Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prstíky deště

15. 07. 2010
8
33
3915

...pro ochlazení...nemůžu najít blbůstky...)))..už jsem našla..)))

Prstíky deště

 

 

ťukají v listoví

zamyšleně

 

svět voní kořeněně

 

pěkně vymydlený

tváří se okouzleně

 

šťastně vydechuje

leskne se

zrcadlí loužemi

 

šumí

cinká

ševelí

 


33 názorů

..o přivolání deště?..:)))

Kastel
02. 09. 2010
Dát tip
Prstíky detě? Já volám ještě...:o)

..nj..má...)))))

moorgaan
25. 07. 2010
Dát tip
no vida jaky ma dest sikovne prstiky!

FAE BOMB
18. 07. 2010
Dát tip
Zrovna se chystám napsat něco spávně "apokalyptickýho"... Jestli se to povede, tak pošlu áčko...

...nemaluj furt katastrofické scénáře...)))) ..tys dešťný filosof...víš o tom?

FAE BOMB
17. 07. 2010
Dát tip
A hele... Neuplynul ani jeden den a přišly takový deště, až z toho bylo dost lidem horko!

..čoveče..je mi kosa..asi jsem to přehnala se sluníčkem..včera jsem toho vedra měla ale fakt plné kecky..jiak s tebou souhlasím..:)))

FAE BOMB
17. 07. 2010
Dát tip
Hlavně aby to nebyl déšť anglickýho typu. Tam klidně drobně prší třeba celej den. Někdy se zase navopak strhne strašlivej slejvák a než se stačíš schovat, tak pršet přestane. Trvá to klidně jen 20-30 vteřin... Fuj! To ať je mi radši horko.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) se z tebe fakt picnu..:))

FAE BOMB
17. 07. 2010
Dát tip
Hlavně mám strach, aby to nebyl nějakej plagiát. Nekvalitní čínská napodobenina originálního evropskýho deště...

..nj..vidíš..to mě nenapadlo...)))))))))

FAE BOMB
17. 07. 2010
Dát tip
Asi viděli, že tu máme sucho a budou nám sem ten déšť dovážet... Ostatně, to neni nic novýho. Dost lidí se živí jako "obchodník s deštěm"... :-)

..aha..ovšem žlutý syslové jsou skvělí...)))))))))))

FAE BOMB
16. 07. 2010
Dát tip
OK. Stejně tam neni nic moc zajímavýho. Hodil jsem to jen kvůli dalším lidem. Až to bude číst někdo třeba za rok, tak už si ty záplavy nebude pamatovat a nemusel by to pochopit.

...bude to tím...:))))) ..ehm..mám problém z odkazy..pužít je..a teď jsem na pláži...noťas je upečený...)) ..házíš perly svini..:)..fakt..:)

FAE BOMB
16. 07. 2010
Dát tip
Já ti řeknu, proč neprší... Za to můžou ty žlutý syslové v Číně. Radši se utopěj', než aby nechali trošku deště taky někomu jinýmu. Hlavně že to je zadarmo... http://www.ct24.cz/svet/95851-zaplavy-v-cine-postihly-jiz-17-milionu-lidi-situaci-muze-zhorsit-tajfun/

...))))))) tos vystihl úplně přesně..teda...já optimistka jsem pro tu basu piv...si zkrátit dlouhou chvíli..že ano...))))

FAE BOMB
16. 07. 2010
Dát tip
Jasně! Pesimista si koupí basu piv, optimista deštník a po tejdnu si voba krátěj dlouhou chvíli šepotem v korunách stromů při čekání na vrtulník... :-)))

...))))..nepiš katastrofické scénáře...))))

FAE BOMB
16. 07. 2010
Dát tip
No jasně! Ty jseš jak jezinka! "Jen dva prstíčky (deště) tam strčíme..." No a pak ti povodeň sebere barák! Hrůza!!! :-))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sršáň
16. 07. 2010
Dát tip
Spadla kapka z oblohy spadla rovnou na nohy a utíká k řece vykoupat se přece.

:))))))))))))))))))))))))))..ok

.-.snotíku..jsi tak milý...mám ještě jednu maličkou ale nostalgickou..:)

..u nás pár spadlo...to jsem ovšem vložila pro ochlazení...:)

..:) ď

Bíša
15. 07. 2010
Dát tip
t.

..DĚKUJI...)))..mám skluz jsem u vody..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru