Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Léto zpívá

01. 07. 2010
12
48
4373

..že začaly ty prázdniny..:)

Léto zpívá…

 

 

odjakživa

 

žárem  v obilném  moři

vymydlenými   rány

kdákáním slepic

jistotami

 

zpívá vůní

prachu v dešti

blesky oslepivými

děsivými hřmoty

a tím  milým kapek bubnováním

 

zpívá odlesky

v řekách času

tak rozjařeně slibuje

slibuje

už nikdy to nebude jiné

v tom sytém blankytu

se všichni utopíme

 

a pak……

 


48 názorů

tam les šeptá tajemně divoženky tančí po nocích tak tam pošeptám ti jemně z čeho se čarodějkám vhlavě točí..)))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Kde kvete vřes, jehličí voní a hříbek svoji hlavičku vystrčí letos jako loni tam na mítince v lesíčku?

ale jdi ty Janku milý nejsi přece starý pes posečkej a postůj chvíli naučím tě kouskům přec pošeptám kde kvete vřes..:o)))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Odvážnému štěstí přeje, tak se Ti snad zadaří, já jsem jenom plachý Janek, co si příliš nevěří! Nedají mne do čítanek, neproniknu do TV, na nettu jen mám svůj stánek, tam hvězda má zazáří... Tak Ti s Míšou Tučným povím /i ty nakloň hlavu blíž!/: Starého psa kouskům novým jenom ztěží naučíš...;o(

..ty seš taky kecka..vetšuješ jen tak zpatra..kde se na tebe hrabu..)))) ..nj..jsem odvážná..))))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Když jsi taková psavá pilná a podnikavá, užij to k dobru svému, já ještě mám dost trému, abych soutěžně psal! Než bych to naťukal, mumií byl bych jen, mrtev a vysušen...

..jeee..díky za gratulaci i info..)))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
No vidíš! Tak to Ti gratuluji a od srdce přeji! Konečně setba Tvá plody své vydala, duše jen radost zná, /a má se přidala!/ Ta Želiv je mi nějak povědomá. Asi jsem to někde četl. Víš, občas tady v knihovně /v té městské/ získám PLŽe, což je časopis Asson klubu, kde se sdružují místní básníci. Já v něm tedy nejsem, jsem vlk samotář. Ale dostaneš se na jeho elektronickou podobu přes stránky plzeňské knihovny a dále publikační činnost. Bývají tam i informace o soutěžích...;o)

..seš veršotepec..můj milý..))) ..se ti musím s něčím pochlubit..vložímti to tu..))) ..mi včera psal nakladatel..jedná se o ten amanach..))) Milá paní Janino, jedna z Vašich básní se probojovala mezi nejlepší. Oficiální výsledky samozřejmě prozradím až na výročním setkání kmenových autorů v Želivi. Nicméně blahopřeji už teď. Vladimír Kostiha ..sem celá šťastná..)))))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Až léto do zlatova opeče hustý jíl, srdce mé chlad svůj schová, už nevím, že kdy byl... Vystavím tělo svoje paprskům záře Lásky Tvé, prost všeho nepokoje, obraz Tvůj v mysli své... Pak snaha tvoje sklidí úspěšně plody své, bude z nás párek lidí, šťastných tak v touze své. Svět okolní se ztratí, jak by se rozpustil, ret můj se k Tvému vrátil, aby jej políbil... Tady názorně vidíš, jaké ptákoviny je člověk schopen vymyslet během chvilky.Je to jak Perpetuum mobile...;o)))))))

..tak pa..můj milý delfínku..a zase se někdy stav..))

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Jo, už jsem navštívil i Tvé jaro. Tak se mrkni, já musím končit!;o(

:o))))))))))))))) ..to je fakt..díky bohu a přírodě za to..)))

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Máš recht, nemůžu znát počet kalendářů, které vydali od Tvého narození. Ale dušička Ti nestárne...;o)))

:o))))))))))))))))) ..delfínku..jak to můžeš vědět..že jsem mladá???

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Zkus! Jsi ještě mladá a život máš před sebou! /Nic není nemožné! Toyotaaaaá!/ To já už si jen tak po delfíním zvyku hraju se slovíčky...

..no fajn..paráda..tak to vyzkouším..)) ..díkes..delfínku..))

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Nijak, poslal jsem to nedávno. Oni si pak vybírají a dávají k posouzení čtenářům ukázky a když je zájem, třeba zorganizují publikaci. Shánějí na to granty ataque. Na Ty stránky se můžeš kouknout a na to info@vydavatelstvisuplik.cz poslat dotaz příp. ukázku tak na 3 stránky...

..nakladatelství alisa.. ..nedávno jsem debutovala v almanachu..teď bude další..a pak už možná sbírka..ovšem není to jen tak..)) ..no a jak to teda dopadlo s tím šuplíkem?

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Mno, kámoška mi dala časopis, kde se o tom nakladatelství píše, tak jsem jim napsal, kam se to jako má zkusit poslat a když odpověděli, něco jsem vybral a hodil do mejlíku. Já se žádným nakladatelstvím smlouvu nemám. Vlastně mi vyšlo jen pár básniček v novinách, zkoušel jsem i něco předloni poslat do nějaké soutěže, jenže jsem už jaksi přežitek dob minulých se svým stylem...Taky jsem kdysi poslal asi 50 reklamních veršovánek do soutěže na máslo Alfa, jenže ani nevím, zda to došlo včas...Posílal jsem to z Campu na Sycheráku a tam poštu vybírali dost nepravidelně. Kde publikuješ?

..to myslíš vážně..nebo si děláš srandu?..))) ..já mám smlouvu s nakladatelstvím..)

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Už jsem něco po dotazu poslal do vydavatelství šuplík. Jukni na www.vydavatelstvisuplik.cz. Jsou tam teď vystaveny ukázky některých jimi vydaných dílek. Třeba se někdy taky chytnu...

:o))))))))))) ..sakryš..delfínku..zyto vlohy bys měl nějak využít..)))

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Jaks to poznala? Mám dnes takovou dumavou, tak se z toho snažím dostat takhle! Já Ti někdy ve verších i nadávám, když si ukopnu první prst pravé zadní...;o)

..no..) ..ty jsi básník..)

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Léto zpívá kapkami deště o kráse probuzených rán, v zrcadlech řek se shlídni ještě milující i milován. Léto Tě něžnou dlaní hladí, teple a s citem dlaní svou, čas ukousl z koláče mládí, a srdcem dále touhy jdou. Kdákání slepic neruší Tě, ni štěkot uvázaných psů, a raduješ se jako dítě, hrdinka šťastných komiksů... Obilné lány tiše šumí o Lásce píseň mazlivou, a srdce Tvé mi porozumí, když dlaně stezkou touhy jdou...

..děkuji..bestye..)))

bestye
03. 03. 2011
Dát tip
léto u babičky na vesnici jak vyšitý - vedro, slepice, modrá obloha a pocit, že sme nesmrtelný :c)*

..juuu..tak to je skvělé..:))

Já tam ty slepice slyším

Já tam ty slepice slyším

Já tam ty slepice slyším

..to já taky..:))

Beáta
21. 12. 2010
Dát tip
chtěla bych se utopit v systém blankytu...

..jj..někdy mi příjde vražedné...)

..děkuji..:)))

macecha
14. 07. 2010
Dát tip
moc hezké ... T***

..DÍK..:)

...*

..v tichém snění ..odsouzení...

Zajin
04. 07. 2010
Dát tip
... jen sním

..nevíš?

Zajin
04. 07. 2010
Dát tip
a pak .... !!!!

..jsi milej..)))

..děkujiii..:))

Taubla
01. 07. 2010
Dát tip
Taky KRÁSNÁ letní. Nádherně vyjádřeno, barvitě - super.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru