Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před rokem v Ostravě

08. 11. 2001
1
0
6705
Autor
papouch

Před rokem v Ostravě

 

Kalendář hambáčů, kaluží příval
pod kluzkými nýty viselo čajové dítě za nohu
Sykora byl medvídek a plameně ňufal
čí zásluhou zapomenout nemohu?


Falka
13. 11. 2001
Dát tip
Omluvit se všem, kdo tu byli, jsou a budou... nikdo a nic není prázdný pojem, trumbero, copak to nechápeš? Cokoli napíšeš, mění a přetváří svět... cokoli řekneš, uděláš... tak sakra jaký ho chceš mít???

papouch
13. 11. 2001
Dát tip
kulatej :-)

zolli
13. 11. 2001
Dát tip
Vaše starosti na moji hlavu...

Falka
12. 11. 2001
Dát tip
Čí zásluhou...? Zásluhou toho, co tam je všude skryté, v tvé básničce, ale není chycené do pasti slov a jejich přelomů... zásluhou svého srdce, medvěde bručivej... A esli se neomluvíš za tu nejapnou reakci na Anonymusa 38, kerej neví, jako spousta dalších případných náfštěvníků, že to vůbec nemyslíš vážně, tak se hroooooozně rozzlobím a zítra v Brně si tě ohnu přes koleno a nařežu ti jako malýmu klukovi, hernajs!

bobotic
12. 11. 2001
Dát tip
Já mám řešení, Falka to bonzla :-) Hehe

papouch
12. 11. 2001
Dát tip
hééé he he hééé omluvil bych se, ale dyž nemám komu? Anonýmus je prázdný zbabělý pojem a pojemům se omlouvat nebudu. :-) To se rači nechám ohnout kol kolena :-)))

Bloncka
11. 11. 2001
Dát tip
tisk... dovolíš?

Albireo
10. 11. 2001
Dát tip
Díky za skrývací nápovědu. Ale myslel jsem si to ještě před vyluštěním (i když jsem v té Ostravě nebyl).

zolli
09. 11. 2001
Dát tip
Anonym 86 jsem byla já, ale proč? Asi jsem se vomylem vodhlásila, jsem teděk nějaká těkavá...

bobotic
08. 11. 2001
Dát tip
KPSč? já ti nevím :-)

Bacil
08. 11. 2001
Dát tip
Aha, už vím... to jsem si mohl myslet ;-)))

papouch
08. 11. 2001
Dát tip
anonýmku, to nejni poezie, to je hádanka :-) musíš se naučit číst pořádne, víš, blbečku? a navíc tomu rozumí jen ti, kteří tam byli. Tak zdechni, chudáčku, kterej se bojíš podepsat... :-)

Vojtek
08. 11. 2001
Dát tip
sem tam nebyl, a protože jsem jednoduchej, taxem nic nevyluštil :-((((

Vojtek: ...je fakt že poselství Vesmírnejch lidí Sil světla jsou daleko jednoznačnější...:)))

blbjenka
08. 11. 2001
Dát tip
je tam jeden človíček, nebo víc ? jednoho vidim :)

alina
08. 11. 2001
Dát tip
:o)))))

Mahoney
08. 11. 2001
Dát tip
ech, skoro se mi chce připsat: ~ vzpomínáme ~ ale ono by asi vyznělo tak nějak... :)

altán
07. 11. 2001
Dát tip
:)

Vio
06. 11. 2001
Dát tip
;-))) nebyl by přece jen lepší kalendář Gambáčů?

Bacil
06. 11. 2001
Dát tip
Papí, tady nemohu sloužit, jsem na Písmáku teprve 10 měsíců (ačkoli mi to připadá jako věčnost a ačkoli se pro mě Písmák stal postupem času málem důležitějším než vlastní rodina :-)) )

papouch
06. 11. 2001
Dát tip
Bacíí :-) nápověda - je to skrývačka ... :-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru