Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o hřebíku

28. 07. 2010
13
23
3543
Autor
aleš-novák

mimo soutěž...

hřebík v ruce

způsobuje

bolest v kříži


23 názorů

cit: a "špatně" zvolená předKožka je součástí dojsmyslu...:o)


A.H.
05. 08. 2010
Dát tip
Tak to už jsem nečekal. *

Whitesnake
29. 07. 2010
Dát tip
ajta crighta :-) fakíra, já vůl

koloušek
28. 07. 2010
Dát tip
Whitesnaku, si děláš legraci, že? Na hřebech si klidně leží, kdo neviděl ... neuvěří.

Toscana
28. 07. 2010
Dát tip
táááák - a teď sis to u černoprdelníků parádně rozlil, jen mi není jasné, kdo to bude utírat... :o))) *t

Když je mimo soutěž...tak určirě T.

teď už můžu říkat, že jsem myslel zápěstí :o)

Edvin1
28. 07. 2010
Dát tip
Jen to tak nech - nemusíš mít šéčko (jak říká má vnučka)a dycinky geniální, že. Aspoň ty jiné práce vyniknou! :-)

Edvin1
28. 07. 2010
Dát tip
P.S. Alešu, a opravdu jsi myslel na zápěstí, a ne dlaň, kdyžs to psal? "Mám já to s Tebou ale kříž," řekl Ježíš, když na Golgotu tahal svůj kříž. "Dyk mně z toho praskne kříž!" :-)

no, abych řekl pravdu, ani jsem moc nevěřil, že někdo ten smysl s Kristem odhalí, takže jsem za tvé věcné poznámky rád. ale nechám to tak, s dovolením...

Edvin1
28. 07. 2010
Dát tip
No jo, ta česká "ruka". Já myslel, že od zápěstí nahoru je to spíše "paže". Ale máš recht, tohle není němčina, kde se to přísně odlišuje (Hand - Arm). Takže budiž, ale takhle jsem ihned myslel na dlaň. S dvojsmyslem nesouhlasím. Ten vznikne jen tehdy, je-li vše opticky naprosto stejné. :-)

Edvine, zápěstí je součástí ruky... a "špatně" zvolená předložka je součástí dojsmyslu...:o)

Edvin1
28. 07. 2010
Dát tip
Alešu, zatloukli mu ty hřeby do ZÁPĚSTÍ. Dlaň by se roztrhla. Je to patrno z nálezů těch několika málo koster ukřižovaných. Navzdory malebnosti tradičních obrazů. Kvůli nedostatečné rešerši a špatné volbě předložky v poslední řádku tentokrát žádný tip. :-)

Whitesnake
28. 07. 2010
Dát tip
...šejkspíra?

koloušek
28. 07. 2010
Dát tip
Spousta hřebů - žádná díra, vždyť se jedná o ......-:) T*

avox
28. 07. 2010
Dát tip
dobrá úvaha... ještě že mimo soutěž, musel by ses vyřadit, není tam ten požadovaný aspoň jeden rým :-))

Diana
28. 07. 2010
Dát tip
mimo jiné... Já se obvykle ještě praštím do prstu :-)*

i tak možno...

..spíš na kříži..ne?..:)

jsem zvědav...

Whitesnake
28. 07. 2010
Dát tip
Kdysi jsem napsal - samozřejmě ve větším celku - něco podobného... dovolíš-li, najdu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru