Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzim šeptá...

07. 07. 2010
11
42
4011

Podzim šeptá....

 

 

 

a šustí a ševelí

taky maluje

umělec prolhaný

nesoustředěný

zadumaný

rád se strojí

 

po ránu mléčných mlh

těžce vlečky vleče

pak klidně

do něžných pavučin

rozprskne si hvězdy

zbrkle zapomene

 

míchá barvy  jako nějaký

bláznivý anděl

spěchá a kmitá

však ví proč

 

lhal

 

stejně všechno smete

chechtá se pak na strništi

zakňučí v komíně

dá se do pláče

a bulí a bulí……

 

 


42 názorů

..nu dobrá..modrý pane..)))

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Možná, že modré oči máš, snad i šaty Tvé modří září, třeba mne modře dojímáš dílky, vzkazy i komentáři... Modrou jsem kdysi měl tak rád, že v jiné barvě nechodil jsem, nebes modř chtěl jsem uctívat, složil na to nejednu píseň. ......................................... Jinak modrásek jsem byl díky některým "motýlím" básním. Pokřtila mne tak jedna autorka na literu - prý si mne tak představuje!;o)))Já jí zase říkal žluťásku a přál jí slunce ve špicích.../Jako v tom americkém filmu, jak tam Ti stíhači měli to výcvikové středisko na ostrově. Hrál v tom TOM ...

..ale? ..jakpak to? ..modře očima?

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Ty teď kveteš modře? Inu, to je dobře! /Modrá je dobrá, jak zpíval Miki Volek, co v Plzni hrál/. Jen nechápu, jak se mi podařilo dát sem předchozí komentík 2x! Víš, že mi taky kdosi říkal modrásku?

..ach..teď přece kvetu modře..))

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Kapkami deště podzim slzí, někdy se halí v mlh svých háv, spadalo listí, /příliš brzy!/, Láska se skryla v temnotách... Splín jezdcem truchlivým být zdá se, co život náš si osedlal, podléháš pestrých barev kráse či pro léto se trápíš dál?

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Kapkami deště podzim slzí, někdy se halí v mlh svých háv, spadalo listí, /příliš brzy!/, Láska se skryla v temnotách... Splín jezdcem truchlivým být zdá se, co život náš si osedlal, podléháš pestrých barev kráse či pro léto se trápíš dál?

..já děkuji, tobě.:)

Andre
15. 07. 2010
Dát tip
Miluju podzim. Děkuji. :-)

..děkuji..:)

..vítej v klubu...)))

:))))))))))))))))))))..ano?..já myslela zimu..:)))..že miluješ..:)..děkuji..:)

..nj..mám takových víc..:)))))..nebudu..jen zařadím do sbírek již vložené..děkuji ti..:)))))

naira
08. 07. 2010
Dát tip
..hmm..přidáváš do sbírky... ...a máš takových víc? ...ale neposílej je naráz...:DDD ...by to nekeří taky nemuseli rozdejchat...;) ...povedená...*

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

.jsem setřička..)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))..mám zas denní dvanáctku..nebudu mít asi sílu..:))))

..aach taktéž..:)))

..snotíku..:)))..děkuji..:))))

.))))))

...tak dobře, neosvědčily :(

..ti na to peču...nerozesmívej mě pořád tak...)))))))))))))

...doporučuju LadyPampers,mi se osvědčily

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))...taaak..a už jsem počůrana!

...Apači trhali koleje,proč by nemohli i cesty?

..Františku..co mi to tu meleš?..))))))..sakryš jací zas Apači?..za chvíli se počůrám smíchy..:)))

...rozum možná,ale co Apači?

..samo..to dá rozum..ne?...)))))

...ještě tam vede cesta?

..jj..to je..:)))))

...jééé,Opava je blízko

..aaaaa..nezlooob..přidávám dílka do sbírky a málem mi z toho haraší..kdyby ne ladyl..nebo jak se to jsem už v opavě...:))))))

...teď a podzim :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru