Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exhibice matek/FACEBOOK II

18. 07. 2010
2
5
2744
Autor
Movsar

Nezbytnou součástí divokých tlup obývajících elektronické pralesy jsou rodičky, Venuše, velké Matky. Nejlépe se jim daří na webech www.spoluzaci.cz a www.facebook.com. Předkládám jeden takový exemplář matky (společně se sekundující kohortou spolumatek).

Zeď 1 (Vize)

(Pozn.: Silvie vstoupila na Facebook už jako matka/pokud se jí nenarodil obr). 

Silvie: Máme 8000 gramečků a 71 cenťáčků :-) a prý jsme dítě do reklamy ... tak asi seženu Domči kšeft :-))))) a přilepšíme k mateřské :-) hehe

Diskuse:

Tereza: No chyť se příležitosti...

Daniela: jasan :)))))), proč ne

Lenka: přesně tak a pošli jim tam tu fotku z koupání :-))))

Dominika (otec): No jasne....a vyroste mi doma mala fiflena :-/

Silvie:  Nebo nová Helenka Houdová :-) haha v tmavým provedení :-)

 

Zeď 2 (Emoce)

Pozn.: umístěno je foto dítěte. Fotogalerie má název "Rosteme... :-)"

Silvie: Koupání nás bavííí :o)

Diskuse:

Lenka: tož ta je parádní ! holt umíte ?:-)

Irena: nás taky :-))

Michaela: hned bych ju pomačkala :-))

Daniela: má ňuch ňuch ručičkyyyyy :-D

Jana: já chci taky takovou holčičku......

Silvie: Děkujeme :-))) a Janičko, tak jedině do třetice, jako Mihalka :-)))

 

 

Zeď 3 (aktualita)

 

Silvie: Tak jsme se vrátily z procházky :-) Opička stávkovala, tak jsme to musely zabalit dříve než bylo plánováno :-) ach jo :-) ale dnes došel sporťáček :-) tak snad ho zítra vyvenčíme :-)

 

Diskuse:

 

Irena: to my dneska měli party od půl2 v noci do 8:-)) teď spí, že nechce ani jíst:-(((

 

Silvie: Ty jo :-) Teda brzy začínáte s párty .. hihi ... no u nás taky žádná sláva ... tak jak jsem byla happy , že spí celou noc .. tak už ne :-) ... večer se mi ani nechce do pelechu, pže vím, že to stejně bude stát za starou belu to spaní :-) a navíc nechápu, že malá ráno otevře oči a je aktivní .. lítá, píská, prostě žádná únava :-) a já jsem jak pytlem praštěná :-)

 

Irena: no mě příjde, že je museli v porodnici naočkovat nějakými drogami:-)) minimálně prdodrogy:-))aby to matky doma neměly lehké:-)))

 

 

Fotogalerie "Rosteme... :-)"

 

 

Zeď 4 (aktualita)

 

Pozn.: Fotka sněhulí s popiskem: "MOJE NOVÉ ŤAPI :-)))))"

 

Následuje dlouhá diskuse (13 příspěvků na téma proč kupovat zimní boty v létě a jak je správně zastrčit do kalhot)

 

 

Fotogalerie "Rosteme... :-)"

 

 

Zeď 4 (plavání)

 

Silvie: Tááááák vyrážíme na naše první bazéénové plaváníííí :-) Tak jsem zvědavááááááá :o))))))), pže jestli tak bude milovat vodu jako poslední dva dny .. tak nám kurz asi propadne :-))))))))))

 

Diskuse:

 

Martina: Silvinko, kde chodite plavat? Ja se s malou chystam na plavani po prazdninach.

 

Silvie: Bylo skvěle :-))))))) jsem nadšená !!! a malá taky .. jasně, pár slziček bylo, ale nic hroznýho :-)))) Ono než se ty mimi okoukaj sami sobě :-))) Ta moje malá vopice řádila a stříkala nejvíc z celý skupiny, jako jediná stojí, řvala na celý kolo, pže tam byla ozvěna, tak se ji to pááčilo ... no mám radost, že má to moje kuřátko radost :-))))

 

Michaela: no, vidíš, tak super! Že zdravím Plaváčka :-)

 

Silvie: Děkujeme Mihalko .. doufám, že se brzy stavíme k Vám na Hawaj :-) myslím, že tam trefím, cestu už jsem studovala :-) aspoň si okuká kluky :-) haha P.S. poslala jsem Ti fčila email ohledně kuchyně .. pls mrkni :-) dneska to jdeme s Dominem okuknout ..

Lucka: ahoj silvi muzu te uklidnit...u nas to bylo prorvane kazde plavani......nekdy jsme i odjizdeli driv jelikoz jsme rusili ostatni

Katka: My se včera poprvé rochnili v bazénku vedle u sousedů. Malý byl takový nesmělý, tak uvidíme, co se z toho vyklube. Dneska už nám totiž bazének stojí na terase. Ohřívá se vodička, dostane tam balonky a uvidíme, jak se mu to bude líbit.

Silvie: To Luciééé :-) malá neřvala , že by brečela, ale řvala radostí :-)))))

Silvie: To Kačkačkač :-) No vidíš .. bude se mu to líbit uvidíš ... jak v tom bazénu ponořila malou, tak vytřeštila oči, ale pak už v pohodě .. :-) a tak jsem dnes kupila malé ještě jeden bazének na chatu ... a budeme se tam spolu rochnit :-)

Následuje Fotogalerie "Rosteme... :-)"

 

Zeď 5 (genialita)

Silvie: Tak ta moje malá beruška přeskočila fázi lezení po čtyřech ... áááááá rovnou se postavila :o) .... jinak v plavání bylo zase skvělě a těšíme se na další lekciju :o) a musím podotknout, že dnes na hodinu po nás přišli s mimišama samí tatínkové :o))))))) no, nějaká ta mamča tam byla taky :-)

Diskuse:

Lenka:  šikovná holka :-), to ji teď musíš hlídat jak ostříš

Silvie:  No Leničko, vzhledem k tomu, že ju mám pořád na noze .. tak je to vklidu :-)

Dagmar:  tak moc gratuluji,už se těším až jí uvidím,ale to už bude asi za tebou utíkat:)jo a asi začnu s Tebou chodit na plavání:)ale budu si muset od někoho půjčit miminko,prozatím:)

Lenka: Silvi, malý taky nejdříve stál a pak až lezl :-)

 

Zeď 5 (zkušenosti)

Fotka v rámci obden aktualiozované galerie "Rosteme...:-)" - dítě s lahví mléka.

Komentář matky k fotce: Tak si odložila láhev a usla :-) Nevytekla ani kapka - Avent - kvalitka :-)

Diskuse:

Šárka: ani kapka jo? dyt z toho normálně teče.. taky mám avent

Silvie: Já jsem taky čučela, ale fakt ani kapka :D ... však vidíš, že tam není žádnej flek .. si fotku stáhni a přibliž ... :-)))) ... ale zajímavé je, že jak to drží jakoby nad sebou, tak z toho leje :D to zas jo :D .. Domča má svůj systém víš :-)

Šárka: asi jo.... ucpala to polštářem :-D

Silvie: to Lenka Š.: Leni, normální Avent :-) asi má na to malá svoje triky

 

Zeď 6 (aktualita)

Silvie: No ... asi se projedu s malou do šopinu :o)

Diskuse:

 

Šárka: jeď jeď

 

Silvie: Nějak se nemožu vykopat a pipi teď usla :-) Tak to vidím na Carre, pže musím do DM pro kaše atd :-)

 

Šárka: jasan.. vidíš dneska dám danči kašu, neměla ju sto let

 

 

Sdělení

 

Silvie: Plavání za námi, spánek za námi, oběd za námi, vycházka před námi :-) a po cestě to vezmeme do Baumaxu pro stromečky :o) ...

 

 

Následuje Fotogalerie "Rosteme... :-)"

 

 

Zeď 7 (svět tam venku)

 

Silvie: Tak jsem si jela nakoupit do Kaufu ... nový leták, akce, máma chce sádlo, táta chce pivo a já chcu zeleninu, hodně zeleniny. Člověk musí něco udělat s tou postavou, nebudu si nic nalhávat :o) a hned mě tam nasral jeden týpeček. A to ten den tak krááásně začal :o) ... dovalíme do Kaufu a jedu na místa pro děti, ano, konečně zde můžu parkovat a ejhle, plno.....

 

  Diskuse:

 

Silvie: Bééé, tak pomalu couvám dozadůůů a jedná dobrá duše zrovna odjížděla, tak zase dopředůůů a šupla jsem se hned vedle bouráku. Audi. Luxusní. Naleštěné a snad i navoňané. Nj, holt někdo si žije. :o) ... ale třeba ho má na splátky hahaha. No nic. Toš vybalím Domču a jedu pro košík. A sakra ... jedna ježibaba mi ukradla poslední přímo před nosem .. tak musím tu moji osmikilečku v sedačce sedmikilečkové táhnout v tom parnu přes půl Kaufu, abych ju mohla naložit do koša. Uff. A jsme uvnitř, nakupujeme, všude samí strašáci. Jeden se rve přes druhého, ach jo, to jsem si zase vybrala dobu. NJ, ale jíst se musí. Tak si počkám, až si tam polámou ruce a když se konečně dostanu na řadu, přiveze paní "čerstvý" zboží haha. A je moje. Boože, to je slev. Cestovní žehlička. TU chci. Ale mám zakáázano kupovat kravinky. Tak sklopím oči a jedu dál. No a už to jelo jako v tý reklamě... zleva, zprava, dolem, horem a košík je plný. A to jsem jela jen pro pár věcí, ale znáte to .. baba v krámu :-) JÁ. Malá začíná bejt protivná ... já jsem taky už utahaná. Z těch lidí tam, z vedra ..a ještě mě děsila představa, jak to potáhnu domůůů :o) Nervy na pochodu, ale pohoda, říkám si, klídek, to dáš :-) U pokladny milá slečna, práce ji asi baví, pořád se smála .. nebo to maj v popisu práce, kdo ví, nicméně mě bavila. Uff, zaplaceno. Dítě řve na celé kolo.ŘVE.KŘičíííí. Jedu k autu. Bouráček tam pořád stál. Vykládám nákup. Dítě stále řve.Dostane cumel. Nechce.Bože, kde jsi? Dostává mýdloo a je klid. Na 5 minut. Božeeeeeee. Ale usmívám se na ni. :-) Bobiško vydržžž, už to bude. Řev se stupňuje. Aaaa blíží se panáček k autu. Ha. Mladej hošík. Opře se a čeká. AAA blíží se druhej panáček. Tipuju tak na 65 let. Aaaa čekám zbytek rodinky. NIKDE. Dítě řve. Pán na mě kouká. NO KOUKÁ. To nechám raději bez komentáře. A najednou zavelí tomu druhýmu Ferdovi u něj .. jedem. A tak jsem se nasrala a říkám mu .. a kde máte dítě pane? A on jaký? Říkám, no že stojíte na vyhrazeným místě pro děti.A on, já mám dvě děti. No, předpokládám, že jeho děti mohly mít tak 40 let!!!! To mě vytočil ještě víc. Elegentní pán v bouráku si myslí, že pro něj asi pravidla neplatí. Tak mu říkám, kvůli takových jako jste Vy, musíme my stát bůhví kde a tahat se s dítětem z druhého konce parkoviště. A jen suše prohlásil. Jooo, tak to máte smůlu. Smůlu ... prostě IDIOT. Tak si říkám, pokud nedokážou někteří respektovat tak banální pravidla, co bychom chtěli od vlády .. od bláznů na silnicích .. atd .. je to kolotoč, který se točí a nemyslím si, že to někdy bude jinak ... je tady TICHO.Dítě spí. A mě se po ní stýskáááá .. ten klid mě nebaví :-)

 

 

Foto dítěte s kartáčkem v rámci Fotogalerie "Rosteme... :-)"

 

Silvie: Už si sama myju zubečky :-) Mám 4 :o)

 

Diskuse:

 

Irena: ta je ale šikovná

 

Silvie: Po mamince Irenko, po mamince J))))))

Šárka: hmmm to se máte... u nás se myjou zuby násilím... ale ze začátku si myla zuby taky sama

 

Doslov

A víte jak to končívá? Obrazem jako z Apokalypsy: otec sedí, se sekyrou v ruce se kývá, a na své, již dorostlé robátko, volá: "Pojď, pojď, bude ti dobře, jako mamince.............. "


5 názorů

miluju, když se děvky a slepice měněj v maminky :-D

Max Hutar
18. 07. 2010
Dát tip
Jakmile to nejsou obludy, tak už mě ten plebs nebaví, to už si rovnou můžu číst FB, právě proto na něm nejsem, abych tohle číst nemusel, to první bylo fajn, ale to druhé už je přes míru.

Nicollette
18. 07. 2010
Dát tip
Masakr.

StvN
18. 07. 2010
Dát tip
Copak, krize třicátníka?:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru