Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvilička slabosti

05. 07. 2010
4
6
1694
Autor
Anriena

někdo se snaží probourat moje hradby...

Jsem sama, jsem šíleně sama a mám šílené pocit. Nikoliv ze samoty, ale z lásky. Milovala jsem jednou, nechci víckrát, nemůžu to dopustit. Bojím se... Jsem masochistická svině, ne jen k sobě, ale i k ostatním. Za poslední měsíce jsem si dokázala ublížit tolikrát, že to opravdu hraničí s psychyckým zdravím (naštěstí ne zatím s fyzickým). Je to jako horská dráha, která se řítí neustále dolů a já se ani nesnažím jí zastavit, protože topit se v bolesti je můj úděl, za ty roky už nedokážu přijmout pocit štěstí... a přesto chci dál, chci aby mi bylo hůř. A něco mi říká, že taky bude a budu toho litovat. Jednoho dne za mě bude troska.

Poslední dny mám v hlavě otázku, jestli je možné, že pocity štěstí mě vlastně zabíjí? Jestli právě pocity štěstí jsou pro mě to nejhorší mučení?


6 názorů

dapler
04. 12. 2012
Dát tip

Dobrý nápad...už to nikdy nedělej a zkontroluj si chyby


Had
17. 08. 2011
Dát tip
.............*

voice
16. 08. 2011
Dát tip
.....hm...zase je to tady..bez černé není bílá......*

slivaka
01. 09. 2010
Dát tip
hmm..Lu tip*

působivě vyjádřeno. - k tomu ostatnímu mi nepřísluší se vyjadřovat. :)

chápu Tě..tip:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru