Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o nechtěném přiznání

29. 06. 2010
18
46
4672
Autor
aleš-novák

když zaparkoval před domem

své nové kombi

jeho sousedka prohlásila

že přísloví

"čím větší auto

tím menší přirození"

je lež...


46 názorů

)))))))))

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
obavam se, ze pak budu sypat z rukavu jenom negy :-) ikdyz tady v Britanii je to mozna lepsi...

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
tak to si dej panáka, ať to trošku roztočíš

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
je pravda, ze kdyz jsem strizlivej, tak jsem plachy jak srna :-)

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
nekecej! takže mluvíš, jen když se opiješ, jo???? to máš hladinku pořád, ne???:))

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
plachost vuci zenam :-)

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
a co máš z Raje??:D

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
ja jsem krizenec Howarda a Leonarda - pochopitelne pouze povahove a mam PhD!

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
dobrá volba! ale pozor, je to dosti návykové BAZINGA!

tak díky, večer na to vlítnu :o)

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
jestli slečna dříve nosila XXL, tak možná ano, jinak netuším...radila bych o tom taktne pomlčet..ale pořád lepší říct sluší, než "Ježiš, ty sou aspoň XL, co?"

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
Howard? já zjistila, že se podobám Sheldonovi...což je dosti trpké, protože mi k němu chybí jen jeho znalosti.....pche;)

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
sep - ani komplimenty typu - malokomu slusi kalhotky XL tak jako tobe?

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
http://www.youtube.com/watch?v=WkkmiUKjPlg je dokonalej, jako celý seriál - doporučuji, veselým kopám se určitě zalíbí:))

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
The Big Bang Theory :-) kultovni zalezitost - a Howard je muj maly-velky vzor

nepomáhá? tím lépe :o) Howard je zžejmě postava z nějakého kultovního sitcomu, který neznám...

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
negy, to byly to, co Howard říkal ženám - konkrétně v tom díle říkal Penny, že málo žen vypadá tak skvěle s mastnou hlavou...je to přesně to, co Vaud vypsal a aleši - neuč se to, z mého okolí můžu říct, že to nepomáhá a u žen to má spíš opačný účinek...;)

a jo tak...:o) to se musím naučit...

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
uz vim 1. Wow, tvoje vlasy skoro září, není to paruka? Oh, ale stejně to vypadá dobře 2. Máš úžasně dlouhý vlasy, to jsou našitý/prodloužený? 3. Myslím, že by ti víc slušelo kdybys ten účes měla –jakákoliv varianta, než jakou zrovna má na hlavě- 4. Krásný nehty, to jsou umělý? No, ale stejně vypadají dobře 5. Oh, to je roztomilý! Hejbe se ti nos když se směješ... Hele, už zase !!! 6. To je přírodní barva? … Ale jo, není to špatný. 7. Líbí se mi tvůj pohled, na kráse není nic zvláštního, ale ty máš charakter/jiskru/cokoliv. 8. Víš, že máš zuby tvarovaný do „U“? (Tenhle Neg je zvláštní, vysvětlit ho není moc snadný a někdy se používá podobnej s usměvem do „U“ nebo do „C“, ale to je jinej) 9. No, tak aspoň máš pěkný tělo . 10. Seš skoro stejně vysoká jak já. Mám rád vysoký holky. Kolik ty podpatky mají? 9, 10 cm? 11. Máš „zajímavou“ postavu/figuru. 12. Pila jsi včera moc? 13. Myslím, že se mi nejvíc líbí tvoje levý oko. 14. Trochu sis rozmazala linky. (Palcem jí jemně setřete „rozmazanou linku“) 15. Eh, máš dost spocený dlaně. 16. Počkej, máš na triku/ve vlasech prach… Tady, nech to na mě. 17. Myslím, že jsem tě viděl před pár týdny, měla si na sobě úplně stejný věci. 18. Tahle sukně se mi líbí, dost se teď nosí. 19. Tahle sukně se mi líbí, viděl jsem ji na jedné holce dneska. Je z výprodeje? 20. Tyhle boty vypadají fakt pohodlně/nepohodlně 21. Je taková pořád? (Reakce na skočení do řeči, např.) 22. Jak s ní můžete vydržet? (viz 21.) 23. Jej, z tebe musí rodiče šílet. 24. Egoistická královno (Tady bude nutná taková ta vtipná „rádoby vážná tvář“) 25. Hej! Já mluvím! 26. Hm, to je na náš vztah příliš brzy abys dělala –cokoliv co zrovna dělá- 27. Kde máš vypínač? 28. Ty jsi byla určitě problémový dítě 29. Vy budete ty špatný/zlobivý holky 30. Nebyla jsi ve škole trochu outsider? 31. Jsi docela roztomilá… Trochu jako moje mladší sestra. 32. Věnovali ti rodiče dost pozornosti, když jsi byla dítě ? 33. Bože, jak tak s tebou mluvím, tak i „Tak jde čas“ zní dobře/zábavně. (Úsměv!) 34. už jenom proto nebudeme moct mír žádné pěkné/křehké věci (když něco rozbije, např.) 35. Tyjo, jsi hrozně podobná na moji matikářku. 36. Jak moc jsi malá? 38. Holky, nejste turisti nebo tak něco? 39. Musíš chodit ven častěji… 40. Sice nevím kdo tvůj ex byl, ale myslím, že ti dostatečně nenaplácal 41. Vidím, že cvičíš… -prodleva- …občas. 42. (O jejich silikonových implantátech. Nevím sice jestli taková situace jen tak nastane, ale může se to vždycky hodit… I kdyby je neměla Šťastný) Nestyď se... bude tě to trochu nadnášet když plaveš. A kdybychom se ztratili někde na moři, tak budeš jediná kdo přežije. 43. Wow, to opálení vypadá dobře… Samo-opalovací krém nebo solárko? (Ta americká verze nebyl neg, ale obyčejnej insult, tak jsem to trochu upravil) 44. Wow, teď jsem si všiml, že s trochou tréninku by z tebe byla dobrá striptérka nebo tanečnice u tyče… To by mohlo být kůl ne? 45. Připomínáš mi moji ujetou ex. 46. Seš moc slušná na můj vkus… Aspoň řeknni několikrát „do hajzlu!“ 47. Ou, to jste hráli parfémovou bitku nebo co? 48. (K holce, která má na sobě vodorovný pruhovaný motiv) Je to pravda, že sivslé pruhy dělají člověka hubenějším? 50. Well it was nice to small talk with you. 51. Aha, ty jsi jedna z TĚCHTO 52. Na venek se umíš skvěle vydávat za drsňačku, ale uvnitř je malá holka, která chce být uznávaná a hýčkaná za to, jaká je. 56. Seš škodolibá! 57. Říkám, že je škvrně (Je to myšleno jako „spratek“, ale zase by to nabralo nádech insultu, nikoliv Negu) 58. Ahoj Piho 59. Upravenej Superneg co použil style ve Hře: „Víš… na některých místech, v některých klubech, když se rozhlídneš kolem sebe, tak zjistíš, že spousta lidí vypadá dobře. A víš na co jsem přišel? Že krása je úplně všední věc – buď se s ní narodíš, nebo si ji koupíš, ale ta hlavní věc, s kterou musíš naložit nejlíp, je tvoje osobnost. Tvoje JÁ, nemyslíš?

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
negu nevim co je, ale pasku pres oko nosi Howard :-)

sep: otázka pro mě? moc jsem ji nepochopil... co je "negů" ?

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
taky chodíš do baru s páskou přes oko a používáš negů?:))

díky, doktore :o)

Vaud
01. 07. 2010
Dát tip
:-) nemam velky auto - velikosti je celkem normalni (ma jen 2 dvere), pozoruhodny je tim, ze ma 306 koniku :-). Pak mam taky skutra jako Howard Wolovitz a srovnatelne uspechy v teto oblasti.

sepiolite
01. 07. 2010
Dát tip
doufám, že když to říkala, stála na balkonu a ve vedlejší byla manželka dotyčného..:)

FAE BOMB
30. 06. 2010
Dát tip
A pošlete někdo áčko Vaudovi. Ve svejch dílech se chlubil, že má velký auto a malou motorku. Třeba nám k celý věci taky něco řekne...

FAE BOMB
30. 06. 2010
Dát tip
avox: Já to mám skládací!!!

avox
30. 06. 2010
Dát tip
chacha... prý jediná věc, kterou chlapi chtějí mít menší než ti druzí, je mobil. Ještě že nejsem chlap :-)

Můra73
29. 06. 2010
Dát tip
:o)))

Diana
29. 06. 2010
Dát tip
Co všechno se tady člověk nedozví! ;-)*

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
Néé, naštěstí to krátký. Za dlouhý bych se styděl...

kombi? :o)

FAE BOMB
29. 06. 2010
Dát tip
Nechci si dělat reklamu, ale jediný auto, který jsem kdy vlastnil, byl Favorit...

moorgaan
29. 06. 2010
Dát tip
takove prislovi neznam..ja jezdim na kole:-))

Toscana
29. 06. 2010
Dát tip
joooo - bacha na sousedky! :o))) *t

a vidíš...

Edvin1
29. 06. 2010
Dát tip
Wow! Že na mou kritiku někdo bere ohled? :-)

je to tam :o) děkuji...

Edvin1
29. 06. 2010
Dát tip
Myslím, že místo "nesmysl" by zde mělo být "lež". :-)

takže má malej klitoris?

Dave, to je ze života...kdyby to přísloví platilo, pak řidič náklaďáku musí být eunuch...

no, mezi námi, ta sousedka má taky auto jako kráva :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru