Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BLESKOVÉ VÝSLEDKY BLESKOVÉ KRYCHLE !!!

28. 07. 2010
0
20
2457
Autor
aleš-novák

tramtadadáááá

přátelé, sousedé a krajani,

do uzávěrky nám v soutěži zůstalo  11 hřebíkových dílek.

Nebudu zatloukat autory:

 

(řazení abecední, kliknutím otevřete soutěžní dílo)

avox , Garay , guy , LadyLoba , moorgaan ,

 Muamarek , Něžný_debilOldjerry , Pišmi , sepotvkorunachstromu , snot

  

vítězem je

guy a jeho poslední(?) hřebík  

s celkovým počtem 27 tipů

  

gratuluji a děkuji všem za účast, čtení , komentování, tipování a všechny další činnosti.


20 názorů

To jo. Po tom se jenom zapráší!

To by ti snad svou suchostí mohlo vyhovovat.

Coby pokrokový muž, vozím šampaňské instantní, granulované.

Doufám, že vozíš suché šampaňské. Nejlépe by se hodil Dom Pérignon ročník 1962. Ten nedělá na fasádě fleky. Jinak by nás manželka pěkně hnala a ještě by po nás střílela z praku kaviárem.

To nebude problém, jsem vyhlášeným odborníkem na dokončovací práce. Potřebné náčiní (motouz a lahev šampaňského) pochopitelně vozím vlastní.

Octopus - to nic, například kužel je taky hezoučké těleso. A když už hovořím s adminem, nedokážeš mi vysvětlit, proč mi pod dílem Corrida, včera mezi 14.00 - 17.00, zmizela zničehonic řada komentářů, včetně několika obzvláště pamětihodných od Pišty Hufnágla, které jsem si chtěl nechat zarámovat?

Pišto - pozvání stále trvá. Vilu nalezneš snadno. Nad vchodem je v kovu vkusně vyvedený nápis - "Arbeit macht frei"! Rozhodně si nezapomeň přibalit pracovní oděv.

Květoně nezabíjet! Slíbil mi prázdninový víkend ve své luxusní vile!

Prima. Už se těším na "bleskový komolý jehlan"!

Marvin: jo :o)

avox
28. 07. 2010
Dát tip
gratulace vítězi a pochvala alešovi za zpestření letní nudy na písmáku :-)

moorgaan
28. 07. 2010
Dát tip
zase vyhral nejlepsi...kam ten Pismak speje.-)) gratulace vitezi- byl zlatym hrebem!

koncept, vole :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru