Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Možná, že se špatně chápem

29. 06. 2010
4
34
4952
Autor
LadyLoba

Možná, že se špatně chápem,
pochop však, prosím tě,
že já nechci být
ve vztahu chlapem.

Bohatě mi stačí,
že svou mužskou složku
využívám v práci
nebo v řadě i soukromých aktivit,
ve vztahu však toužím,
podřídit se a být pasívní.


34 názorů

nostalgik
30. 06. 2010
Dát tip
rád mám ženskou, tu co k ránu chlap když sotva trefí domů, řádnou ubalí mu ránu a polibek přidá k tomu :o)

Ostrich
30. 06. 2010
Dát tip
Popravdě - chtěl bych vědět, jak si představuješ chování mužů, když kolem nich přejde sexy kočka :-) Poznala jsi hodně mužů, kteří se otočí okamžitě na obrtlíku a jdou jako psíci tažení přírodním obojkem? A když už se tedy otočí, když třeba i učiní přírodní síle zadost - jak pokračují dál v životě? Znáš to z vlastní zkušenosti? Samozřejmě, kdo té přírodní síle dává větší význam, než jaký v lidství reálně musí mít, kdo namísto aby si hrál s ní, aby jí nestavěl nesmyslné hranice, ale využil její obrovské energie k dobrému, nechá ji hrát se sebou - pak mu není pomoci. Kdo chce být ovládán, kdo pokládá sex za sílu člověka určující, nikoliv jen za člověkem cloumající - bude žít podle toho. Jakžtakž na sobě znám ty přírodní mechanismy. Zdá se mi, že především děláme chybu, když namísto abychom je sami v sobě a v druhých poznali a konstruktivně využili, vytváříme si z nich buď ráj nebo peklo. Chceme třeba jak ti šimpanzi vlastnit druhého atd... Ano, emoce jsou nádherné (jak taky jinak, je to dávný řídící systém, těmi milióny let patřičně vyladěný). Těžko je předat slovy. Nijak se jich nezbavuji - a o představě vlastního jednání založeného JEN na přemýšlení (nebo i především na přemýšlení)celkem jistě vím, že to je iluze. Ale emoce nejsou všechno, čím jsme. Vyrůstáme z nich. Až zažiješ to, co teď neumíš předat slovy, vícenásobně, až porozumíš svým vlastním vnitřním mechanismům (budeš-li tedy chtít porozumět), budeš se moci podívat na rajské zážitky trochu z nadhledu. Souhlasím - absolutně věřit ovšem znamená vždycky věřit bludům, protože svět je nejspíš především svobodný, do úplna nikdy nepředpověditelný pohyb:-)

LadyLoba
30. 06. 2010
Dát tip
Ostrichu - děkuji za názor. Popravdě, chtěla bych vidět to tvé jednání založeno na přemýšlení, kdyby kolem tebe prošla sexy kočka ... Jsou zkušenosti, které ti žel neumím předat slovy. Když věříš, že máš své koření, ups, kořeň života v myšlení, tak tomu tak nejspíš pro tebe bude ... až když sám nezjistíš, že věříš bludům ...

Ostrich
29. 06. 2010
Dát tip
Básnička to moc není - ale nakonec, k čemu básnička? Cílem každého textu je vyjádřit ze sebe pro druhé to podstatné. Chlapská a ženská role ve vztahu.... Od jistého stupně poznání (sebe&druhého&světa) v obou se mi zdají být klasické role těm dvěma spíš k smíchu. Dominance/submise? Jistě, jsou situace, které lze nejlépe vyřešit rychlým intuitivním (tj. "starým") jednáním. A je krásné, když to tak jde. Ale to nemůže být podstata vztahu pro lidi, kteří chtějí žít s otevřenýma očima. Ony role mohou fungovat jen tehdy, když mohou fungovat jako oboustranně dodržovaná iluze - ale to je pro hledače nadlouho nemožná poloha. Je to pěkné na začátku. Jejda, to je to pěkné, když se muž stará navenek a žena opečovává dovnitř. Vzniká dělba rolí, zárodek jednotného organismu. Ano, jsme na to evolučně adjustováni. Jenže u přemýšlivých lidí není kořenem jejich života jednání, ale přemýšlení, tedy stálá změna, zpřesňování pohledu - takže proto tyhle role nemůže dost dlouho udržet dvojice přemýšlivých lidí "vážné". Proto tyhle role jsou pěkné, ale "krotit" někoho doopravdy... Konflikty zájmů by bylo dobré řešit úplně jinak. A především by měly vznikat jen mizivě - jak může vznikat konflikt zájmů, když se lidi navzájem chápou? Nehledá se vítězství v konfliktu, ale win-win cesta. A hledají ji oba, má-li to mít jako celek tu opravdu ideální prognózu:-) Hodně štěstí.

StvN
29. 06. 2010
Dát tip
Kápla jsi na to, já nevím, co ženy chtějí:) S dobývám se pojí jedno riziko. Když už narazíš na muže, který rád dobývá, tak si dej pozor, aby ho to bavilo i poté, co se mu to podaří. Přeju hodně štěstí. Třeba budeš ve čtyřiceti psát pořád stejné básničky a dávat to za vinu mužům, to je dost možné:)

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
...opakuju, protožes mi poslala dvě aviza...tak pozor. Jestli si myslíš, že lézt sem je pro mě lahůdka, jsi na omylu. Nejsem masochista.

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
Honzyk - tady jsi již byl - se opakuješ - jako stará LP platňa

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
...prosím pěkně, proč ta dvě aviza od LL mně ? Nechápu a věřím, že přehmat. A když už jsem tady, s tebou legrace není : tenhle pseudosexistickej flusanec je spíš k pláči...

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
Oldjerry - tuhle kritiku přijímám - děkuji

Oldjerry
29. 06. 2010
Dát tip
Někdo polemizuje s myšlenkami, na které má každý své právo nemusí zdůvodňovat proč to a proč ono. Co předkládá ostatním k posouzení je tvůrčí zpracování myšlenky tak, aby i banalita byla nevšední... a to je kámen úrazu. Myšlenky jsou OK, ale forma je jim podřízena natolik, že se zdá být až za mantinelem poezie. Degraduje jen na sdělení právě té myšlenky....

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
Prosím ťa skroť si ma tak si ma získaj pozrela na neho z trávy tá líška Malý princ nevedel čo vlastne chcela veď bola plachá tak že sa už chvela

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
StvN jestli si opravdu myslíš, že šelma nikdy nepůjde jako ověčka - tak nejspíš vůbec netušíš po čem doopravdy touží ženy a teď mám na mysli ženy - ne "náhradní" matky a generálky ... ano je v tom paradox, že žena říká ne ne - a i když jen trochu váha, tak platí, že je to ne - a až pak řekne Ano když muž říká ano. ano, až narazíš na jeho hranice a řekne Ne a je průser tyto doby, že mnohé děvčata si natolik nevěří, že řeknou ano, prvnímu co projeví alespoň nějaký záujem a preskočí tu fázu dobívaní, kdy alespoň jednou muž aktívně dokazoval, že chce právě ji jedinou a kdy ony měli zkoumat, zda bude dbat citlivě na její přání ale zároveň, nebudě dle všech skákat jako pejsek .. pak se později pořád ptají "miluješ mě?" "miluješ mě?" ono i v pohádkach máš - prvně zkrotil draka ale když ji chtěl za ženu, musel ji o svadební noci pevně držet i když se změnila na malé děvčátko i když na starenu až když nenadobudla svou ženskou podobu - mohl ji pustit a být si jistý, že má manželku a tahle básnička je u mně jen jedna z mnohých na tuhle tému příklady: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=292403 http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=309391

StvN
29. 06. 2010
Dát tip
Stáváš se obětí zajímavého paradoxu. Ačkoliv tvrdíš, že nemusí být po tvém a v zásadě se jakože chceš nechat zkrotit, tak na druhou stranu přesně víš, jak by to mělo vypadat, tudíž MUSÍ BÝT PO TVÉM. Paradox je také v tom, že šelma, která vůbec musí být krocena, nikdy nepůjde jako ovečka, to odporuje veškeré psychologii. Podle mě, žena nejdřív musí chtít podlehnout, aby chtěla podlehnout, musí narazit na někoho, komu bude chtít podlehnout, můžeme tomu říkat krocení, ale v podstatě jde jen o to zajrát na ty správné strunky. Lidé jsou různí, některým ženám je lepší ustoupit. to neznamená, že muž je slaboch. Mně to přijde jako docela zajímavý, ale poměrně široký problém na to, aby stačilo říci to, cos řekla několika verši.

Taubla
29. 06. 2010
Dát tip
velmi pěkné

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
Honzyk - jen abychom si rozuměli soukromé aktivity - rozuměj např. divadlo, toulání se, focení, škola a jiné formy sebevzdělávání etc. - nevím, co je na tom fuj ...

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
Honzyk - díky přirovnat mě k Cimrmanovi, je pro mně veliká pocta

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
jo a zapomněla jsem dodat - že bych chtěla aby měl velký smysl pro humor

Honzyk
29. 06. 2010
Dát tip
první strofa celej Cimrman...ale jen v náznaku, hodně vzdáleným....jinak se nedá napsat, plesk-kravinec... "soukromých aktivit"(!) - no fuj_

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
StvN - víš, mám svého tátu hodně ráda, ale nechci za partnera nekoho, kdo je jako on - kdo se naučil mé mámě ustupovat paradoxně - mám v sobě hodně po své mámě ... muž, který není schopen zkrotit mě, nebude schopen zkrotit ani naše děti - a pokud to bude možné - nechci již rozširovat rady nezrocených nenásytných lidí - kteří nikdy neví přestat - a chtějí pořád víc a víc ....

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
StvN - ano může se to tak jevit, jenže protože jsem to již alespoň jednou zažila - vím, že se opravdu umím podřídit - a nemusí být po mém (a že to byl docela prima pocit) jenže to nejde ošidit - jde to až když mě někdo zkrotí (zkrotit není to samé, jako zlomit ani to není domácí násilí) vím, že když se najde někdo, kdo mě zkrotí a bude mě chtít zkrotit - tak půjdu za ním jako ovečka jenže práve, že pak bude mít nade mnou takovou moc - že chápej, že se nechci nechat zkrotit hocikým - ale hledám někoho, kdo bude "větší" a když nade mnou takovou moc nebude mít, tak to dřív nebo později můžem zase zabalit, protože mě neustojí ani při první menší rozepře

StvN
29. 06. 2010
Dát tip
Se nedivím, že tohle píšeš zrovna ty. Mám za to, že jsou lidé, kteří neumí být pasivní, repsektive i ve své pasivitě musí být tak říkajíc po jejich:) Základem je pochopit sama sebe. Až potom tě může chápat někdo druhý.

taky bych chtěl svou "mužskou složku" využívat v práci...

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
navíc, taky mě učí, že když něco chci po chlapovi, mám mu to říct "mužštinou"

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
Hodinky souhlas - ta první píseň je taky spíše mužský přístup A já vím (a ne jen já), že vím být jako Lucka v tom druhém - jenže zatím se jaksi starám sama o sebe - a ano jsem paradox ...

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
s vámi je dneska ale legrace

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
jh i hodinky - děkuji za reakce

LadyLoba
29. 06. 2010
Dát tip
nechci dělat nánu, chci být plně ženou, o kterou se někdo stará, aby ona mohla opečovávat

jH
29. 06. 2010
Dát tip
možná, že tě špatně chápu ale ty chceš dělat nánu? vařit-smejčit-vytírat prdel na něj otvírat? Myslim, že pokud by si tohle přečetla nebožka marry wolstonecraftová (bo jak se to píše to její hrozný jméno), tak by vylezla z hrobu a ukousla ti hlavu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru