Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přebytník

14. 06. 2010
24
28
5394
Autor
Ostrich
Vlastní já je
obrovtipný zvyk
Prokrustovo
ulité
úložiště paměti
 
co do něj nezapadá,
trčí
chvíli křik,
otazník
 
šmik
 
já včerejší
přebytník
jdu do smetí.

28 názorů

jakýsi kompjútr, občas to chce vyčistit hardisk občas nový software... jo, našla jsem se v tom :))))))


Ostrich
25. 03. 2011
Dát tip
a zároveň... ? :)

médea
20. 03. 2011
Dát tip
*

slivaka
20. 01. 2011
Dát tip
:)*t.

voice
27. 09. 2010
Dát tip
*

Kuchot
14. 09. 2010
Dát tip
pro mě jen onanie bohužel...

azur
11. 09. 2010
Dát tip
:D

filemon
06. 07. 2010
Dát tip
Zvyšník síce v lexike slovenčiny neexistuje, ale páči sa mi, lebo logicky by mohol byť.

Ostrich
05. 07. 2010
Dát tip
Díky - to jsem rád, že se vracíš:-) A díky za slovenský překlad. Ono to s těmi slovy ale je stejně vachrlaté. Přebytek a zbytek vlastně vyjadřují skoro to samé. Můžeš třeba říci skoro stejně dobře "Jsi zbytečný" jako "Jsi přebytečný".

Jazylka
05. 07. 2010
Dát tip
páči sa mi, hoci preferujem rytmickejšie starosvetské básničky, už ju čítam viackrát a stále sa mi zdá zaujímavá. filemon - možno "zvyšník"?

filemon
28. 06. 2010
Dát tip
Rozmýšľam, ako by sa v slovenčine povedalo "přebytník". Asi prebytník.A ďalej rozmýšľam, koľko ľudí nikdy nepríde na to, že sú celý život prebytníkmi... Tip :))

Manuamanua
27. 06. 2010
Dát tip
Tip nejen za "obrovtipný zvyk."

Ostrich
16. 06. 2010
Dát tip
Blbjenko - jasně. Už se těším na setkání. A jak by taky ne - když se jeden zamyslí nad lecčím, co je považováno za normální, dojde mu (obdobně jako třeba Keseymu), že normalita je z hloubi lidskosti vlastně nenormální, stupidní, neodpovídající tomu, co bychom rozumem i citem rádi považovali za to pravé lidské. Normalita je u většiny lidí nejspíš dána především schopností žít v iluzi. No a když to někteří nesvedou... buďme rádi, za moderní oázy namísto dřívějších klecí, je to docela útěšná perspektiva:-)

blbjenka
16. 06. 2010
Dát tip
všichni se jednou sejdeme u Chocholouška :o)

ocivetme
16. 06. 2010
Dát tip
No docela úlet

Dragora
14. 06. 2010
Dát tip
ano...to, co v hlavě vytvoříme a nehodí se to, vydeletujeme to do "koše"... někdy do "zálohy" :-))) TTT!!!

Miroslawek
14. 06. 2010
Dát tip
vždy když ukládám dítě ke spánku, váhám, jestli mám dát "Uložit" nebo "Uložit jako..."

Ostrich
14. 06. 2010
Dát tip
Já taky ne - a přitom, když si chci leckdy na něco vzpomenout, je to v odpadkovém koši. A když si nedám pokoj a hledám, proč právě tohle šlo do smetí a ne to, co by tam klidně být mohlo - ukáže se mi obrovitá síla automatu. Zvyku souladnosti.

avox
14. 06. 2010
Dát tip
já tomu tak rozumím, ale nevím o ničem, co bych chtěla odhodit "do smetí" :-))

Miroslawek
14. 06. 2010
Dát tip
líbí, tip ;D

Ostrich
14. 06. 2010
Dát tip
martinez: Jo, dvoj&vícesmysly, ty já miluju:-) avox: v tom je právě ten vtip, že to lože je automat. Nemůžeš se do něj neuložit - protože to jsi ty sama :-)

avox
14. 06. 2010
Dát tip
Panebože... chci se ptát, cožpak se někdo sám, uloží na to lože? Snad, když se nemá rád...

martinez
14. 06. 2010
Dát tip
přebytník mě dostal svým dvojvýznamem.. teda pro mne.. že si člověk može připadat jak přebytník dyž mu jeho přebytník někam zmizí.. :o)

Ostrich
14. 06. 2010
Dát tip
Co se týče paměti - těžko říct, kde se ty zbytky ocitnou. Ovšem je pravda, že když je zbytků příliš, tak se vzbouří - čili varianta přeplněného hřbitova osekaných přebytečnin je velmi pravděpodobná.

mají ruce nohy své vlastní hřbitovy?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru