Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naše touhy jsou jako ptáci

06. 07. 2010
8
41
4234

 

Naše touhy jsou jako ptáci

 

tu vrabčák hašteřivý

bezstarostná kukačka

orel

vyšitý na obloze

 

pak

 Fénix

neúnavný

zakletý do popela

 

jako ptáci

vzlétnou k výšinám

 

někteří však nedoletí

 mrtví rackové na skalách

 slepená pírka

vyklované oči

 

jak smutné

 

 


41 názorů

jo to ani nejde : )

..je ale všechny se prostě nesplní..:)

jo je to smutné, když naše se naše touhy nesplní...


*je

to fajn, budu se těšit ))

..romantiku..:)) ..možná ti napíšu..:)

když já bych raději ty obálky využil )) a známky se budou hodit ))

..ale di ty..:)))))))))))))))))))))))..mám na mysli vnitřní poštu přece...obálek ani známek netřeba..:)

pošta je fajn; obálky mám rád a známky taky -

..škoda..škoda..ještě tu máme vnitřní poštu ale nebudu tě lámat..:))))

hele; klidně; problém je však v tom, že bych to mohl právě teď šeptat jedině na monitor; a nebo to napsat zde a to už by věděl kde kdo )) takže v tomto případě to necháme v tajnosti )

..nechceš mi to pošeptat?..:)

to já taky :)

..nj..škoda..jsem děsně zvědavá...))

to je přeci TAJNÝ ))

..jaké?..povídej...)

hele, mám i jiné touhy; občas )

..ano..řekla bych..že jsou..:)

mrtví rackové na skalách jsou pouční (((:

...určitě :)

..Františku...přemýšlela jsem o tom a rozhodla se ten rod změnit..nechala jsem to na těch ptácích..myslíš že je to teď lepší?

,,tak nevím..není to v pořádku?

...vím,cos myslela,ale když to čtu(já) i teď,jsem jinde

..některé touhy..jsem měla ny mysli..ne ty ptáky..víš..je to moc nejasné?..já o tom uvažovala jestli to bude pochopeno správně a usoudila jsem že ano..tak nevím..

vrabčák,kukačka,orel,Fénix,ptáci...některé však nedoletí

.no..já používám první vrš zároveň jako název..jelikož názvy vymýšlet mi nejde..že se ten název objeví ještě jednou tady je mi celkem šumák..když posílám básně nakladateli..měla bych v tom děsný zmatek... ..jiné rody nevidím..jsem slepá či blbá?..no..možné je obojí..:))

...ani ne,ale je to v názvu a pak hned na začátku a po dlouhé cestě jsou jiné rody "Naše touhy" na začátku bych vynechal (jsou v názvu) a pak bych je vrazil mezi "některé však", nebo jen "některé touhy nedoletí"

aha..možná nevhodné odstavce..?

...u "některé však" jsem se zarazil a to na dlouho, než mi došlo k čemu to patří

..DYK?..to máš skvělé..já nevím co chci..možná se svezu s tebou..:)))

..se taky chlameš každé červené niti..:))))))))

..hm..ovšem vzrušující v tom opakování..pro mně ano..nejsem už dívka.:))

..díky..:)

Taubla
06. 07. 2010
Dát tip
bezva :)

..ne..ta druhá je nová..asi dva týdny stará..nevkládám tu všechno co napíšu..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru