Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam byste chtěli? (cestování časem)

05. 11. 2001
3
0
5054
Autor
Spvrivs

Kdyby byla možnost cestovat v čase a v historickém prostoru,

do jaké doby a na jaké místo by vedla vaše první (ale i druhá, třetí... top ten) cesta?


ARC
16. 01. 2002
Dát tip
Tak to mam jasny.... na tri "mista"... za 1.poznat Ladislava Klimu, ceskeho filosofa, myslim ze 1878-1928 za 2.poznat Jezise Kristusa, jestli to byl takovej frajer, za kteryho se vydava za 3.zabranit svym rodicum, aby spolu soulozili:o))))

Robynson
05. 01. 2002
Dát tip
Určitě to za pokus stojí. Od toho jsme tady

Robynson
04. 01. 2002
Dát tip
Mám pocit, jakoby se každý chtěl vrátit tam odkud přišel. Ale co tam přátelé, vždyť jste tam již byli. Pojďme tam, kde ještě nikdo nebyl. Jednak to zaručuje prvenství a jednak dopředu se jede lepe než dozadu.:-)

Drakkan
04. 01. 2002
Dát tip
Spvrivs: někam bych se dostal určitě...otázkou zůstává...kam...stálo by to za pokus ne ?

ab01cz
03. 01. 2002
Dát tip
Budoucnost.

Škarda
03. 01. 2002
Dát tip
To je přece jasný :) rok 1938, Amerika a spoustu prachů k tomu - koupil bych si úžasnej, černej a pět metrů dlouhej buick (i když s packardem bych se taky smířil :) ) a vyrazil někam, kde zrovna hraje big band Glena Millera, taky bych si skočil poslechnout Bennyho Goodmana a pořádně bych ZAVAŘIL JIVE!!! :)))))

Drakkan
03. 01. 2002
Dát tip
zkusil bych dobu, kdy ještě nebyl svět... nebo spíš kdy nevíme, co vlastně bylo...

Spvrivs
03. 01. 2002
Dát tip
(... že takto vstupuju) Drakkan: Myslíš že by ses tam dostal?

Robynson
29. 12. 2001
Dát tip
Vede stále do jednoho místa, jak ho jenom pojmenovat, slova tu jsou slabými stébly, jichž se zoufale chytám. Je tam tma a vše tam začíná. Vždy znova a znova :-))

cup_of_tea
28. 12. 2001
Dát tip
Ja bych chtela..o rok driv...ale jen tak na par dni,abych napravila naky pitomosti a jeste by to muselo byt tak,ze bych si byla vedoma,ze sem v minulosti,protoze to bylo psychicky vzato desivy obdobi... :)))

cup_of_tea
28. 12. 2001
Dát tip
A jeste musim souhlasit s Azraelem..co se tyce San Franciska v dobe hippies,juj!

osn
02. 12. 2001
Dát tip
Myslím, že tohle je jedna z nejkrásnějších dob v dějinách a jsem rád, že jsem se narodil zrovna do ní. Tím však netvrdím, že bych nechtěl nakouknout jinam - Staré Řecko (tak 500 př. Kr. nebo možná ještě o něco dřív), tady u nás by to byla doba Jiřího z Poděbrad, no a samozřejmě bych se taky rád podíval aspoň trochu do budoucnosti...

Azrael
21. 11. 2001
Dát tip
První určitě do San Francisca v době hippies. Druhá nejspíš do středověký Paříže, zapařit si s Villonem.

Šťovík1
21. 11. 2001
Dát tip
Tak....zajimave tema...ja bych moc chtela do stredoveku..ale tam to bylo tak nebezpecne..a s mymi znalostmi co mam dneska na jejich dobu..myslim, ze bych byla docela fajn kandidatkou na upaleni....Pote bych se se svymi znalostmi chtela vratit do doby pred mou svatbou....a take do jednoho zivotniho zlomu v me puberte... Musela jsem se smat prispevkum o puberte..a priznavam, ze i ja bych si nejradsi vrazila par..par vic facek.....take bych se moc chtela podivat..jak doopravdy staveli faraonum "hrobky".. ale abych pravdu rekla...ASI bych se toho primo nechtela ucastnit..jen bych chtela byt neviditelnym prihlizitelem..tak treba trosku nekoho popostrcit k necemu..i kdyz to by bylo moc krute.. malinko poradit...ale to taky nejde....ale chtela bych se mrknout nekam.....nekam tam..kam jsem psala..ano..ale jako mozna neviditelna? nevim..bala bych se..

Géba
19. 11. 2001
Dát tip
Asi by cesta vedla do středověku (období Karla IV)a pak do mého mládí,alespoň bych se pokusila zabránit(pokud by to nebyl osud) životnímu omylu.Ale kdoví.Osudu se nevyhnem...

Dalmatika
12. 11. 2001
Dát tip
Tak jo, první druhá až stá jízda by vedla do........ no samozřejně do Říma. Starověk to je moje. Řím tak asi 100 př. n.l.

Vole
12. 11. 2001
Dát tip
ja by som siel do riti. mam totiz depku

Albireo
07. 11. 2001
Dát tip
Wopi: ovšem jen z povzdálí (nebo lépe povzvýší vrtulníku).

1917
07. 11. 2001
Dát tip
Určitě by vedla do let mé puberty a to proto, abych si mohl dát pár facek...

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Popravdě, nejrači bych se vrátila do vlastních pěti let a vomlátila si znova vo celej ten život zobák. :-))))

Albireo
06. 11. 2001
Dát tip
zoo: :-))) !!!

MM
06. 11. 2001
Dát tip
no bylo by toho asi víc: rozhodně přelom 50./60. let USA :) pak asi taky Řím za Augusta - ale asi spíš východní část říše: Řecko, Egypt, Palestina (ale kdybych měl jistotu aspoň trochu slušného sociálního postavení, taky bych docela bral omrknout - asi coby Říman - Ježíše Krista a pak taky Pavla z Tarsu)... co dál... renesanční Itálii (ovšem jako příslušník nějakého mocného měšťanského rodu)? 80. léta San Francisco, Berkley a první hackeři? a našla by se i kupa jiných míst :)) ps: proč prosím vás dinosauři??? co je na těch přerosltých ještěrkách zajímavější než třeba na slonech?

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
To, že slona vidíš v kdejaké zoo, zatimco tyraňáka nebo triceratopse ne. Tou zoo ovšem nemyslím naši milou písmáckou zoo... :)))

Albireo
06. 11. 2001
Dát tip
Naše zoo se také nachází ve společnosti lecjakého velkého zvířete. Viď Yanýsku.

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Albi: Hu hu hu... Chceš snad zveřejnit, jak jsem kvůlivá Velkému Václavovi dlela převčírem nedobrovolně na hajzlících pro dámy?

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
pro dámy? :o))

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
no jo... pro lumpíkovaté divoženky je vlastně nedělají :o)))

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Wopi: Kdybys postřehl osvětlovače ČT1 s bobulí na skráni, tak to můj plod. :-)

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
No, dobře mu tak, že se tam motal :o)).

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Soudím podobně, to VON civěl, že nemám co čůrat, kde čůrám. :-)))))))

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
tax mu to osvětlila, osvětlovači :)))

zoo
06. 11. 2001
Dát tip
Wopi. Jsem mu to vosvětlila, že vod neděle zřejmě tápe nad svou profesí obklopen celou rodinou. Tedy v toto doufám. :-)))))))))

Wopi
06. 11. 2001
Dát tip
jo, když se na někoho vrhne celá zoo... ale teď bysme měli někam letět strojem času... já bych rád viděl, jak ten lesnatej kopec za náma, kde se tak dobře randí, chrlil proudem lávu... to muselo bejt velkolepý

Radost
05. 11. 2001
Dát tip
Na začátek času.

Na začátek a na konec času...

Naso
05. 11. 2001
Dát tip
mňa celkom zaujíma, ako to bude vyzerať v budúcnosti, takže asi by som ponavštevoval svojich vnukov a ich vnukov a ich vnukov... A potom pravdaže, pár momentov, ktoré história nevysvetlila. Atlantída a tak... Cestoval by som rád!

Cavalera
05. 11. 2001
Dát tip
do Egyptaaaa:-))

Danny
05. 11. 2001
Dát tip
Já bych se šel určitě mrknout do budoucnosti

Ta první je moje tajemství. Druhá docela určitě do viktoriánské Anglie. Tak 1890. Ale vzhledem k tomu, že bych se z té první nevrátila, je zbytečné o tom přemýšlet.:)

Albireo
05. 11. 2001
Dát tip
Minulost mě nijak zvlášť neláká. A nakouknout do budoucnosti bych se bál. Vzpomínám si na jednu kratičkou povídku, kde se "chrononaut" vrátil z budoucnosti a nic si nepamatoval - jenom to, že mu všechno ukázali a dali mu vybrat, jestli si chce pamatovat, co viděl. A jemu moc vrtalo hlavou, proč si vybral, že ne.

Wopi
05. 11. 2001
Dát tip
Záleželo by na vybavení. Pokud by bylo uspokojivé, tak určitou exkurzi přes celé mezozoikum. To za svými oblíbenci ;-). Ale především to hlavní, co si jako M.P. musím nechat pro sebe.
Albi :)).

Wopi
05. 11. 2001
Dát tip
Derflad mě předběhl!!!

Wopi
05. 11. 2001
Dát tip
Přijímám. Poletíme spolu, jo? ;-))

Litochowitz
05. 11. 2001
Dát tip
U mě je to jasný a kdo to neví, tak ten to neví....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru