Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BLESKOVÁ KRYCHLE !!!!

27. 07. 2010
0
26
3210
Autor
aleš-novák

okurková sezona v plném proudu,

KOULE  v nedohlednu, tak jestli chcete, zapojte se do

BLESKOVÉ KRYCHLE...

 

od teď do zítřka do16:30 můžete psát jakoukoli formou (povinně aspoň jeden rým !!!)

na téma hřebík  (přijímají se i zdrobněliny, případně zvětšeniny a zmnoženiny)

 

aby se poznalo, že je to soutěžní dílo, napište do názvu HŘEBÍK  a pošlete avizo přímo mně (aleš-novák). Všichni ostatní mají dovolenou, prázdniny nebo se jinak flákají. Když nedostanu avizo do středy 16:30, máte smůlu...

Pravidla nejsou, ring volný. Vítězí dílo s nejvíce tipy. Vyhlášení výsledků zítra (28.7) v pět odpoledne. Howgh.


26 názorů

Toscana
28. 07. 2010
Dát tip
příspěvek k tématu mimo soutěž sem: Krychle krachla bleskově za pomoci hřebíku! :o)))

Edvin1
28. 07. 2010
Dát tip
ucho v titulku, hřebík v zátylku trošku morbidní, no jo :-)

Garay
28. 07. 2010
Dát tip
Ó hřebíku, zahradnííícký... a růžice voňaváááá. :D

smyslem je se pobavit. To se neztratilo...:o)

mrkněte se, jestli u svých soutěžních dílek máte napsaný klub "blesková koule", případně reklamujte... snad jsem zatím nikoho nepřehlédl :o)

Whitesnake
28. 07. 2010
Dát tip
jo, Aleši, víš jaké má hřebík íkvé? Zhruba tolik co dvě klikve

no vida :o)

Whitesnake
28. 07. 2010
Dát tip
K ataklyzmatická R ychlovýroba Y peritově C vokózních H ovadilostí L ibě E xtróvních

Marvine, v kouli je taky zvýhodněn ten, kdo zareaguje hned po vyhlášení. U krychle se jen intervaly podstatně zkrátily...

Pišmi
27. 07. 2010
Dát tip
Květoň Zahájský: ************

marvine, uávěrka v půl, vyhlášení v celou. nic složitého... pišto, Hřebejk? Piš to ! :o)

Hřebejk by to bejt nemoh, co?

Já zase tak ctižádostivý nejsem. Ber to jako propagaci tvého bohulibého počinu.

ucho: no problém, jen musí být v titulku.

dej to jako dílo, jasný vítěz :o)

hustý !!! nářek veterinářek ty vole !!! :-))))

Já jsem nerychlejší! Ale též nejblbější, tak jenom mimo soutěž: Rezavými hřebíky popichuji k hře býky a už slyším nářek od veterinářek že kvůli zoofilu nedojedly Kofilu

moorgaan
27. 07. 2010
Dát tip
to jsem zvedavy kdo uhodi hřebík na hlavicku?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru