Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztráta víry kvůli otřesu mozku

15. 06. 2010
3
15
2122
Autor
FAE BOMB

 

 

Praštěný ateista

 

Docela dost kněží,

v žaludku mi leží.

Byl jsem jednou v kostele,

tvářil jsem se vesele.

 

"Proč?!", ptal jsem se pak s pláčem,

po zásahu kropáčem...

Farář na to odvětil,

že mě tím prý posvětil!

 

 
 


15 názorů

FAE BOMB
18. 06. 2010
Dát tip
Kropáč je od slova kropit a používá se ke kropení svěcenou vodou. Na tom obrázku je kapesní verze, ale jsou i ve velikosti husitskýho palcátu a tim už to fakt asi bolí...

FAE BOMB
16. 06. 2010
Dát tip
Von měl hi-tech model s vnitřním plněním. Zapomněl to ale asi vodjistit a jak s tim tak mával... Vono to fakt vypadá docela nebezpečně. Do letadla by s tim toho faráře asi nepustili... :-) http://cz.devocionalia.eu/product_info.php?cPath=3_20&products_id=23

FAE BOMB
16. 06. 2010
Dát tip
YY. Aneb jak pravil soudruh pohraničník Jan Hus při opilecké stělbě z lodního děla na jakýsi Ledový palác: Modlit se! Modlit se! Modlit se! Pak ho za to ale postavili před koncil místního národního výboru a nakonec za to dostal, tušim, pokutu. Prej mu tam ale pěkně "zatápěli". To je asi tak všechno, co si z dějepisu pamatuju...

FAE BOMB
16. 06. 2010
Dát tip
YY. Aneb jak pravil soudruh pohraničník Jan Hus při opilecké stělbě z lodního děla na jakýsi Ledový palác: Modlit se! Modlit se! Modlit se! Pak ho za to ale postavili před koncil místního národního výboru a nakonec za to dostal, tušim, pokutu. Prej mu tam ale pěkně "zatápěli". To je asi tak všechno, co si z dějepisu pamatuju...

koloušek
15. 06. 2010
Dát tip
Proto tam nechodím a modlím se pěkně doma.

FAE BOMB
15. 06. 2010
Dát tip
Nejlíp komplet výstroj, co maj' policajti při zásazích proti demonstrantům. Pokud možno, tak včetně plynový masky pro případ nasazení kadidelnice. Pravidelnej výcvik v používání ochranných pomůcek nutností. Doporučeno absolvovat kurzy zdravovědy, taktického řízení vozidel a slaňování. Modlení už dávno neni pro starý báby... :-))

koloušek
15. 06. 2010
Dát tip
Chtělo by to přilbu, jinak skončíš v limbu.

FAE BOMB
15. 06. 2010
Dát tip
Konečně jsem pochopil, proč je zakázáno vstupovat do kostela s pokrývkou hlavy. Důvody jsou pochopitelně čistě náboženské. Snižovalo by to efektivitu použití některých liturgických pomůcek... :-))

koloušek
15. 06. 2010
Dát tip
Už nepůjdu do kostela, nechci dostat po palici, abych úraz utrpěla a skončila v nemocnici.T*

FAE BOMB
15. 06. 2010
Dát tip
Ten ateista měl vlastně štěstí, že ho zvědavost nepřivedla do synagogy. Tam by možná dopadnul hůř. Na tohle mu bude stačit akorát pytlík s ledem... :-)

avox
15. 06. 2010
Dát tip
vida, musel dostat do hlavy, aby se mu "rozsvítilo" :-))

Norsko 1
15. 06. 2010
Dát tip
nobeloffka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru