ČI HRABĚ "

 

aneb nám z toho všeho hrabe ?

 

forma:

je

absolutně

 

l i b o v o l n á  !

 

 

...a můžete začít psát třeba hned, nebo podle své nálady kdykoli...

  a to, až do neděle 20.6. (letos) půlnoci,  kdy bude příjem soutěžních děl ukončen.

 

     Vyhodnocení pak proběhne  v pátek 25.6. 2010, kdy vítěz obdrží diplom, kytku, vyhřívané plavky s chladícím svetrem a maringotku s markýzou či deštníkem :)

     Dále po Bivojovi, dvě jednosměrné letenky a stravenky, EskymoSodexHoPass v hodnotě 100 euro, pro dva lidi na sever, kde je mentálně a momentálně relativně chladněji... název však nepřečtu... něco jako Ejafjakakův kůl nebo tak, prostě je to ho dost, neboť jsme dlouho neROMANTIKovali a doufám, že od toho koulení a superkoulování vás nebolejí písmácké ručičky a mozkovny :)

Prostě ukažte, co je v těchto krásných tropických letních dnech a bouřlivých nocích ve vás, zkuste to nějak "uhrabat" na "písmácký papír" a přémým avízem k mému jménu či do klubu ROMANTIK laskavě zaslati.

 

P.S. 

 Avíza Bivojovi neposílejte, utopil se na Slovensku v Hornádu, když zachraňoval starého Opla...

Stejně by se potom pak vrátily do mé poštovní schránky ... :))

 

P.S. Pro otupělé vedrem či bloumající noční oblohou malá nápověda:   "Variace na renesanční téma"

 

 

všechny vás zdraví

roztátý Rampoušek !


10 názorů

mě z tebe Rampoušku hrábne

Rampoušek
23. 06. 2010
Dát tip
Tak vážená hrabata a hraběnky, čas se neúprosně chýlí ke svému konci pro hrabání a poslání svých hrabacích výtvorů či hrábí Máte ještě dva dny !

hrabe mi taky, hodně, ale o tom snad ani nebudu psát...:)

Rampoušek
16. 06. 2010
Dát tip
tak to je jenom dobře pirátisko :)

moorgaan
16. 06. 2010
Dát tip
mně snad z toho hrábne..

drami
14. 06. 2010
Dát tip
Rampoušku, přideeeej :-)))) Myslela jsem 3D jako v kině, ne jako velikost prááádla (meGGa) Jo, a nestojím taky o hlubší kritiku. Spíš o hlubší pochvalu :-D

Rampoušek
14. 06. 2010
Dát tip
neboj... vejdeš se! i s trojkama :))

drami
14. 06. 2010
Dát tip
Budou plavky všerozměrné? Neb ani tři dé mi nestačííí :-D

Ondoň
13. 06. 2010
Dát tip
božínku

Norsko 1
11. 06. 2010
Dát tip
jedině hrábě. ty jediné vystihují vztah současného člověka k životu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru