Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jesen

05. 11. 2001
13
0
2542
Autor
cvok

hmm

Je vlhko,
cez zorne pole padaju meteority,
hej uz sa na tej hore listie zl-l-te-je,
kumulusy sa pretekaju s nimbusmi,
voda preteka s vodou po strechach,
nieco kraka - asi vrana, ktovie?
Sumi to tu skoro ako pri mori...
Preco som smutny?
iust
12. 06. 2003
Dát tip
*!

kost
21. 05. 2003
Dát tip
*

Bys3k
29. 04. 2003
Dát tip
*

dlhagi
16. 03. 2003
Dát tip
no neviem ci zrovna prispejem hlbsou kritikou, ale rozhodne si mi tymi meteoritmi pripomenul ET- ho :)))))

Bootex
25. 02. 2003
Dát tip
Jý chci umět slovensky antolik,aby mi má nevědomost nepřekážela v pochopení!!!

Tichotam
29. 09. 2002
Dát tip
moc prima. pripomelo mi to norsko ***

Ribi
17. 06. 2002
Dát tip
Je vlhko, cez zorne pole padaju meteority, hej uz sa na tej hore listie zl-l-te-je, kumulusy sa pretekaju s nimbusmi, voda pretaka s vodou po strechach, nieco kraka - asi vrana, ktovie? Sumi to tu skoro ako pri mori...

ivana
24. 05. 2002
Dát tip
mám z toho hezký pocit a slovenština je tak měkcehebcekrásná--t-

blázen
20. 05. 2002
Dát tip
Na podzim nebo na jaře ... dneska je mi to nějaké blízké Jenom ta diakritika: Když nemůžeš, tak nemůžeš, ale kdybys mohl bylo by dobře, protože číst slovensky a ještě bez diakritiky není (aspoň pro mě) jednoduché.

vero
30. 04. 2002
Dát tip
:o) *

Prokletí
28. 11. 2001
Dát tip
Druhý řádek výborný, celé je to moc dobré... ach ta malebná slovenčina... jen mi příjde¨, žes to posledním veršem divně uzemnil. Nevím. m.

kachnička
06. 11. 2001
Dát tip
smutný...protože něco končí?...protože něco začíná?....protože něco uteklo?...protože Tě něco čeká? *

Naso
06. 11. 2001
Dát tip
pekne ťa vítam na Písmakovi! Další koho môžeme zaradiť do Klubu slovenských Písmakov (viď sekcia Kluby) - zrejme trochu ovplyvneny zemepisom, prirodou (to tie oblaky)... Na chrbte prírody, na tom širokospektrálnom plátne okolia vyjadriť svoj súkromný pocit, čím si ho de facto zuniverzálnil a zovšeobecnil... Dobré! Naso dáva tipíka (a zaraďuje toto dielko do výberu v našom klube slovenských písavcov - nájdeš to tam!) :-) t.

Pepo
06. 11. 2001
Dát tip
Aj ja ťa vítam! Mäkčene a dĺžne by som uvítal... ale je to v tvojich rukách (a múzach...) Pohľad na jeseň - *** a tip Prečo som ((smutný (vždy ... a teraz nie som))?

cvok
06. 11. 2001
Dát tip
rad by som pouzival makcene a dlzne, ale neda sa...

Nuitík
05. 11. 2001
Dát tip
o podzimu? ani nevím, jaký mám z této básničky pocit...asi mi v jejím porozumění překáží použitý jazyk..nevím...

kafka
05. 11. 2001
Dát tip
*****!!!! pretože jeseň....

Atala
05. 11. 2001
Dát tip
J u š! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru