Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaro trylkuje...

07. 07. 2010
7
22
3451

Jaro trylkuje…

 

 

 

je prostě zvyklé

má to chudák těžké

tak se snaží

bojovník a pracant

 

rozvoní se na celé kolo

nedočkavou hroudou

zaseje naději

vylíže rány

stane se mízou

krví

životem

 

pak se v klidu naparádí

do nevinnosti

rozsype ptačí trylky

jen tak

z rukávu

rozžhaví pampelišky

a rozvažně se má k odchodu

schválně zaťuká

na okna

zpěvem léta

protože léto

léto zpívá


22 názorů

..jjj..sem..))))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Ty jsi jednokopcová ťava?

:o)))))))))))))))))))..seš můj nejoblíbenější delfín..))) ..pokud to nevadí tobě..ostatní mi můžou skočit na hrb..))))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Tak to přijmi, tak to ber, nebylo by příliš fér, kdybych, byť na nátlak shora řval jsem: Hle plagiátora! Nemám na to coppyrigt a přeju i kamarádům, takže všechno je all right, fandím Tvým básmickým spádům... ;o)))

..beru to jako inspiraci..delfínku..))))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Snad Tě nikdo nebude nahánět coby plagiátora, jak je tu i onde dobrým zvykem...;o)))

..to jaro se pohupuje v bocích jsem hned použila u soutěžní básně romantika..))))

Delfín
11. 04. 2011
Dát tip
Není zač! U mne je to nemlich tak! Nedávno jsem viděl za výlohou nápis Kopečková zmrzlina a už mám na to doma 4 sloky!;o)))Nebo má Láska přes O2:ujela mi tramvaj a jak jsem hledal, čím odstínit dopal, tak jsem si všiml hezké holky v telefonní budce a upamatoval se, že ji nevidím poprvé.No a je z toho taky veršovaná ptákovinka.;o)

jaro se v bocích pohupuje..) ..dík zainspiraci..)) ..víš..ono je to většinou jen jedno slůvko..co mě pošimrá a inspiruje..)

Delfín
08. 04. 2011
Dát tip
Taky jsem psal o Jaru, třeba takhle: Jaro se něžně pohupuje v bocích, jak kráska mámivá, srdce vylézá ze své sluje a něžnou touhou ožívá! Paprsky slunce prohřívají mé kosti zimou prokřehlé, ptáčkové sladce zazpívají mi píseň Lásky ztracené... Však něco končí, jiné přijde, naděje v srdci žije dál, věřím, že šťastná hvězda vyjde, život se změní v karneval...


..dík..:))

naira
08. 07. 2010
Dát tip
..hmm..to by taky šlo...,,;))" ....*

,,uuf..to jsem si oddechla..)))))

..to jsem fakt ráda..že jsemtě potkala tento měsíc..:)))))

..snote..si fakt moc milej..děkuji..))

:))))))))))))))))))))))))))))))))..kdybych tě měla po ruce...)))))

...jaro teď?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru