Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křídla myšlenek

04. 07. 2010
7
25
2258
Autor
Dragora

Jen ve tmě

nebo pod peřinou

nemusíme se bát všeho

co nás napadne

 

Žijeme v prostoru a času

svobodní

i když všichni vedle sebe

spolu jen někdo

 

přesto můžeme myslet nahlas

a plnit svá přání

do úmoru


25 názorů

Dragora
06. 02. 2011
Dát tip
Ale pod peřinou bývá občas také hodně hluboká tma :-))) Berte

...čti

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
tak jo, tuhle frontu jsi vyhrál :-) Asi tě začnu číst...

...ještě jednou to pokrať a bude to nevhodné pro děti :)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
jo jó, na světě je hodně piktogramomilců, zkrátím to na piktomilců...protože je naštěstí více druhů piktogramů :-))))) Ale notak, už jsi mě dostal moc daleko

...ano ty :)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
:-)))

...myslím,že ne. Mám rád jiné piktogramy:)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
to chápu, nejsi prostě orientovaný na ptáky... :-)))

...pokud je tam namalovaný pták,tak se vyhnu :)

Dragora
17. 09. 2010
Dát tip
všem: díky za návštěvu a komentář a pozor na sklo :-)

...tak nevím,jestli jsem někam neulítl* :)

A.H.
10. 08. 2010
Dát tip
*

Dragora
05. 07. 2010
Dát tip
Ostrich: díky za návštěvu a super příspěvek! :-) šepotvkorunáchstromů: dej to do básně a určitě ti dám svůj tip :-) Všem: jsem tu ráda...

..noci jsou zrádné..šumem vzpomínek..zaprášenými sny..

Ostrich
05. 07. 2010
Dát tip
Ano. Celkem přesné. Je-li moje svoboda omezená svobodou druhého, nemohu mluvit o ničem, co ten druhý pokládá za ublížení, za narušení svého prostoru. A tak čím nás komunikuje víc, tím se prostor komunikace zužuje. Svobodně lze tedy komunikovat jen s tím, pro koho je moje myšlení v úplnosti snesitelné. Někdo má to štěstí (z jiného pohledu smůlu), že tím druhým, kdo ho snese, je aspoň on sám. Ve tmě. Možnost být celistvý v komunikaci s jinou osobou je vzhledem k variabilitě povah statistický zázrak, proto ji nejčastěji zažijeme jen jako iluzi nebo krátký záblesk. Plnit svá přání můžeme, ale ta palčivá nejvnitřnější nikoli splnit. Kdybychom si je pravidelně splnili, lidské životy by se opakovaly jako se opakují třeba zacyklené, evolucí zcela doladěné životy hmyzu. Proto končíme život toho, co je v nás opravdu proti jiným druhům nové, lidské, nikoli dosažením cíle toho pohybu, ale únavou, zadrhnutím, přerušením, zapomenutím sebe sama. Co se stane, až celistvá komunikace bude častější? Změní se řeč. Dá se téhle perspektivě nějak pomoci? Snad ano - více naplňovat své možnosti. (Aspoň básničkami :-))

Dragora
05. 07. 2010
Dát tip
a právě ten je nejlepší! :-) Neměl by se jen tak válet v ohradách, tak mu na jevištích otevři tu bránu...:-úúú)

Dragora
04. 07. 2010
Dát tip
To mě také a většinu z těch nočních bych ani nikdy nechtěla prožít :-D ale přání a "ptákovinky" nás napadají (tedy některé z nás) soustavně a intenzivně, ne?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru