Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rádobypřírodovědná úvaha

21. 06. 2010
13
29
4082
Autor
aleš-novák

Rak je hermafrodit. Dělá si to sám...

asi to musí

být bolestivé

  

těmi klepety... 


29 názorů

chacha...:o) děkuji...

blbjenka
23. 06. 2010
Dát tip
raci maj velkou spoustu nožiček - mužou si vybrat s klepetama nebo bez klepet :) ačkoli bůhví jaký maj chutě, ale koneckonců, těma zadníma bezklepetníma nožičkama to maj blíž ... teda, nemůžu uvěřit tomu, wo čem to tu uvažuju :))

avox
22. 06. 2010
Dát tip
ten tvůj rak je popleta, urazit mu klepeta - ráčata budou mít trauma a budou pak ráčkovat

F.L.Vděk
21. 06. 2010
Dát tip
Blbjenko, Aleši*, jak to teda dopadne? Bude se hermafrodit přes svoje sperma brodit?

Ó
21. 06. 2010
Dát tip
...takže raci si to nedělají?...a na co maj ty klepeta?...

lepší než mít kopyto:)*

Toscana
21. 06. 2010
Dát tip
jen se nedělej (tak najednou) - to nech radši rakům :o))

mně taky ne :o)

Toscana
21. 06. 2010
Dát tip
teda Aleši... kudy tobě ty myšlenky bloudí, to se ani věřit nechce! :o)))) *t

blbjenka
21. 06. 2010
Dát tip
z rádobypřírodopisu ještě nikdo nepropad :))

přeci se nenechám propadnout, týden před vysvědčením :o)

blbjenka
21. 06. 2010
Dát tip
lepčí :)

trochu jsem upravil titul, tedy :o)

neber to tak vědecky raděj si dej dvě decky :o)

blbjenka
21. 06. 2010
Dát tip
widiš, wikipédie kecá, průšvih :) a stejně, ani hermafroditi si to nedělaj sami, to by museli bejt blbí. jenom tasemnice, páč ta je tam v těch střevech chudák uplně sama, tak jináč nemůže :)

no, já to zas tak moc nezkoumal :o) Skupiny živočichů, u nichž je hermafroditismus rozšířen měkkýši (mimo hlavonožců a mlžů) ploštěnci kroužkovci pláštěnci raci některé ryby (www.wikipedia.cz, heslo hermafrodit)

blbjenka
21. 06. 2010
Dát tip
Způsob rozmnožování: když na podzim klesnou teploty k 10–12°C, začnou se račí páry sdružovat. Samci pevně drží samičky, které se při tom otáčejí na bok nebo záda. Samci nalepují samicím bílé trubičkovité asi 1mm velké spermatofory do blízkosti párovitých pohlavních otvorů. Zde upevněná vajíčka jsou opatrována samicí až do jara následujícího roku, kdy ukončují svůj vývoj. prej že hermafrodit. prej že sám. akorát v tom děláš lidem boudel :o)

blbjenka
21. 06. 2010
Dát tip
já tě nechám asi propadnout aleši :)

Vaud
21. 06. 2010
Dát tip
to preci je ten stary vtip - jak se rozmnozuji jezci? Opatrne.

A.H.
21. 06. 2010
Dát tip
:D *

Garay
21. 06. 2010
Dát tip
Darwin by měl možná radost :)

roztykal, vyklepetil...to jsem tedy výrazy :o)

Garay
21. 06. 2010
Dát tip
:D Tys to dobře roztykal :D

pokud nechce vyhynout, musí to se sebou nějak vydržet :o)

LadyLoba
21. 06. 2010
Dát tip
krásně si se vyklepetil :)

Garay
21. 06. 2010
Dát tip
Drsňáku :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru