Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V ateliéru

08. 07. 2010
20
43
4817

..omlouvám se za formu vložení..nějací šotkové mi kradou básně..nebo co..prostě je v dokumentech nemůžu najít..tak si musím radit jinak..:))

V ateliéru  

 

 

prach milosrdně

bez zájmu

šatí padlé sny

 

jen stíny slaví vítězství

tak nenasytně

 

plátno seschlé beznadějí

zklamáním

puklo jako srdce

vítr kvílí teskné melodie

 

pavouci samotáři

přemýšlí o pikniku

nikdy k němu nedojde

 

barvy odevzdaně šednou

a drolí se

jen paletě je to jedno

už byla stará

a rezignovaná

43 názorů

..díkes..)) ..no nevím..by sis musela nejdřív přečíst namaluj a obraz..) ..ono jsou to vlastně milostné básně..ale není to moc poznat..)))

..spíš ve fantazii..:))

atelíér v přírodě...

..velký dík..básníku..:)

..Stratoriáne..:))..je to přece báseň a ne pitevní protokol..takže když může v nadsázce puknout srdce..proč by nemohlo seschnuté plátno? ..ten vítr..zapoj fantazii..představ si ten starý ateliér..opuštěný..všude škvíry..možná i nějaká rozbitá okna a vítr skučí..dostane se i dovnitř..ovšem přece neutře prach..:)) ..a paleta?..no byla..možná se tam ještě válí..možná ne..celý ten ateliér jaksi patří do minulosti..rozumíš?_...))

..dobrou noc..hezkyse vyspinkej do svěřího rána..a barevného dne...))

..Jaro Agnes..celá tá báseň je metafora..zkus si přečíst první dvě..namaluj a obraz..určitě to pochopíš..:)) ..vidíš..musím ještě odpovědět Stratoriánovi...)))

..dobře děláš..svět je tam pokřivený..

..pavouk samotář?..zajímavé..:)) ..děkuji ti za tipy..tváří za sklem..nebo na druhé straně zrcadla?

..eeeeeeeeeeeeee..jen ta paleta...že jo...)))))

..děkuji...))

A.H.
15. 07. 2010
Dát tip
***

..musíš si přečíst Namaluj..pak Obraz..pak to možná pochopíš a možná ne...))

Andre
15. 07. 2010
Dát tip
Že ti dochází inspirace? Nebo jaká? Tak se prozraď :-)

..ta báseň je jedna velká metafora..ale co už nadělám..do hlavy mi nikdo nevlete..že ano...)) dík..:)

Andre
15. 07. 2010
Dát tip
Přesně takhle si představuju opuštěný ateliér. :-) *

:)))))))

Bíša
13. 07. 2010
Dát tip
!!!

:))))))))))) daveeee!!!!!!!!!

..DĚKUJI..:)

..KDO UŽ JO..:)))..DÍK..:)

Ó
09. 07. 2010
Dát tip
*

koloušek
09. 07. 2010
Dát tip
T* (ale pavouky nemám ráda)

,,díky..:)

Taubla
09. 07. 2010
Dát tip
super

:)))))))))))))))))))))))))))))..a bude po atmosféře..:)) díky za tipy..:)

moorgaan
09. 07. 2010
Dát tip
chtelo by to vyvetrat -a roztahnout zavesy.-))

..děkuji..moc..:))

..dík..:))

...fajn*

..děkuji..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru