Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odění do nahoty

27. 06. 2010
17
101
8117

..nemám tušení...jestli se mi dílko podaří vložit..jsem děsné kopyto..:( ..slyšla jsem..že písmák je elitářská společnost..tak jsem zvědavá.. ..pokud se mi ovšem vůbec podaří zorientovat..ža ano..:))))

Odění do nahoty

 

posvěcené

 

chvějivým plamínkem

svíce

pozlacení

 

trháme plody

v ráji smyslností

sladké

zralé

mízou i touhou

 

tak

dokonale pohroužení

ve

slastném víru

zapomnění

 

rozptýlení

 

v oparu něhy

odevzdání

důvěry

 

orosení zpěvem andělů

krademe

plody

ze stromu poznání

 

nenasytně

ve

vzájemném okouzlení

 

 


101 názorů

..máš recht:)


TomSvob
15. 01. 2015
Dát tip

Hovno s octem


:))))) je slabá..ovšem věřím..že přineslo představy..maxiku:))


..ahaaa--))))

...dlouhá chvíle :)

..šmánkote..dodo..co tě to napadlo?????

...opožděný tip :)

Delfín
01. 04. 2011
Dát tip
Páni i kmáni, /když mají stání!/ nemají stání a krásné paní k hříchu hned svádí, /zvlášť když jsou mladí!/, něžně pohladí, pak s touhou pádí...

:o)))))))))) to se stává pánům i kmánům nikdo nemá imunitu kvůli těm ránům po nocích plných vzletů nejeden obětoval by rozetu..))

Delfín
01. 04. 2011
Dát tip
Aha! Já nebyl v báni! Ani jsem nefáral... Jen kvůli krásné paní jsem občas málo spal...;o)))

:o)))))) sem měla na mysli pero bánikovo..))))

Delfín
01. 04. 2011
Dát tip
Myslíš? Vždyť přec/johohó!/ péro je tu od toho! Občas další funkce plní... /Kdo zná, jistě porozumí.../;o)

:o))) tobě tojde ale od pera..)))

Delfín
01. 04. 2011
Dát tip
O.K. Teď jsem zatím poslal vzkazem něco, co už přešlo mrazem, dílka, k nimž se člověk vrací, pro krásu i inspiraci, také cos od konkurence, co už dávno v hrobě tleje, v čas smutku inkonintence říkám si to a líp mně je!;o)))

..dobře..pošli..))

Delfín
01. 04. 2011
Dát tip
Nemyslím, že pro šat Lásky by dnes tu smrt Ti hrozila, proč dělat si na duši vrásky, třeba by ses jim líbila!;o))) O šatech Lásky mám doma celou báseň. Až ji najdu, třeba Ti ji pošlu!;o)))

..delfínku..za šaty lásky by mě tu ukřižovali..asi..))))

Delfín
31. 03. 2011
Dát tip
Zahléd jsem cos o striptýzu, rázem chytám druhou mízu, jen mi tu cos jasné není, takže kulhá pochopení: je svlečena elita nebo spíše jelita? /Jak nám šeptá do oušek kritik, Mr. Rampoušek!/ Jinak já spíše používám pro nahotu výraz Šaty Lásky! Je fakt, že někteří včetně mne je už je nosí jaksi špatně vyžehlené, tedy sem tam s faldy! Ovšem zdaleka nejhorší je nahota duševní, kterou vynikají právě jelita...;o)))

:o)))..nj..je to tak.:.))

Horavin
22. 01. 2011
Dát tip
Souhlasím s žárovkou: ono totiž nejde o to být originální, ale o to být originálem. Je až legrační pozorovat úkaz, kdo vlastně "bere kritiku nejvíce vážně:" samozřejmě "kritici," kteří si napíší na čelo: JSEM LITERÁRNÍ KRITIK.

bod87
13. 12. 2010
Dát tip
Líbí se mi : trháme plody v ráji smyslností sladké zralé mízou i touhou

..děkuji ti...)

Lan
21. 11. 2010
Dát tip
Souhlasím se Světloslavem...lehce mi Tvé verše až vzrušily.

..taky ti děkuji světoslave.. ..zrovna dnes jsem byla nařčená z kýče a poučívání luxusních slov ve která jsou prázdná..:) ..tak jsi mě potěšil..:)

Světloslav
27. 10. 2010
Dát tip
je to zvláštní ...ale cosi ve mně zarezonovalo:-) Něco podobného jsem vnímal, když jsem se poprvé zamiloval. tohle není o Literární "síle nebo slabosti" - to je o srdci! Díky

..no..občas ano...)) ,,juknu,,jestli nááhodou nekecáš..:)) ..ovšem pokud by člověk měl dát na kritiku..leckdy by mu z básně zbyl leda nadpis...))))

Světloslav
26. 10. 2010
Dát tip
dokonale pohroužení ve slastném víru zapomnění ..jo..tak to se mně stává často! a tobě? :-)

..jejda..kde se tu vzal u mé první vložené básně?..:)) ..si na mně tehdy kritika smlsla...))

Světloslav
26. 10. 2010
Dát tip
dokonale pohroužení ve slastném víru zapomnění ..když anděla smrti křídel vánek bdění v sen promění:-)

..žárovečko..to jsi napsala krásně..jsi moje holka..:)) ..děkujiii...))) ..s těmi kritiky to sedí..:)))))))))))))))))))))))

100Wzarovka
02. 10. 2010
Dát tip
šepotko, opravdu nejsi originální! Vždyť víš kolik už jenom párů se na tomto světě milovalo, miluje a ještě bude??! Jenže každý prožitek ty-já je jiný a originální. Asi nejsem správný básník, protože cením, že sděluješ svoje emoce, jenom tak, jak jsou, prostě, nerafinovaně, bez děje, neoriginálně...kéž by mi takové sdělení každý den někdo pošeptal! Víš, jak strašně krásný by byl svět? K neunesení! Proto máme kritiky!

..Erro..:)))))))))))))))))))))))))..bravurní kritika...))))

Erra
25. 09. 2010
Dát tip
Autorka do toho chtěla dát dost silný náboj, asi vím, co myslí, ale provedení poněkud pokulhává. Je to hodně obyčejně napsané, chybí mi rafinovanější vyjadřování, nějaká zápletka i formální, nejen obsahová. Tohle je, abych použil slova své dávné češtinářky z gymplu, pouhý popis děje. Kdo by se ale nad sebou měl nejvíc zamyslet, je pak kritik, který pohrdavě prohlašuje, kdo je a kdo není hoden vážné kritiky. Nechť se radši podrobněji zabývá vlastní tvorbou.

..samo-vlku samotáři ..no..každý z nás to nazývá jinak.:))

každý má kmen..:)

..Norberte............. ..neznám řeč tvého kmene..jinými slovy..tydle značky jsou mimo mé chápání..:)

..víš..už to bude asi pět měsícu co se nedívám na TV a je mi fajn..samozdřejmě že se mi sem tam o uši něco obije a už asi zase začnu..:) ..nj..se ví..na sebe jsem háklivá..:)))))))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))..já se tak často nenasírám..spíš se chechtám..pokud mi někdo nevleze pod nehty špendlíkem anebo nožem do srdce...)

..:)))))))))))))))))))))))..kecka..nooo..jak bych ti to..že ze sebe neprávem děláš méně než jsi..:)) ..kecáš..:)) ..je to ovšem takový dobrosrdečný pojem..:)

:))))))))))))))))))))))))))))))..seš kecka taky..:)

..děkuji ti moc..:)

vášeň se vším všudy-to se mi líbí:)

..si polštinář..to znamená,.,že učíš? ..s tím Havířovem jsem zmatená..občas mám nadvrdlé myšlení zvlášť po noční..:) ..to ti je dobrá výmluva na noční..každý to bere...)))))))))))))))))))))))))))))))

Edvin1
02. 08. 2010
Dát tip
...a Kolína nad Rýnem. Ale moje povolání (jsem polštinář) nemá s Havířovem nic společného.

:))))))))))))))))))))))))))))..jj..to je mi jasné..děkuji ti za povzbuzení..koukala jsem žes z Havířova..:))

Edvin1
02. 08. 2010
Dát tip
Ještě poznámka o té samozvané "elitě": Dle starých šlechticů se člověk nemůže povýšit do jejich stavu, šlechticem se prý člověk rodí. A to samozvaným "elitářům" zatraceně vadí.

..edvine...)))

Edvin1
02. 08. 2010
Dát tip
Super. Mucha nie siada. :-)

..esš milej..básníku..:)

:)))))))))))))))))))))))))))) díky..:)

...:)))))))))..jj..díky...))))))

Hezký vstup mezi "elitu".Tip

..:)))))))))) ano ano..je to tak..:))

BigBivoj
15. 07. 2010
Dát tip
máš pravdu... špejle došly ale Špejblů a Hurvínků je tu dost

...rampušku...jelit je tu dost..pochyběly špejle...))))))

Rampoušek
15. 07. 2010
Dát tip
ano jsme oděni do nahoty všichni v tomto horku... ... a máš andělskou pravdu, že písmák jsou samá esa a elita ... jenom jestli to nejsou jelita :)

..děkuji..:)

Taubla
06. 07. 2010
Dát tip
pěkné

..sem to pochopila..že jsi tam žádnou erotiku nenašel..:))) ..noo..fakt..:)) ..jsem po noční a moc mi to nemyslí..tak děkuji..:)

Vaud
02. 07. 2010
Dát tip
jakoze jsem Ti to pochvalil a nebylas moc nadsena :-)

..nechytám se bohužel..můžeš mi to přeložit? ..a pak..jsem dnes smutná..

Vaud
02. 07. 2010
Dát tip
ok, whatever


Vaud
02. 07. 2010
Dát tip
Ero-tika to tam :-)

..aach jo..nemůžeš mi to napst poštou..nebo jak se to?

.jasně dave..děkuji ti..samožerů?

..tak jsem teda vložila jinou..

..no..slyšela jsem ..že se tady na to nedívají moc příznivě..a nakonec..no nedivím se..kdo má číst dokolečka jednoho autora..že ano?..jsem tu od včerejška a nerada bych si hned naběhla..víš..:)

..nové bych měla..jenže nemůžu zahltit server svými výplody..že ano..?..))))

..ano..ctím ono genius loci..:))

..napíšu jinou..tu jsem věnovala..:))..a neradá přešívám..ovšem děkuji..

..souhlasím..:)

..uznávám..:))

Manuamanua
27. 06. 2010
Dát tip
Špatné to není, originální taky ne.

:))..pokud bych věděla vo co go..nepřihrála bych ti tu todle..nooo..:)))))

katugiro
27. 06. 2010
Dát tip
na vážnou kritiku máš dost času, neboj :)

..aha..to víš..na mně musíš polopaticky..jsem netušila..jak to tu je zavedené s tou vážnou kritikou..čí jak se to..popravdě se nechytám skoro vůbec ještě..:))

..aha..to víš..na mně musíš polopaticky..jsem netušila..jak to tu je zavedené s tou vážnou kritikou..čí jak se to..popravdě se nechytám skoro vůbec ještě..:))

katugiro
27. 06. 2010
Dát tip
ano, znamená to, že z literárního hlediska je to slabé

..prosím tě.. jsem taková ehm jednodušší..můžeš se vyjádřit jasněji..?..:))

jsem zmatená..

to znamená?..že je to špatné..nebo jak?

katugiro
27. 06. 2010
Dát tip
uáá. vůči tomuhle jsme skutečně elitářská společnost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru