Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Správa o strede 30.6.2010

13. 07. 2010
0
0
360
Autor
eror63

 

stredu, 30.6.2010 som plánoval so svojou manželkou sexuálnu činnosť z dôvodu mimoriadnej nadržanosti. Mimoriadna nadržanosť vznikla postupne, dlhodobým zanedbávaním manželských povinností oboma stranami, a tiež ďalšími okolnosťami, ktoré mi zabraňovali venovať sa mimomanželskému sexu, ako sú napríklad časová zaneprázdnenosť, morálne zábrany, a v neposlednom rade aj z obavy že sa mi nepostaví. Moje konanie v dňoch predchádzajúcich strede smerovalo k tomu, aby v deň "D" - nazvime ho radšej deň "S" - došlo k sexuálnemu spojeniu medzi mnou a manželkou. Z tohoto dôvodu, keď si ku mne v utorok v noci ľahla nahá do postele, som skontroloval čas. Vzhľadom na to, že bolo len pol dvanástej, bola moja žena zahnaná na svoju stanu postele. Časové narušenie naplánovanej akcie by mohlo znamenať, že v stredu - v deň "S" - už o mňa nebude mať záujem. Okrem toho môj orgán vytrvalo odmieta nočný sex, pretože ja som v tú dobu unavený, a chce sa mi spať. Naopak, orgán vyžaduje sex ráno, ale to sa moja žena nedá prebudiť, a ak sa mi ju predsa podarí prebudiť, tak uteká na záchod, a to bez ohľadu na to, či mám naplánovanú nejakú akciu, aj bez ohľadu na stav môjho orgánu. V deň "S" sa táto ranná situácia do bodky zopakovala. Chyba nastala asi v tom, že som moju ženu nezasvätil do sexuálneho plánu. Do budúcnosti sa táto chyba nesmie opakovať. Budú prijaté také opatrenia, ktoré zabezpečia, aby sa moja žena vycikala v noci, prípadne nadránom, a aby ráno z postele neutiekla. V prípade potreby budú použité putá, ktoré sme kúpili v roku 2005 v sexshope, a dodnes ležia kdesi na dne skrine. Naplánovaná akcia v čase pracovnej doby nemohla prebiehať, pretože sme boli v robote, kde je veľa ľudí. Sex pred nimi by ma vyrušoval, a pravdepodobne by som nemal erekciu, z čoho by okolostojaci kolegovia mohli byť zábavu na môj účet. Keď sme prišli domov, sexuálna akcia znova nemohla prebiehať, pretože doma boli dcéry, a ukazovali nám vysvedčenia. Táto skutočnosť zapríčinila, že ja som nemohol ukázať žene, ako na mňa pôsobí mimoriadna nadržanosť. Keď dcéry vysvedčenia ukázali, žena ich naložila do auta,a išli ukázať vysvedčenia svokre. Do šlaka !!!!! to čo ???!!! Harmonogram práce sa začínal rúcať. Keď dcéry konečne vrátili, a vypadli do pizzerie, žena musela ísť von a polievať kvety. Keď ich konečne poliala, bolo už veľa hodín, a my sme museli ísť do kina, lebo predsedníčke spoločnosti ktorá to organizovala som niesol 50 €. Vzhľadom na kritickú situáciu, som začal premýšľať nad krízovým riešením, ktoré spočívalo v predčasnom odchode z kina, obsadení spálne a rýchleho sexu, aby sa stihol ešte v deň "S". žena však odmietla kino opustiť, lebo tam mala nejakých známych. Všetci čumeli na plátno, iba ja som myslel na sex. Moje plány na ako tak úspešný záver akcie zmarila dĺžka filmu - trval dva a pol hodiny !!! :-( Domov sme prišli neskoro. Žena sa vyzliekla do naha, a tlačila sa ku mne. Skontroloval som čas. 0.30 - je štvrtok. Akcia nevyšla. Zahnal som manželku na jej stranu postele, obrátil som sa na druhý bok, a okamžite zaspal. O nových účinných opatreniach a vylepšeniach plánu akcie budem rozmýšľať cez víkend. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru