Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nepokojné neradosti ze dna / evergreen

Výběr: Print
18. 06. 2010
27
62
3267

následkem popření všeho a čehokoli vzkypí hněv marné smlouvání vyústí ve smutek a smíření nepřichází

.

Bábel se zhroutil opilý

cizí jazyky ho dusí

motýlí časožrouti

polykají každodenní oběti

 


 

je XXI. století...

 


 

být na dně

má své plusy

každopádně tu není vidět slzy

a nezaprší ani

 


 

samodruzí mořští koníci

vláčí tu svá plná břicha

 


 

mám žábry

a do nálady si dýchám

když plavu krokem tanečním

lovícím

 


 

páni!

 


 

tak studenokrevní... tak neteční

někdy má život hodně zvláštní spády

 


 

a ryba suchý splín

.
 


62 názorů

já nemyslela všechno.. jen ten jeho úžasný rozbor :o) to aj dybych fakt byla totálně na dně.. tož by mě to zvedlo :o)

mě se to snad ani nechce všechno číst... :-)ale pochopil jsem...

tak to si dej všecky kritiky na jednu stránku a najdi si rozbor od mám místo mozku.. ty už bys mi ublížit nemohl :oD (a on taky neublížil teda..je to můj dvorní rozborář a výtvarný umělec :o)

Na to není moc co dodat jde z toho cítit hodně choulostivé téma nerad bych ublížil... :-)

a na tohle sem si včil díky tobě vzpomněla.. jak je u dna :o)

na druhou ranvej právě přistálo letadlo společnosti.. :o) dík za návštěvu - a s tím lovem to není až tak žhavý - na dně :o)

Print
28. 06. 2010
Dát tip
...*

sveřep
23. 06. 2010
Dát tip
:D za rybu

Háber
21. 06. 2010
Dát tip
*

aj to se mi stává často :o)

to už se mi tak někdy přiházívá (to řetězení) - a to se mi eště jedno očko řetízku někam zatoulalo... soudruzi mě napadli (ne fyzicky samosebou) taky každopádně dík za čtení :o)

Norsko 1
19. 06. 2010
Dát tip
lovícím, zdá se mi jaksi navíc. příliš jsi se zřetězila

moorgaan
19. 06. 2010
Dát tip
samodruzí soudruzi

BigBivoj
19. 06. 2010
Dát tip
tipec koníčku :)

díky oběma :o)

javavia
18. 06. 2010
Dát tip
líbí* mám žábry a do nálady si dýchám :-))

já taky :o) dík za návštěvu

Kami
18. 06. 2010
Dát tip
jůůů! Líbí moc! :o)* Mám ráda mořské koníky.

Tóru - to je taková naše hra a zábava - já mám náhodou tydle jeho rozbory ráda :o)

martinez to u sebe zkusila

de

esi název klubu měnit de, je to fuk - de?

(ne)s(t)oudnej :o)

ha - soudnej den - to je ten název!

právě s ohledem na všechny tvý nicky mi ten název láme hlavu... Rozboráři všech serverů, spojte se! :oD jeden rozbor je aj u paradajky dokonce :o)

v tom případě mne nezničí :o) Kostečko, jakej by sis přál název klubu? mám prázdno v hlavě (asi jako ty v duši :o)

já něco tuším - já jen dybys náhodou byl rychlejší :o)

mám ráda odhodlaný lidi s pevným názorem a přesvědčením - du vyrábět a hledat - esi si na něco vzpomeneš, dej echo :o)

mi čteš myšlenky - sem zrovna šla založit klub pro příznivce tvých přínosných kritik - jen přemýšlím esi u koníka nebo u martinez - kde chceš bydlet? :o)

a co se tý lásky slibovaný týče - sem měla na mysli takovou tu asexuální, povznášející a všeobjímající samozřejmě - nemusíš hnedle panikařit :o)

no ale co máš co předělávat řádkovi moje básničky?! asi vydám sbírku svých básniček ve dvou verzích - s tvýma rozborama a bez - tak nepolevuj a řádek si pak bude moct vybrat co bude chtít podepsat a od koho :o)

já tě snad začnu milovat nebo uctívat :oD

řádek
18. 06. 2010
Dát tip
já ty tvoje rozbory nemůžu číst, pač ty mi ty básničky úplně předěláváš :)

Jachula
18. 06. 2010
Dát tip
Jen aby se mořští koníci neutopili.:*)

A.H.
18. 06. 2010
Dát tip
*

Toscana
18. 06. 2010
Dát tip
velmi povedené a trefné! *t

několikeré díky :o)

Až mi z toho vyschlo.

dadadik
18. 06. 2010
Dát tip
*

Muamarek
18. 06. 2010
Dát tip
Od prvního řádku mě to vtáhlo, Marek

Wecfarien
18. 06. 2010
Dát tip
líbí velmi *

řádek
17. 06. 2010
Dát tip
Tahle hodně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru