Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básníci pláčou

09. 11. 2001
12
0
3115
Autor
X_62

Z mraků zbyly

jenom cáry vzpomínek

jako ze všech dopisů

se tvým jménem

Bezejmenná ...

 

Možná že ještě uvidíš

jak jim vítr

říká "děti"

a zkouší je naučit

alespoň padat

 

(jako to naučil anděly)

 

Občas se pár slov

zachytí ve větvích

stromů

co nechtějí růst

až do nebe

a slavíky

co přiletěli

z rozbitých klecí

odnaučí zpívat

 

- stejně to nikdy neuměli -

 

- uměli jenom plakat -

 

- tak jako básníci -


Sala
22. 03. 2002
Dát tip
tvoje upřímnost je dětsky čtivá

Radost
11. 12. 2001
Dát tip
pěkné... smutné...

Neither
17. 11. 2001
Dát tip
Supéééééééééééér*

dablik008
10. 11. 2001
Dát tip
to znam, a kydz nevis jak, nakonec vetsinou vymyslis neco kycovityho, jo to fakt znam :o)))

Diana
10. 11. 2001
Dát tip
Ten smutek a nostagie nesporně z básně vane.Líbí se mi výrazy "Občas se pár slov zachytí ve větvích stromů" a "slavíky co přiletěli z rozbitých klecí odnaučí zpívat" Hezké. :-))

Kovi
10. 11. 2001
Dát tip
*

Cavalera
09. 11. 2001
Dát tip
nechtěl jsi hvězdičku .. budeš mít tedy to oč sis žádal:-))) ... první sloka .... ... bez jediného náznaku originality .. "bezejmená" .. po milionkráté .. cáry vzpomínek / dopisy ... jak ze socialistického filmu o základní vojenské službě ... druhá sloka ... nějak mi uniká, komu ž eto říká "děti" ... třetí sloka .. "větve a stromy do nebe .. no .. myslím, že topsaly i ve slabikáři ... ta samý platí pro slavíky a klece ... Celkově nic co by mělo vybočit, či více zaujmout .... na druhou sranu je to jako celek nadprůměrně dobře zpracováno s přihlédnutím k danému tématu .. ... na závěr .. efektivně se tvářící "vyvrcholení" v podobě básníků pláče .. nu dobrá ... ovšem přijde mi to jako "my soudruzi z dolu Rudá hvězda jsme do jednoho správní chlapi" ... tip!

Print
09. 11. 2001
Dát tip
*!!!

Naso
09. 11. 2001
Dát tip
Naso to pocitovo a ako celok vníma celkom fayn...

Jenda
09. 11. 2001
Dát tip
Možná kvůli těm andělům mi to připomína Rilkovi Elegie - a to je moc pěkná vzpomínka!..

Bhati
09. 11. 2001
Dát tip
Heeezounké...oceňuji...

clovrdik
09. 11. 2001
Dát tip
v podstatě viz. Cava, i s tím TIPem :-)

Astalavista
09. 11. 2001
Dát tip
Pěkně napsaný. TIP*

Krel
09. 11. 2001
Dát tip
líbí..!*

Krel
09. 11. 2001
Dát tip
líbí..!*

dablik008
09. 11. 2001
Dát tip
*!!! moc povedena zalezitost, hlavne ten konec se mi libi svym napadem...a naopak se mi nelibi nazev...to ve mne evokuje...jo, kyc...ale o ten nejde, vlastni dilo tipuju *!

alina
09. 11. 2001
Dát tip
...jo, devilek to řekl i za mě :o)) *

X_62
09. 11. 2001
Dát tip
Cava: díky! Sice se mi moc nelíbí tvoje paralera moje báseň - soudruzi, ale je tak dobře pochopitelný, takže budiž :o) Jo...díky za tipa :o))) P.S.: vítr jim říká děti - říká to těm kouskům dopisů, co jsem roztrhal a vyhodil z okna ... a jsou to ty samý kousky, co se zachytí v těch větvích stromů ... dablik: to vis, ja pisu samy kyce :o) Popravde jsem nevedel jak to dilko nazvat :o) a všem:díky moc!!! :o)

Amanda
09. 11. 2001
Dát tip
Krasne... je dycha z to tvoje duse... a kape hrejivymi pocity vsude kolem...!*

hermit
06. 11. 2001
Dát tip
tip

Pája
05. 11. 2001
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru