Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FACEBOOK

16. 07. 2010
6
15
3272
Autor
Movsar

Podnikat výpravy do pralesů mezi kanibaly už asi nelze. Mohou za to novináři BBC? Asi ano. Průnik doby a techniky však vytvořil jiné niky, ve kterých lze spatřit nevídané, zažít dobrodružství, jaká zažívali první kolonisté a pak ještě nějakou dobu etnologové a cestovatelé. Kmeny se svými tamtamy jsou na dosah připojení.

Zeď 1 (nářků):  

Monika: Připomínám,že někteří mi stále dluží peníze a nejsou schopní vracet,ale jako mrdky zkurvené se denně přihlašujete a píšete tady     akorát pičoviny.Neserte mě vy kurvy,nebo bude zle.Cizi parchanty živit nebudu a hovada co sedí doma na piči a kulach taky ne.

Následná diskuse:

Ivo: To sedí!

Michal: taky mám takové zkušenosti,když potřebují pomoct,tak mi brečí na rameni a pak dělají že se neznáme......KURVY ! ! ! ! !

Monika: Ja se s těma špinama už srat nebudu - budou litat bomby.Jak mají na to sedět po hospodách,tak mají na to i vracet peníze.Kurvy zkurvené!

 

Zeď 2 (nářků):

Monika: Paní XY suma XXX Kč. ..a na další taky dojde jak mi kurva rupnou nervy.Napujčovat to jo,ale vracet to ne ale sedět na piči za monitorem a hubu na špacir to jo!

Diskuse:

Magda: celkem tě obdivuju že v dnešní době někomu vůbec půjčíš, když je 100% že ti nikdo nic nevrátí

Monika: Nevrácejí na 50% jen ti co jsou vychcani,ale pak a%ť se nedivi,že dostanou na piču.

Magda: tak tak

 

Zeď 3 (plánů)

Monika: Už se těším na výlet do Ruska s mojím drahou polovičkou a bratříčkem :-) (Pozn.: bratr Moniky je Radek)

Diskuse:

Vláďa: Už se nemůžu dočkat aspoň vám představím rodinu a Moskvu.
TO BUDE PAŘBA!!!!

Radek: Ja pojedu jedině, když se domluvím s Larinkou, že se setkáme. (Pozn.: Lara je ruská dívka nalezená Radkem na Facebooku. Její krásu Radek zhodnotil u její fotografie větou: Ty maš krásny pysk jak cyp.)

Monika: No,hlavně aby to s Nikolou neskončilo jako když jsme jeli na návštěvu do VV do Žatce a:-)))

Vláďa: Tak se s ní domluv ale až tak na podzim.Na podzim je tam super.

Radek: Ok šéfe :-) To by byl maras 2 dny ve vlaku, asi bych se opil :-)

Monika: piču s ryžu

Radek: Četl jsem pár článku o ruských ženách. Hodně se jich odjebává z Ruska pryč, nebo ruští muži stojí za hovno :-)

Radek: Hodně českých bab jsou kurviska, proto bych taky chtěl cizinku.

 

Zeď 4 (vzpomínek)

(Pozn.: Monika vkládá fotku bratra Radka nad talířem ryb)

Monika: však jsem se s tebou vsadila,tak jsem ti je i večer v deset usmažila :-)

Radek: však jo, dobre byly. už se těším v něděli na zahradu a krkovičku :-)

Monika: pěkně si se ožral opět a usnul,to je hnus.

Radek: jsem byl unavený z práce. a zbytek rumu mi nech na zahradu ke grilování krkovičky

Monika: Já budu teda v sobotu sama na zahradě sadit rajčata.. Rum jsem schoval na svoje místo :-))

Radek: já přijdu po šichtě na zahradu. budu robit raky v ohňu

Monika: ty pičo jedna :-)

 

Jiná společnost - skupina studentů prvního ročníku právnické fakulty diskutuje nad zavedením školného.

Zeď 5 (nářků):

Zuzana: vám mrdám na školné, furt srat nějaké peníze do té školy, ježdění sem a tam, drahé knížky posrané, které sou mi pak stejně na hovno, budu si srát svoje peníze do sebe a ne do školy kua na co sem na veřejní vysoké škole vy čuraci

Diskuse:

Zuzana: ti zmrdi tež studovali zadarmo

Barbora: simtě kliiiid, to jsou reci podobne jako statni maturita ;-) aneb budeme v duchodu nez se toho nadejem :-)

Silvie: jooooa vsihcni blbecci kteri je podporuji!!!!!!!

Honza: klid Zuzi :)))) nejhorsi na tom je ze se pak mnoho studentu zadluzi jeste nez vystuduje ... to je ten hlavni problem :(

Zuzana: no však právě, jim na to mrdám čurakům, at si mě zavřou klidně, já jim nedám ani korunu

Barbora: no hlavne s tim zpoplatnenim slibuji zaroven kvalitni vzdelani...nevim ale jak vic penez zmeni kvalitu vyucujicich, kteri stoji dost za prd...takze se koupi nove lavice a zbytek pude do hajzlu a bude to :-D

Honza: tak oni te nezavrou vid oni te jen do te skoly nepusti .. vidis musis pilne studovat abys pak mohla proti tomu bojovat podle pravnicky :)) 

Zuzana: já už se na ně chystám na ty kurvy !!! až budu JUDr. se budou divit zmetci jedni, se perou jenom o moc a o koryta, hajzli !!

Silvie: jo jdu do boje s tebou zuzi!!!!!!

Honza: jo jo, stanes se ustavni soudkyni a zavres jim kohoutek :D :)

Zuzana: a to nemluvím o tom, že už kurva sou u nás slovenské práva soukromé v praze aji v ostravě, doufám že ti pičusi je budou uznávat a my poctivci budem s poctivýma právama v piči, no vlastně dyt my si je tež zaplatíme jak chuji

Silvie: joooo ja ti rikaaaam na chuuuuuja..kokotiiii!!a ja volila veci verejne a oni upustrili od celeho sveho programu blbecci...

Zuzana: silvi, vyrážíme !! to sasha :dyt ti zmrdi už rypou aji do ústavního soudu

Zuzana: a já TOPku já piča

Zuzana to silvi : jj proti dinosaurům a ted jedna ruka se všema dinosaurama a ta jejich Kočí, no nemám slov..

Honza: jn :) musime makat at pak muezm svym detem zaplatit skolu ...

Denisa: To máte z toho, jak ste se tady všichni přidávali do těch skupin protiparoubkovskejch a antikomunistickejch...

Zuzana to deni - no já ne, ale to sou všichni zmrdi, všichni do jednoho

to sasha - to radši do takového státu ani děcka rodit nebudu

Silvie: nasraaaaaat jaa apica..vole...zalozim stranu protoze toho mam pokrk..zachvili si budeme platit i za operace....

Zuzana: co děláš 8000 za zlomenou nohu ty voe to nevíš

Silvie: :D:D::D to je hezkeee:D:D:D:D:d jo a špitál furt hnusný a smradlavý

Denisa: Já neříkám, že třeba ty zrovna...ale snad každej se tady do toho navážel...a byl děsně chytrej a že pravice je děsně v módě...já sem tady u toho dycky hořela-studenti-a podporujou pravou...to se jen tak nevidí

Zuzana: to je pravda, asi se bijem za svoji lepší budoucnost :-) každopádně školné je na nás velký podraz, oni si svoje penízky nechaj a z nás je budou tahat, hnus, prostě to nedokážu pochopit

Michael: Hmmm, a nechtěli by to ještě tak, abychom to zpětně zaplatili i za prvák!!!?

Michael: Řekl bych, že se postupně budou stále zhoršovat podmínky a utahovat opasky až do chvíle, kdy prostě lidem už bude úplně jedno, kdo bude tím, kdo jim vládne a jediným kritériem bude to, aby jim dal najíst a zajistil slušný život, ale to ještě pár let příkoří potrvá. Příklad takové situace byl v Německu po druhé světové válce. Lidem bylo jedno, co je Hitler zač, ale rozhodující bylo, aby zlepšil poměry, ve kterých žili. Tedy jen tak dál v nastolování útisku a pak už lidem bude snad jedno, kdo je z jejich osobní nepříznivé životní situace vyvede - zda prostořeký věčně zpocený tlusťoch, člověk s obličejem po popáleninách třetího stupně nebo třebas samotné zosobnění Ďábla - hlavně, když se masa lidu bude mít líp ...

Naďa: no TOP 09 to mela napsany v programu, ze chcou skolny...


15 názorů

nezapřeš drsný kořeny!


Max Hutar
18. 07. 2010
Dát tip
Jo, tak tohle mě pobavilo... přijel jsem právě z venkova a tohle mi hraje v plastických barvách. Tip.

Movsar
18. 07. 2010
Dát tip
Díky Nicollette, já jsem se prostě musel podělit, na tohle člověk nenarazí jen tak, je to EXOTIKA. ;-)

Nicollette
18. 07. 2010
Dát tip
Movsare, zdravím tě :) Děkujeme za exkurzi mezi mládež a budoucí generaci. Říkám to pořád, že někteří lidé by tu pusu otvírat neměli :))

Movsar
17. 07. 2010
Dát tip
wiruz: studenti práv: to víš, když jenom "sedi na piči a kulach"...

WiruZ
17. 07. 2010
Dát tip
mno co k tomu dodat, ještě, že nejsem na facebooku, pokud tedy nepočítám to, že díky fotkám jsme na facebooku všichni a to možná 2x. A ti studenti co nádávaj v tý poslední diskuzi - co dodat, když si nepřečtou pořádně volební programy, možná by bylo dobré volby anulovat, protože tak třetina co volila je patrně nesvéprávna a nebo neumí číst.

fo3k
17. 07. 2010
Dát tip
Co je to piča? to je určitě něco od mediciny a bolí to...

Norsko 1
17. 07. 2010
Dát tip
Na to, abych to četl, mi chybí forma

myslel sem si že hospoda pivo a kecy vedou...ale toto...měli jste si šetřit vejce studentíci

solomon
17. 07. 2010
Dát tip
tekže cituju...třeba tohle je bomba Michael..druhý vstup: ... kdo je z jejich osobní nepříznivé životní situace vyvede - zda prostořeký věčně zpocený tlusťoch, člověk s obličejem po popáleninách třetího stupně nebo třebas samotné zosobnění Ďábla - hlavně, když se masa lidu bude mít líp ... velká paráda

Winter
16. 07. 2010
Dát tip
Občas teda lituju, že xichtoknihu nevedu a musím si vystačit se žumpou v diskuzích. Za 50 let tohle bude materiál.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru