Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klenoty z trávy

03. 07. 2010
4
17
2521
Autor
vitsoft

Náramek z kopretin, prstýnek z bojínku...
chtěl jsem jí na louce věnovat všecko.
Jenomže pak jsem se zamyslel chvilinku,
co asi řekla by na šperky z trávy.
Jestli princ z Nemanic bude ten pravý,
když má jen básničky namísto klenotů.
V nich přece není vše potřebné k životu.
A možná odpoví - ty jeden kecko!


17 názorů

Miroslawek
09. 07. 2010
Dát tip
to je tedy klenot, carramba ;)

koloušek
06. 07. 2010
Dát tip
Milé.T*

avox
05. 07. 2010
Dát tip
ani tak nezaleží na tom co ti řekne, třeba i "kecko", jde o to, jak :-))

Jazylka
05. 07. 2010
Dát tip
tak snáď nemusí byť každá básnička nadčasový skvost - mne to príde celkom príjemné, aj keď je "ty jeden kecko" trochu nasilu do rýmu. a náhrdelník z arniky rozhodne ano.

Honzyk
04. 07. 2010
Dát tip
...a nebuď drzá, Freny. Koukni na svou stránku, (jen doporučuju), přečti si nahlas jeden ze svých výtvorů a šoupej nohama - lepší než do čekárny k psychiatrovi.

Honzyk
04. 07. 2010
Dát tip
...za specialistou kvůli takový krávovině , Freny? A "pochopit nepochopitelné"? Co to blábolíš, dítě nešťastný!?

Freny
04. 07. 2010
Dát tip
Také mám pár podobných klenotů a velmi si je chráním.....dík a nostalgické "T"..... Honzyku a Přesýpací hodino....nechtělo by to zajít za specialistou ? Třeba by pomohl pochopit nepochopitelné.....

nejlepší je náhrdelník z arniky

Honzyk
03. 07. 2010
Dát tip
nerozumím ti, ale nevadí mi to:)) - to vyhnije:)) - a propos, nenapsals ohlas na mou poznámku, ale hodil do větru kus roztrhanýho papíru: chytat a slepovat nebudu. Pa. (Já vím, že není příjemný, nepřijme-li obecenstvo aktéra jásotem, ale tady není proč tleskat : chceš, abych ti mazal med kolem huby, nebo co?)

vitsoft
03. 07. 2010
Dát tip
Pivní Kostko, já ho začal používat, když to tu ještě bylo povolený. Přesýpací Hodino, hlavně šlo o to si ty doby připomenout. Šukačky bylo později taky dost. Honzyku, ani tebou zmíněný orgán by při tom neměl být opomíjen.

Honzyk
03. 07. 2010
Dát tip
jo a ten název je teda děsnej, že ti sem eště lezu...

Marcela.K.
03. 07. 2010
Dát tip
To už je let, co jsme si pletli prstýnky z trávy...dík za úsměv a vzpomínku, kecko ;-)

Honzyk
03. 07. 2010
Dát tip
....přesnějc, vitsofte : ten řádek je sem nalepenej...

Norsko 1
03. 07. 2010
Dát tip
příliš velejemné pro mne

Honzyk
03. 07. 2010
Dát tip
...poslední řádek udělal z celkem přijatelný rýmovačky text, který má, jak se říká, "těžkou prdel"...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru