Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rajuuho príbeh 2 - 2. diel

14. 06. 2010
0
1
996
Autor
Ninja Peti

 

Rajuu buchol do kamenných dverí, za ktorými bola chodba vedúca ku kráľovi. Dvere sa otvorili a Rajuu prešiel k trojmetrovým dverám, na ktorej boli na ozdobu vytesané levy. Pri dverách stáli stráže. Chytili Rajuuho za plece a povedali:

„Sem nemôžete len tak vtrhnúť!“

„Nechajte ma!“ zakričal Rajuu a odsotil ich.

Vošiel do miestnosti. Weshi, ako vždy sedel na svojom tróne. Pokojne sa spýtal Rajuuho:

„Čo sa deje?“

„To by som sa mal pýtať ja!“ odvetil mu Rajuu.

„Kde je Tezou?“ pokračoval.

„Prečo sa pýtaš?“

„Viem, že zmizol.“

„Od koho?“

„To teraz nie je podstatné! Pýtal som sa, kde zmizol a prečo si mi to nepovedal!“

„Sám neviem, kde Tezou je. A nepovedal som ti to preto, lebo som nechcel, aby si pred misiou bol rozrušený. Nechcel som, aby naša krajina upadla do rúk Hinigami. Pretože ak ich nezastavíš ty so svojou armádou, tak potom ich nezastaví nikto.“

„Chápem.“

„To je dobre. A teraz sa choď vyspať. Zajtra ťa čaká náročný deň.“

Rajuu ešte chvíľu rozmýšľal a potom odišiel. Už mu v boji nevedel pomôcť ani Tezou. Táto myšlienka ho skľučovala.

Na druhý deň skoro ráno vyšiel Rajuu do záhrady pred hradom. Záhrada bola obrovská, rástlo v ňom veľa stromov, bolo tam nespočetné množstvo kvetov a niekoľko fontán. Rajuu tu čakal, kým sa zíde celá armáda. Keď tam už boli všetci, prehovoril:

„Budem krátky, lebo nemáme čas. Hinigami sa totiž blížia. Takže: páni, toto je tá najdôležitejšia misia vo vašom živote. Nepokazte ju,“ Rajuu skončil svoj monológ, ešte posledný krát sa obzrel na hrad, na svoj dom a vydal sa na cestu. Mešťania ich vyprevádzali. Veľa z nich plakalo, no mnohí mali v očiach nádej. Tí Rajuuovi a armáde dodávali silu. No zároveň kvôli nim sa Rajuu trochu bál. Toľkí sa naňho spoliehajú. Čo keď ich sklame? Čo s ním bude? Vyhodia ho z armády? Budú ho do smrti nenávidieť?

Nie! To sa nesmie stať! Musí to zvládnuť! Musí! Rajuu takto rozmýšľal a ani si nevšimol, že už skoro vyšli z dediny. Prechádzali popri posledných domoch, v ktorých bývali najnovší obyvatelia dediny. Tu si postavil dom aj Tezou. Keď prechádzali okolo jeho domu, Rajuuho strach ešte rástol. Nedokázal sa im postaviť ani Tezou. Dokáže ich poraziť on?

Rajuu sa upokojil. Dokáže. Tezoua už dávno prekonal. Navyše má armádu, ktorá pozostáva z najsinejších ninjov v celej krajine.

Pomaly opúšťali dedinu a vchádzali do nekonečného lesa. Pred nimi sa črtali zasnežené hory. Boli ešte asi sto kilometrov ďaleko, ale boli také obrovské, že ich videli už teraz. A tam, za tými horami boli niekde Hinigami. Boli čoraz bližšie, po zuby ozbrojení s jediným cieľom: obsadiť krajinu a užívať si peniaze, ktoré dostáva kvôli dobrému poľnohospodárstvu. V ostatných krajinách nerástlo toľko rastlín, lebo na to neboli dobré podmienky. Preto ich kupovali od nich.

Keby Hinigami obsadili krajinu, z terajších obyvateľov by urobili otrokov. Zvýšili by ceny rastlín, ostatým krajinám by došli peniaze a vznikli by veľké škody. Toto nesmú dopustiť a preto Hinigamov musia zastaviť. 

 


1 názor

Taubla
15. 06. 2010
Dát tip
dobré

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru