Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lotyšský posera

16. 07. 2010
4
18
2131
Autor
FAE BOMB

 

 

Lotyšský posera

 

Byl jsem zrovna v Rize,

když tam přišla krize.

Zdražujou jak o závod,

nemám ani na záchod!!!

 

 

 


18 názorů

FAE BOMB
19. 07. 2010
Dát tip
Copak Rudý právo, to byly tehdy ňáký noviny! Dnešní bulvár pouští barvu a navíc se tiskne na recyklovanej papír, kterej se snadno trhá. Zlatý komunisti!

koloušek
19. 07. 2010
Dát tip
Za mě byly noviny, třeba Rudé právo, používat osiny nebylo by zdrávo.

:-)

FAE BOMB
18. 07. 2010
Dát tip
Dřív se lidi museli přes léto předzásobit. Používalo se seno, nouzově pak sláma. Odtud asi rčení, že je něco příjemnýho, jak osina v zadku. Naši předci to znali asi velmi dobře... Sníh se pravděpodopně nepoužíval nikde a nikdy. Troufám si předpokládat, že i Eskymáci maj' nějaký jiný řešení...

koloušek
18. 07. 2010
Dát tip
V létě to půjde - jsou přírodní "papíry", v zimě sníh, jinak potok a pod. Do města bez peněz nemáš proč chodit.

FAE BOMB
18. 07. 2010
Dát tip
kol: Akorát to teda chce nějak vyřešit to přechodný období. Hladovka se hned neprojeví...

koloušek
18. 07. 2010
Dát tip
Když nebude žvanec, nebude ani .......T*

papouch
18. 07. 2010
Dát tip
:-)

..souhlasím..ať si říká kdo chce co chce..:)))))))))

FAE BOMB
17. 07. 2010
Dát tip
Děkuji vuvuzelenastromu. Záchod je každopádně užitečná a potřebná věc. Na tom trvám... :-)

..šmánkote..to je katasrofa!...:)))) T

FAE BOMB
17. 07. 2010
Dát tip
Je to v kategorii "blbůstky". Tam "takový sračky" asi patřej'. Mnohdy jsou tam i větší...

Norsko 1
16. 07. 2010
Dát tip
proč píšeš takový sračky ? tak hezky mluvíš

FAE BOMB
16. 07. 2010
Dát tip
Njn... Vona nás ta sranda taky možná přejde... Pak budou blbci závidět intelektuálům knihovny plný odborný literatury. Sám toho mám pro celou rodinu tak na tři roky války. Něco je ale bohužel na křídovym papíře... :-)

Norsko 1
16. 07. 2010
Dát tip
to nemohl stihnout. lotyš nelotyš

FAE BOMB
16. 07. 2010
Dát tip
Jak to ten chlápek přežil? Policie ho zatkla při pokusu vo krádež hajzlpapíru. A ve vězení je záchod zadarmo...

Norsko 1
16. 07. 2010
Dát tip
nechápu, jak jsi to mohl přežít. by mě zajímalo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru