Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rajuuho príbeh 2 - 7. diel

18. 06. 2010
0
0
1050
Autor
Ninja Peti

 

Armáda kráčala v Jotorjánskom lese, vyčerpaná od ťažkého boja. Zrazu niečo uvideli. Bol to Yurimo.

„Konečene...som vás...našiel. Napadali mesto,“ zadychčane koktal.

„Kto?“ opýtal sa Hikubo.

„Hi..ni..gami,“ dopovedal Yurimo a odpadol.

„Juno, priveď ho do hradu. My ostatní pobežíme. Len by nás zdržiaval.“ 

Začali behať a robili si len malé prestávky, aby nedopadli, ako Yirumo.

 

            Medzitým sa v hrade zoskupili, všetci, ktorí prežili. Hádzali do Hinigamov kunaie, kamene, bomby a všetko, čo im prišlo pod ruky. A nerobili to nadarmo, lebo počet Hinigamov klesol. No aj tak ich bolo dosť, aby zničili jednu z troch veží na hrade. Zničili aj bránu a vtrhli do hradu. Päťdesiat bojovníkov, Sora a kráľ zišli z terás a bojovali s Hinigamami. Aj sa im darilo ich držať späť, no iba asi pol hodinu. Potom Hinigami znova nabrali silu, prestávali podceňovať svojich súperov a začali bojovať so svojou plnou silou. Prebojovali sa cez nich a z ninjov zostali len dvaja – Sora a Weshi. Tí začali behať za Hinigamami, ktorí postupovali čoraz ďalej do hradu, ale zastavil ich hrubý hlas. Gazor.

„Kam sa chystáte?“ spýtal sa s úškrnom.

Sora a Weshi naňho nenávistne pozerali. Gazor vytiahol dva čierne meče, skrížil ich a vyzval svojich protivníkov.

„No poďte!“

Sora sa už pohla, no Weshi ju zastavil.

„Pozor, Sora. Je silnejší, ako sa na prvý pohľad zdá.“

„Nemôže byť až taký silný, aby som sa nevedela ubrániť.“

S týmito slovami sa Sora rozbehla s mečom v ruke. Gazor sa len usmial a namieril mečom na Soru. Zdvihol sa obrovský vietor, Sora odletela dozadu a tvrdo dopadla na zem.

„Ako to..?“

„Ovládam všetky prírodné elementy. Jednoducho nemáš proti mne šancu,“ vysvetlil Gazor.

„Predvediem sa. Dobre?“

Zastrčil meče do pošiev a zdvihol ruky. Spoza neho sa zdvihla obrovská vlna. Namierila si to priamo na Soru a Weshiho. Obrovskou silou do nich narazila. Potom zo zeme vyšli hrubé korene, obtočili sa okolo nich a zdvihli ich do vzduchu.

„A teraz to ukončíme.“

Na koreňoch sa objavil plameň. Rástol, až kým nedorazil k Sore a ku kráľovi.

„Je koniec,“ pomysleli si obaja. No nebol. Zozadu sa prirútil Rajuu a odrezal korene. San Jin chytil Gazora. Pribehli aj ostatní z armády.

„Choďte zabíjať Hinigamov,“ rozkázal im Rajuu.

Potom sa postavil pred Gazora s mečom namiereným na jeho krk.

„Tu končíš,“ povedal.

Gazor odpovedal:

„To si nemyslím.“

Spoza neho zase vyšli korene a leteli do Rajuuho. Rajuu sa uhol, vyskočil na korene a bežal na nich ku  Gazorovi. Na koreňoch zase vznikol plameň a popálil Rajuuho nohy.

„Au!“ Rajuu spadol na zem.

 Gazor použil vietor a všetci San Jinovia okolo neho odleteli. Gazor išiel k Rajuuovi s mečmi v rukách. Rajuu vstal a tiež vytiahol svoj meč. Začali šermovať. Vždy, keď meče do seba narazili, bol počuť cingot. Obaja si mierili na srdce. Weshi sledoval ich boj. Vedľa neho ležala Sora v bezvedomí. Rajuu zablokoval oboje Gazorove meče, kopol doňho a Gazor odletel dozadu. Ruku mal stále na svojej maske.

„Takže si chráni masku. Určite je veľmi vzácna. Rajuu, útoč na jeho tvár!“ zakričal Weshi.

Rajuu prikývol. Medzitým sa naňho hnal Gazor. Ich meče sa znova skrížili. Rajuu odskočil dozadu a zreval:

„48 úderov!“

Začal sekať do Gazora. On všetky údery vybránil, okrem posledného. Ten zasiahol jeho bok. Gazor sa zakolísal. Rajuu sa chopil šance a bodol svoj meč do Gazorovej masky. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru