Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žár

07. 07. 2010
20
25
2623
Autor
Jazylka

Horko a sucho

k udoufání

je to tak cizí

pro tvory z moře

 

Kdo jenom kdo že

zná tanec deště?

Zabolí prasklá půda v dlani

už nenabízí

nijaké plody

na žhavém poli

 

Jsme více z vody

než z čehokoli


25 názorů

Jazylka
07. 10. 2010
Dát tip
kruci, vízo zas

Jazylka
07. 10. 2010
Dát tip
ďakujem Snake. dúfam že mi občas budeš písať komenty aj v budúcnosti (cením negatívne i pozitívne rovnako), aj po tom čo som ti dnes napísala na inom mieste..

Whitesnake
07. 10. 2010
Dát tip
úderná pointa... nádhera... jak už kdysi děl EAP, pro poslání veršůjsem schopen psát i odprostřed i od zadu :-)

Rajmund
17. 08. 2010
Dát tip
Tato se mi líbí, následující dvě jsou jaksi výrazově libové.

příjemné čteníčko :) t.

Zbora
09. 08. 2010
Dát tip
*

Jazylka
31. 07. 2010
Dát tip
snake, šepot - dík obidvom, a zajin - díky zvlášť za návrat.

Whitesnake
31. 07. 2010
Dát tip
příjemně vázané, umné

..á sakryš..tak to je fakt dobré...)***

Zajin
16. 07. 2010
Dát tip
v tom horku jsem se musel vrátit

Jazylka
11. 07. 2010
Dát tip
Vojtěch, dík - i za ukázku, velmi pekná.

Prosté, působivé a naléhavé. Jako to horko všude kolem. Ta prasklá dlaň ve mě vyvolává pocit Dalího, atmosféra mi připomíná - Je parno v ulicích jak olej hustý vzduch kdosi se zasmál. Pes. Pomalá chůze ženy. Pěkné *

Jazylka
10. 07. 2010
Dát tip
Pú, ďakujem. Ako poznamenal Miroslaw, "udoufání" bolo už použité - František Hrubín, a možno aj iní, čož som nevedela.

Přístupná báseň, výborně napsaná. "udoufání" si musím zapamatovat :-)

chanson
09. 07. 2010
Dát tip
mě se líbí celá, hezké obrazy *

Jazylka
09. 07. 2010
Dát tip
MyšL, ďakujem tiež, ja mám pred živlami skôr rešpekt, bol to len pokus..

Jazylka
09. 07. 2010
Dát tip
Miroslawek, dík za kritiku, cením si tvoje pripomienky.

Miroslawek
08. 07. 2010
Dát tip
Horko a sucho k udoufání to mě ba (i když to není úplně nové, jak tvrdí Ostrich) ...zbytek už spíš ne.

Jazylka
08. 07. 2010
Dát tip
Ďakujem za pozitívne odozvy, teším sa z nich jak malá.. Ostrich - "tvorové z moře" ako pripomienka, že všetko živé vzniklo kedysi v mori.

Zajin
07. 07. 2010
Dát tip
čáry v dlani jako prasklá vyschlá půda? Co vše lze z těch prasklin vyčíst? Líbí se mi to!

...fajn*

Ostrich
07. 07. 2010
Dát tip
Nejzvláštnější je, že strašná spousta vody, možná skoro všechna, pochází ze sopek. A když chceš vyvolat déšť, není lepší prostředek než pořádná dávka sopečného prachu - takže ten žár je možná nejlepší dešťový tanec:-) A k mořským tvorům - narážíš na hypotézu, že lidé jsou tak málo ochlupení právě pro to, že kdysi dlouho žili ve vodním prostředí? Udoufání je pěkné nové slovo. Určitě je lepší se udoufat než uzoufat. Aneb - velice inspirativní básnička. Jen doufám, že dlaň v ní nepraská příliš hluboko.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru