Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 429 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky (1. 8. 2019)

+10 neviditelných
Písmáčtí funkcionáři v předčasném důchodu
datum / id28.07.2010 / 361439Vytisknout |
autor.duke.
kategorieDiskuse
zobrazeno3869x
počet tipů5
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Písmáčtí funkcionáři v předčasném důchodu

Asi jste si všimli, že některým nickům v určitém čase působení zmizel "ocásek" admin nebo kritik. To jsou ti, kteří z různých důvodů přestali mít na Písmáku oficiální funkci a zmizeli úplně nebo se stali řadovými uživateli.

Otázky do diskuse:

1. Jak jim je?

2. Co dělají?

3. Chybí vám?

4. Vrátí se?

5. Kdy?

6. Kdo?

7. Proč?

 

Diskuse je otevřená také pro výše zmíněné exfunkcionáře.

Návrhy na předčasný důchod pro stávající funkcionáře jsou vítány. Každý je nahraditelný.




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

30.08.2019 05:53:43dát kritice tipHnětač smyslu

souhlas, jevím se zle, ale jsem VŽDY vedle zel (ač a a ach jo)

29.08.2019 20:23:30dát kritice tip.duke.

to sem nepsal.. ses vedle zel

29.08.2019 16:15:51dát kritice tipHnětač smyslu

random narvah čekanka__________to ne!

http://www.literra.cz/moduly/diskuze/php/tema.php?tema_id=1106

29.08.2019 16:12:01dát kritice tipHnětač smyslu

No takovýhle věci ty si tu dělal, to jsem neznal. Vlastně co já si tu dneska blbnu, nedospělý, mnohokrát už tu bylo. Ale no jo. Kouknu na tu literru, možná přeci jen něco najdu. Napadlo mě...

02.08.2010 12:48:52dát kritice tipNorsko 1
O čem mluvíš, márve ?
02.08.2010 12:46:02dát kritice tipVT Marvin
Kdybys tohle psal sám sobě, dávalo by to smysl. Ale takhle je jasné, že stylizace je pro tebe těžký oříšek.
02.08.2010 12:27:53dát kritice tipNorsko 1
To bylo na mě, márve ? Poslední dobou jsi tak tajnosnubný, že mi smysl tvých slov většinou zůstává utajen
02.08.2010 12:25:29dát kritice tipVT Marvin
Ahoj klíště, čeho se tak držíš?
02.08.2010 12:22:00dát kritice tipVT Marvin
A v čem je problém, mám ti tu zkopírovat, co napsala Klíč?
02.08.2010 12:20:44dát kritice tipNorsko 1
Kdyby znechutili, nelezli by sem. Ale lezou furt, jak klíšťata
02.08.2010 12:19:01dát kritice tipaleš-novák
Marv: nenapsal, ale zkopíoval :o)
02.08.2010 12:15:40dát kritice tipKlíč
No, tak se překlep, no. Myslím, že je jasný, co chtěl říct:
že to ty starý znechutili mladejm.jako normálka. :)
02.08.2010 12:12:41dát kritice tipVT Marvin
Proč se ptáš mě? Já tu větu nenapsal.
02.08.2010 11:59:59dát kritice tipaleš-novák
"ale může to být tím, že ti noví, kteří přišli, a kteří tomu mohli dát šťávu, ti staří jednoduše znechutili."


Marvine, kdo koho vlastně znechutil? Nějak to z té věty není jasné...
02.08.2010 11:03:25dát kritice tipVT Marvin
"ale může to být tím, že ti noví, kteří přišli, a kteří tomu mohli dát šťávu, ti staří jednoduše znechutili."

na tom něco je, stejně tak na tom, že nechtěné (kým?) diskuze se shazují (kým?) tlacháním o věcech na hony vzáleným (pošťuchování apod.)

taková je tady prostě kultura a každý se s tím nakonec srovná a bere to jako nezměnitelnou věc

a ta sterilita? jsou diskuze vážné a mohou být i jen tak tlachací, ale tohle prostředí většinou zabije každou z nich
02.08.2010 10:02:55dát kritice tipLady de Winter
To je teda zase diskuze. Někdo tu psal, že se tady k tomu nikdo nový nevyjádřil, což má být zřejmě špatně, nebo co. Tak jo, já jsem tu čtyři měsíce, tak pro vaši informaci, tyhle žabomyší války o to, kdo má nebo nemá mít na čele napsáno "kritik" mě vůbec netankují. Že tu existuje nějaká hustá hierarchie, která zřejmě nosí nos trošku nahoru a ti ostatní, kteří placku nemají, se do ní děsně derou, to jsem si všimla. Otázka je, proč by mě to mělo zajímat. Po příchodu na Písmák jsem si velice rychle všimla, že podnětné kritiky, které mi dokážou pomoci se někam posunout, se pod mými texty objevují celkem zřídka, a vůbec se nekryjí s příspěvky těch, kteří mají pod nosem cedulku "kritik". Vlastně takhle když nad tím přemýšlím, tak je na Písmáku pouze jeden ofi kritik, jehož názory považuju za závažnější, než těch ostatních lidí bez titulu. A to ne proto, že to má napsané na čele, ale proto, že jeho obsáhlé reakce, kterých se mi bohatě dostalo, jsou trefné a k věci, byť možná někdy trochu arogantní. A naopak, už mě taky jistý jiný kritik zaplavil hromadou balastu prozrazujícího, že se můj text ani neobtěžoval přečíst. A ještě naopak, je tu zase jedno ID bez titulu, které mě úplně šokovalo tím, jak přesně identifikovalo autora, kterého mírně vykrádám. K čemu pak takové tituly jsou, když o ničem nevypovídají, proč bych je měla brát vážně a zejména proč bych měla bojovat za nějaké dosazování nebo sesazování z "kritických" židlí? Tady nejsme na Univerzitě Karlově, ale na jednom z mnoha literárních serverů. Myslím, že by se Písmák měl přestat brát tak zoufale vážně. Vždyť se tu sakra diskutuje o Písmáku skoro víc, než o literatuře.
01.08.2010 19:49:36dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
Děkuji za avízo.
V rozsáhlé diskusi o zdejších starých strukturách, vyvolané dvacetiletými pamětníky, se neorientuji. Je-li na mne určitý konkrétní požadavek, nechť mi jej někdo z adminů pošle v přehlednějším podání. Pomohu, bude-li to v mých silách.
Všem Písmákům přeji mnoho úspěchů v další literární tvorbě; též osobní spokojenost s tvorbou související.
01.08.2010 17:15:45dát kritice tipNorsko 1
Pomlouváš, stývne ? Tak hluboko jsi klesl ?
01.08.2010 16:32:35dát kritice tipJanina6
Jo a ještě: vždycky se tu roztahovali víc ti, co psát neumí. Ti totiž většinou nemají ani soudnost. Ale tím balastem se nováček prostě musí prokousat, já bych je nepodceňovala. Taky jsem si ze začátku naivně myslela, že kdo tu má nejvíc tipů, je nejkvalitnější autor :-) ono to člověku časem dojde, a komu ne, tak toho žádná škoda.
01.08.2010 16:27:57dát kritice tipJanina6
Noví se ti těžko budou vyjadřovat, když se ptáš, jestli jim chybí bývalí admini. Možná, že abys oslovil nové Písmáky, by to chtělo trochu jiné otázky.

Jinak se taky možná docela obyčejně bojí se ozvat, protože ve zdejších diskusích z člověka většinou udělají pitomce - buď ti, kteří ho nemají rádi (a tudíž je to blbost, ať už řekne cokoli), nebo ti, kteří s ním nesouhlasí. Kultura diskusí... vždyť víš sám. Ale to se těžko změní, lidi tohle mají v povaze, kašlat na podstatu problému a pošťuchovat se navzájem.
01.08.2010 15:55:47dát kritice tipStvN
duku, diskuse a brainstorming jsou dvě rozdílné věci. Diskuse nic neřeší, podle mě.
Pokud chceš mít nějakou pěknou diskusi k věci, tak jsem ochoten ti s tím pomoci, ale buď si vědom toho, že většinu tvých příspěvků bych muzel mazat stejnětak jako třeba norska.
Ale pro mě za mě to můžeme zkusit.
01.08.2010 15:52:09dát kritice tipStvN
Dero, vážně chceš řešit takové věci tady?
01.08.2010 12:43:11dát kritice tipDero
admin, korektor
Tak se sakra trochu snazte, nemuzu vsechno delat za vas, psat pravidla, resit problemy a jeste myslet.

Ses blbě vyspal nebo co, že cítíš tíhu celého světa na svých bedrech? :)
01.08.2010 11:32:27dát kritice tip.duke.
stvn: a co tedy ustanovit přímo diskuse týkající se fungování serveru, kde by se primárně zabránilo průniku blbečků a z které by byli učiněny závěry, které by byli realizovány? je to možné? zas to skončí na derovi předpokládám. a ten nemá čas..
01.08.2010 11:29:54dát kritice tip.duke.
Janina: server měl prostě úroveň. vnímal jsem to jako kulturní prostředí, kde šlo o o literaturu a osobní vztahy byly až někde pod tím. teď je to jednoduše naopak. ti, co psát neumí, se tu jednoduše prohání semo tamo a vytváří tak kulturu serveru, která musí každého nového autora hned v počátku znechutit. prostě tu chybí osobnosti. ti, které nového autora mohou posnunout dál. je to pořád to stejný. když se podíváš na tuhle diskusi, kdo do ní přispěl, tak je to myslím jasný. i když je téma hodně stupidní, tak nikdo novej se tu nevyjádřil.
01.08.2010 08:52:20dát kritice tipStvN
Ja jsem to taky pochopil taky tak, jak to syd myslel. Potiz je v tom, ze to tak nenapsal. A ja nekdy proste odmitam domyslet za ostatni to, co chteli vyjadrit, ale neumi to vyjadrit. Tak se sakra trochu snazte, nemuzu vsechno delat za vas, psat pravidla, resit problemy a jeste myslet.
31.07.2010 22:31:52dát kritice tipOctopus Syd
L&M: ty si to pochopila správne, ale ty nemáš prebubrelé ego, ktoré sa bojí o svoje duševné vlastníctvo :ˇ)
31.07.2010 20:30:57dát kritice tipLaMouette
StyvNe.. myslim, ze Syd si zadna pravidla neprivlastnuje.. bysem rekla.. ze to co rekl.. byla spis reakce na djuka.. dyz djuk rek.. ze kvuliva Sydovi se tu pravidla vlastne udelala. Aspon ja to tak pochopila... le treba spatne... u nas ploncek je to docela dost dobre pravdepodobny..:-)
31.07.2010 20:03:05dát kritice tipLaMouette
Kamile - tekuji pjekne.. zes tak ve trech bodech shrnul moji charakterystyku.. :-)
31.07.2010 16:56:18dát kritice tipřádek
sedmá otázka je špatně - tam má být "s kým s čím"
31.07.2010 16:37:39dát kritice tipOctopus Syd
stvn: ty a mazať? :ˇ))))))))))))))))))))
31.07.2010 16:00:37dát kritice tipStvN
duku, v tom 31.07.2010 11:41:08 s tebou souhlasim. tihle kdyz nekam nakraci, tak je veskera snaha marna.

S tim souvisi to, co zminil Bert_Hoffman o regulaci diskusi.

Ja osobne bych se nebal diskuse normalne moderovat a na ferovku z nich mazat vsechno OT, stejne jako se to deje na vsech normalnich diskusnich serverech.

Jenze tohle neni diskusni server. Je to primarne literarni server a je tak nejak prijatelne, ze diskuse jsou spis tlacharny.

Pokud chces resit neco, co by se dotykalo fungovani serveru, tak to samozrejme nemuzes resit v diskusi s beznymi uzivateli. To bys prece nedelal ani nikde jinde. Dokazes si predstavit, ze bych ja resil fungovani firmy mezi lidmi na dilne?
31.07.2010 15:17:41dát kritice tipDomeček_z_trávy
Janina6: podepisuji krví :o)
31.07.2010 15:05:37dát kritice tipJanina6
1. Řekla bych, že líp.
2. To co předtím, jen na to teď mají víc času.
3. Ve funkci adminů ne. Ale třeba jako kritik by mi Pišta chyběl.
4. , 5. , 6., 7. To jsou otázky pro ně. Předpokládám, že pokud některý z nich zjistí, že to, co opravdu chce, je dělat tady admina, tak se vrátí.

Můžu se na něco zeptat já tebe? Bylo tady někdy líp? Za koho? V čem byl hlavní rozdíl? Ptám se proto, že nejsem zrovna pamětnice (alespoň ne tady na Písmáku :-), nevím, jak to tu chodilo. Každopádně když jsem sem přišla, bylo tu víc aktivních kritiků, byli "ostřejší", člověk si víc rozmyslel plácnout nějaké dílko do arény. To jsou spíš rozdíly, které vnímám. Adminy je míň "vidět" než kritiky, slávy si moc neužijou, a když systém funguje, člověk ani pomalu neví, že jsou tady.

Pořád se mi vrací na mysl, že tohle je literární server. Co tu opravdu chybí, je víc kvalitních autorů a víc kvalitních čtenářů. Takových, co jsou ochotní číst a přemýšlet. Jestli tu někdo žije tím, komu a jak to dneska vytmaví na chatu nebo jak moc sprostě může někomu vynadat v komentáři, tak se tu zákonitě MUSÍ nudit – je na nesprávném serveru.
31.07.2010 14:41:35dát kritice tipArmin Tamzarrian
Berte,

zatímco StvN roli admina dělá dobře, tak vážné věci řeš s ním nebo třeba s Derem.

Co považuješ za vážné věci, které by .duke. řešil? Zatím zde eviduje jen samé kraviny.
31.07.2010 14:14:31dát kritice tipOctopus Syd
niekoho schopného a sympatického... najlepšie teba, ty šašo... :ˇ)))
31.07.2010 13:58:24dát kritice tipBert_Hoffman
Já bych, duku, na chat momentálně kašlal, je to podružné, i když i tento problém by se měl řešit.
Syda bych konkrétně taky moc neřešil, je jasné, že se na svou funkci nehodí, zatímco StvN roli admina dělá dobře, tak vážné věci řeš s ním nebo třeba s Derem.
Myslím, že z demokratických voleb by stejně nic příliš lepšího než Syd asi nevzešlo. Ty a pár dalších bys asi volil někoho schopného a sympatického, ale většina by si beztak vybrala schválně nějakého kašpárka, aby byla zábava a bylo furt co řešit.
Co se týče diskuzí a jejich elementárního problému - fenomén a) dle StvNova schématu, je to dle mne nedostatečná regulace. Nenapadá mne přesně, jaký typ regulace by byl optimální, ale rozhodně bych aspoň zavedl něco podobného jako pro publikování v aréně nebo v doporučených dílech - třeba omezení na max. 5 diskuzí (ode všech uživatelů obecně) za měsíc, možná by stačily i tři.
Pokud by v některé diskuzi došlo k vážnému konfliktu nebo jiným problémům (třeba že by se z ní stal jakýsi chat apod.), mohl by ji admin nebo zakladatel diskuze "zmrazit" nebo dát do jakéhosi pomyslného trezoru. Aby si ji všichni mohli ještě přečíst, ale přidávat názory už by nešlo.
Je to dle mne o hodně rozumnější a správnější než selektivní mazání kritik, blokování uživatelů, následné používání alternicků a mazání celých diskuzí.
Taky by se možná mohla vytvořit nějaká "nástěnka", na kterou by též v omezené míře mohli uživatelé psát své krátké námitky, návrhy a postřehy. Bylo by to jistě přehlednější a jednodušší než sáhodlouhé diskuze a podobná díla se spoustou balastu.
Taky by mohl existovat nějaký diskuzní klub se speciálními funkcemi - něco jako kritici mají sekci kritiků.
Víc mne zatím nenapadá.
31.07.2010 13:49:51dát kritice tipneroušek
Záleží,Klíčku,záleží.Záleží na velikosti všeho.*****
31.07.2010 13:47:08dát kritice tipKlíč
Syd - Omg! :))
nero - na velikosti přece nezáleží.. :)
31.07.2010 13:41:52dát kritice tipOctopus Syd
klíč: nie, ja sa budem ujebávať z diaľky :ˇ)))
31.07.2010 13:40:02dát kritice tipneroušek
2)neroušek říkal protiva! to je o malinko méně než protivná!
3)to je velké nedorozumění,Klíčku,manželství rozhodně nestojí na nějakém chápání!Příroda je moudřejší. :P
*****************
PS.jen ať Klíček počká,až do ní udeří.Osudový muž s velkým M!
31.07.2010 13:28:39dát kritice tipKlíč
Syde - přijdeš na svatbu? :P
neroušku, já a protivná? Kdes to slyšel? :)
Obávám se, že mě nechápeš.Ale já si už zvykla, mě nikdo nechápe.Proto nemám manžela :P
31.07.2010 13:08:36dát kritice tipneroušek
1)no jo,milý Klíčku,to že se někdo smaže z Písmáku,s tím nejde nic dělat a to duke a neroušek Klíčkovi nestačí? Klíček je strašně náročnej a zhýčkanej a zaslouží si alespoň na den zavřít do skříně!
2)Neroušek vzpomíná třeba na takovou Muessu,jó s tou byla švanda! A milá byla a ne jako protiva Klíček! :P
3)Takovej správnej manžel by Klíčkovi udělal pořádnou vojnu a Klíčka by hned přešly roupy! Večer by padala únavou na podlahu po celodenní službě manželovi,že by si ani na Písmák nevzpoměla! :P
*****************
31.07.2010 13:06:53dát kritice tipOctopus Syd
Klíč: vezmi si .duke.a a bude :ˇ)))
31.07.2010 12:49:09dát kritice tipKlíč
No, asi jsem se špatně vyjádřila..neroušku,netvrdím, že poslušnost, kterou jsi uvedl, je špatná.Mluvím o něčem zcela jiném, a sice o tom, že zmizeli - nebo tu přestali fungovat lidé /nicky/, kteří dokázali táhlou nudu pozvednout a trochu písmák přibarvit.Přijde mi to tu sterilní - nic víc.
Svůj názor snad .dukovi. sdělit můžu, néé? :)
Jinak se zbytkem souhlasím.
A k čemu manžela? :P
31.07.2010 12:22:19dát kritice tipneroušek
Pro Klíčka:Milý Klíčku,neroušek nechápe,jak pozitivní změnu k lepšímu:vývoj Písmáka k větší toleranci,k pravidlům a přesně jak říkáš klidu a míru můžeš hodnotit negativně.Jaká nuda? To jsou osobní pocity a problémy.Neroušek poradí mladé básnířce:pokud se nudí,at si pořídí manžela a nuda jí hned přejde!

Jinak pro duka k jeho" ale může to být tím, že ti noví, kteří přišli, a kteří tomu mohli dát šťávu, ti staří jednoduše znechutili. domněnka pouze...":zaměňuješ duchovní a tvořivý vývoj se správou a administrativou.Duchovní vývoj má svá vzepjetí i chvíle klidu a očekávání a nemá to s administrativou Písmáku nic společného.To je třeba oddělit.Dále neroušek nechápe Tvou slepou radikálnost a nespokojenost:Papouch není admin a ta změna k lepšímu! Pišta není admin ( toho má neroušek nejméně rád,myslí si,že je to pěkný hajzl).Už nemůžou škodit! Pravda Syd zůstal adminem,ale nelze nevidět jeho změnu:začal být slušný a bez Papouchova vlivu prostě nevadí, ba je tu i naděje jakési kultivace,protože Syd je ještě mladý.Neroušek je naprosto spokojen,Dero ořezal své kamarády z funkcí,jak to jen šlo.Neroušek opět zdraví.***********
31.07.2010 12:04:15dát kritice tipKlíč
Nene, já si myslím, že to je důsledkem zimního sporu Narvaha se sekcí kritiků a spol. Tak nějak v tom období se to zlomilo.Vlastně to začalo už nějak na podzim..jo. Pak tu byl klid a mír a nuda v Brně.
{V Praze asi taky} :)
No a co bude dál, .duku. ?
Tohle asi neprojde..
31.07.2010 12:03:43dát kritice tipNorsko 1
XXD
31.07.2010 12:00:04dát kritice tipraja
XD
31.07.2010 11:58:10dát kritice tipOctopus Syd
duke: odíď ty a založ si vlastný server, bude to podstatne jednoduchšie... :ˇ) a táto diskusia bola zbytočná ešte než vznikla, tak neviem čo melieš... :ˇ)))
31.07.2010 11:41:08dát kritice tip.duke.
Prostě každá diskuse se přítomností pištů, mylenek, papouchů, lakrovů, sydů, norsek, petrush, pomerančových a bůhví koho ještě stavá zbytečnou. Každej novej uživatel, kterej by měl dobrý nápady za chvíli přijde na to, že tahleta bariéra je neprostupná. Proto tu je a bude dlouhodobě mrtvo. Oni prostě neodejdou, protože tím žijí. Mají tu svá místa. Tím pádem server konzervují tam, kde je. Kadžá konzerva má nějakou dobu trvanlivosti. Pak už jen hnije.

Proto navrhuji: odejděte, založte si novej server, mně se to nelíbí. Pusťe do vedení nové uživatele, nabídněte jim svá místa, pusťte sem energii, vytvořte prostor pro kreativitu.

A pak se vraťte a podívejte se, že to fubguje i bez vás. A líp.
31.07.2010 11:34:12dát kritice tip.duke.
Klíč: to určitě ne. ale může to být tím, že ti noví, kteří přišli, a kteří tomu mohli dát šťávu, ti staří jednoduše znechutili. domněnka pouze...
31.07.2010 11:29:11dát kritice tip.duke.
moorgan: mluvíš tady asi nejrozumněji, dík.
31.07.2010 08:34:39dát kritice tipPišta_Hufnágl
Bídný asiate.
31.07.2010 00:07:07dát kritice tippapouch
admin
to si teda asi dost těžce pleteš ... (svetr?)
my sedláci máme (na mysli) kosy fan tutte
ale co se budu namáhat.. vždyť ti pražáce, fšecki só stejnéé, véď
30.07.2010 23:55:27dát kritice tipPišta_Hufnágl
Kozy beru!
30.07.2010 23:52:52dát kritice tippapouch
admin
nojo, to sou ti hamižní pras.. éé .. pražáci, všechno jenom oni zabrat, hamty hamty, nahrabat, sežrat.. a na nás chudé venkovany by nezbyl ani ten zahnojený chlívek..? Tak to néé. Vezmeme cepy a vidle a kosy a bude rebélie.
30.07.2010 23:25:59dát kritice tipFouraix
zabírám si fleka člena někdejší ikvětinově revoluční šlechty. mutujte si do čehokoliv dnešního chcete:)
30.07.2010 21:57:42dát kritice tipPišta_Hufnágl
Pózdě, pózdě!
30.07.2010 21:55:31dát kritice tippapouch
admin
suchary nejím.. takže mi zbývá ten chlív.. a ve chlívě je co? Prasátko. A z prasátka je co? Jitrničky, ovárek, kolínko, bůček,...
Beru chlíváka!
30.07.2010 20:43:47dát kritice tipPišta_Hufnágl
Hurá. Jsem pánem všeho! :)
30.07.2010 20:24:06dát kritice tipOctopus Syd
pišta: tak to si pekný suchar...
30.07.2010 20:22:24dát kritice tipPišta_Hufnágl
Zabírám si chlíváka.
30.07.2010 20:06:29dát kritice tipFouraix
zlatý roky 2003-4. bylo tu krásně. dnes se zbytky těch topí ve směsi chlíváků a sucharů
30.07.2010 19:21:36dát kritice tipKlíč
Jestli se mi tu líbí?
Já nevím..mám pocit, že je to tady očesané
/nebo učesané?/ a dost lidí, kteří svým působením dokázali rozvířit písmák, tu není.Nebo ne tak často.Dřív tu byla sranda..
Mě osobně nikdo nic nesmazal a na chat nechodim, tak nemůžu posoudit, do jaké míry se co změnilo.
Ale nuda tu je.Autoři jsou tak čestní a potichu..
Ano, asi to tak má být.
Ale nemá to tu šťávu. Vždyť víš.. ;)
Ale zas to nemůžem dát za vinu Sydovi, ten přece za to nemůže :)
Zřejmě duch písmáka odletěl na křídlech
havraních. ;)
30.07.2010 18:34:14dát kritice tipWinter
.
.
.
wtf?
30.07.2010 18:00:25dát kritice tipStvN
Pak je to v pořádku. Můžeš jít zase vařit.
30.07.2010 17:57:00dát kritice tipMarcela.K.
Ty víš moc dobře co jsi napsal a proč. A já vím, proč jsem na to reagovala. Víc s Tebou diskutovat nemíním.
30.07.2010 17:42:08dát kritice tipStvN
Holky, holky.
Dával jsem příklad typů uživatelů, kteří nikdy nebudou dělat admina. Co je na tom za nespravedlivého nebo útočného? Bude snad Lakrov někdy v budoucnu dělat admina? Urážíte se úplně zbytečně.
30.07.2010 15:43:45dát kritice tipVT Marvin
moorgaan, tys měl milence?
30.07.2010 15:20:24dát kritice tipmoorgaan
Pismak nepatri vyvolenym - .duku.
urcite nepatrim mezi vyvolene a mam pocit ze mne patri!...
muzu sem kdykoliv prijit, napsat co potrebuji, pokecat se znamzmi, trochu rejpnout do vyvolenych- a nic se nedeje!
...mel jsem dost slovnich konfliktu s ruznymi funkcionari na Pismaku, ale protoze jsme nenasli shodnou vlnu, slusne jsme se separovali, nevyhledavame navzajem putky a zivot jde dal...v klidu a miru, ono to chce taky nekdy byt nad veci, mit miru usudku, tolerance, a smyslu pro humor...
taky se mne nelibi vulgarita Syda, ale nasel jsem cestu jak to prechazet a proste si ho nevsimam- neznam ho osobne, muze to byt fajn kluk, ale tady se jevi trochu jinak- dobre dal jsem mu slusne najevo , ze se mne to nelibi naznacili jsme si, ze nema cenu se potkavat a bez problemu si nepijeme krev...
mam rad diskuse , ktere nekam vedou-ono je dobre se tady bavit o Pismaku a hledat souzneni- ale jsou tady dve strany barikady a tezko se bude hledat shoda..
jde spis o to, kdyz uz strilet, tak podle pravidel valky a uznavani cerveneho krize - tohle neni sice bitevni pole, ale nekdy to tak vypada...
pohodu vzdy narusi nejaky zhrzeny milenec - kdopak to asi je?

30.07.2010 13:10:31dát kritice tip.duke.
To bych chtěl sám. Obejmout ho. I Dera. Vím od začátku, že to Syd myslí dobře. I Dero to myslí dobře. Jsou to v jádru dobří chlapci. Jen na to člověk musí přijít, poodstoupit, podívat se na virtuální vztahy z jiného úhlu. Oba přeci slouží serveru, snaží se o to, aby tu byl "pořádek", aby se uživatelé chovali slušně. Navíc mají potencicál a prostředky k tomu je "vychovávat". Úctyhodné. Jsem moc rád, že jsme se tak pěkně vzájemně omluvili. Až se mi z toho spustila krev z nosu.
30.07.2010 12:59:47dát kritice tipArmin Tamzarrian
tohle po tobě nikdo nechtěl, duku =)
30.07.2010 12:28:53dát kritice tip.duke.
Co jsme si, to jsme si, Syde. Jseš v jádru dobrej kluk. Rád bych se s tebou někdy potkal a obejmul tě.

30.07.2010 12:27:52dát kritice tip.duke.
Dero: jasně, pastuji to sem:

Syd: nic se neděje, Syde, prostě ti to ujelo, příště si dáš pozor. za tu chorou píču minulý rok se omlouvám. není to tak zlý. subnormní intelekt asi také nebudeš mít, když studuješ vysokou školu. některé prvky análního charakteru ale snad mít budeš. opravdu to nedokáži posoudit, pouze jsem to nabízel jako vysvětlení toho, proč se tvoje vyjadřování tolik týká anusu, viz např. tvé "mám ťa u riti", "do riti", "v riti".
30.07.2010 12:25:01dát kritice tipVT Marvin
Tenhle film už jsem někde viděl... Pro pamětníky se bude pouštět ještě za 50 let, ba i dýl.
30.07.2010 12:22:35dát kritice tipraja
rádo se stalo..:)
30.07.2010 12:21:55dát kritice tipDero
admin, korektor
.duke., souhlasím s tebou. Také bych se místo trapných půtek raději věnoval něčemu užitečnějšímu. Ale bohužel mne nenecháš.

Syd se ti za to, že tě nazval hovadem, ve veřejné diskusi klubu adminů omluvil - i přesto, že začít jsi měl jednoznačně ty. Mám tvůj postoj chápat tak, že se za onu pomluvu omluvit nehodláš?
30.07.2010 12:20:55dát kritice tip.duke.
raja: takže další do partičky, dobrý. dík za příspěvek, pobavil velmi.
30.07.2010 12:17:33dát kritice tip.duke.
Dero: trapas největší.
30.07.2010 12:15:32dát kritice tipPišta_Hufnágl
Marvin: A já sázel spíš na Reflex :)
30.07.2010 12:14:51dát kritice tipraja
mimochodem, na chat nechodím, ale jednou sem tam místo odhlášení vpadla zrovna za tvé přítomnosti a jediné co můžu říct, že to cos tam vyváděl byl hnus velebnosti. Naprosto nezaujatě bych tě zrušila být adminem hned ze startu. Děkuj bohu za Syda..;)
30.07.2010 12:12:44dát kritice tipraja
8. s kým?

tam chybí. Bez toho je tenhle bezva průzkum neuplnej.

Duku, seš nenasytnej. Tvoje potřeba zabavit se, neustále stoupá. Nebezpečná tendence..:)

abych se pokusila odpovědět na otázky, které jsou naprosto nedůležité, nícemeně pro kategorii diskuze nezbytné. Hlavní jsou přece ty prohlašovací dva odstavce a možnost rochnit se v diskuzi. Ta možnost provokace je neodaletelná.

1)je jim fajn, jako každému kdo se zbaví zodpovědnosti za něco, co mu ani neříká pane.
2)do toho ti je houno, zřejmě
3)oni někam zmizeli?
4)oni někam zmizeli?
5)záleží na tom...
6,7,8)samo že počkají až jim to dovolíš, velký vezíre

Ty tvé informace jak to tady funguje...musíš hlavně napsat že to tady takto founguje v souvztažnosti(krásné slovo) s tvou osobou. Až podobnou diskuzi založí někdo, kdo slpňuje tebou zmíněné body, tj. nezaujatý, sebekontrolující se, slušný a samostatný, pak bude stát za nějaký ten rozbor.

Jedna otázka na tebe, Narvahu. Tloustneš po tom, činí tě to šťastným? Rejpeš se v tom pro blaho písmáckého národa, nebo ti prostě vadí, že tvou výjmečnou osobu vedení serveru ignoruje?:D
30.07.2010 12:07:58dát kritice tipVT Marvin
Pičta: instinkt, voe
30.07.2010 11:51:02dát kritice tipDero
admin, korektor
.duke., a protože nejsi schopen ve virtuálním prostředí erudovaně Sydovu osobnost posoudit, jedná se o nepodložené tvrzení, tj. o pomluvu.

Vyzývám tě tedy k veřejné omluvě Sydovi.
30.07.2010 11:48:46dát kritice tipPišta_Hufnágl
Hele, Narvahu, už x-krát jsi vyřvával, kterak tu nechceš být a odcházíš za lepším, tak mi vysvětli, proč se sem pořád vsíráš?
30.07.2010 11:46:13dát kritice tipMarcela.K.
Pištíku :-)))) Ty ošetřuj radši zvířátka.
...nějak se Ti ztenčil slovník ;-)

baf!:-)))
30.07.2010 11:42:34dát kritice tip.duke.
anální charakter

Upozornění:
definici formuloval uživatel prof.PhDr.Rudolf Kohoutek,CSc.***** a ověřil editor

Význam:
psychoanalytický termín vyjadřující sklon člověka ke lpění na majetku, na osobním vlastnictví, na penězích a na jejich hromadění, šetrnost až lakomost, pořádkumilovnost, přesnost, tvrdohlavost, autoritativnost až agresivnost, sobectví
30.07.2010 11:41:38dát kritice tip.duke.
Co to hovado, Dero? Není to urážka??
30.07.2010 11:41:23dát kritice tipOctopus Syd
trt dostaneš :ˇ)
30.07.2010 11:40:25dát kritice tip.duke.
"Anální charakter" je odborným termínem Freuda a nemá pejoprativní význam. Stejně jako anus není pejorativní. Takže: nedokážeš být nestranný, modeluješ si situaci podle toho, jak ti vyhovuje, podle svých potřeb a známostí.
30.07.2010 11:37:41dát kritice tipDero
admin, korektor
Na chatu mohou být pouze uživatelé, o jejichž přítomnost ostatní chatující stojí?

Ne. Vyhozen jsi byl za onu urážku, kterou lze na chatu stále dohledat.
30.07.2010 11:35:45dát kritice tip.duke.
Vyžaduji veřejnou omluvu od administrátora Octopus Syda (Davida Molnára) za vulgární vyjadřování vůči mé osobě. Je to proti pravidlům chování adminů. Žádám navíc o to, aby byl sproštěn funkce.
30.07.2010 11:33:41dát kritice tip.duke.
Zdejší chat patří pouze vyvoleným?
30.07.2010 11:32:48dát kritice tip.duke.
Co na to říkáš, Dero?

Na chatu mohou být pouze uživatelé, o jejichž přítomnost ostatní chatující stojí?

Je to tak? Má admin právo to takto hodnotit?

30.07.2010 11:20:22dát kritice tipPišta_Hufnágl
Akorát ze sebe děláš pipinu.
30.07.2010 11:04:27dát kritice tipMarcela.K.
...čárky si doplň, nečetla jsem to po sobě. Snad to zvládneš ...je to česky.
30.07.2010 11:03:03dát kritice tipMarcela.K.
:-)))) Lakrov pitbula nepotřebuje. Má radši kočky.

Jde jen o to, že nemám ráda nespravedlnost a to, že StvN je neschopný hrát fér mi vadí. Kdybych to samé co jsem napsala o Lakrov mohla napsat i o nerouškovi, či Bíšovi, udělala bych to, ale nemůžu. O to víc mi vadí, když jen proto, že kdysi - cosi, strká StvN lidi do jednoho pytle a nedokáže přiznat, že to je jen ze zášti. Má funkci kritik i admin, ale rozhodně nepatří mezi nezaujaté.
30.07.2010 10:54:32dát kritice tipPišta_Hufnágl
A já zas myslel, žes už přestala dělat Lakrov pitbula...
30.07.2010 10:51:42dát kritice tipOctopus Syd
(ale inak je táto diskusia dosť dobrá prdel, to jo...)
30.07.2010 10:51:19dát kritice tipOctopus Syd
pretože si hovado a nikto tam o tvoju prítomnosť nestál, na všetkých - alebo minimálne na mňa a pár ďalších - útočíš a znepríjemňuješ ľuďom pobyt na chate... nie sme odkázaní na to, trpieť ťa tam... byť to na mne, tak už máš dávno bloknutý celý písmák natrvalo

stačí? :ˇ)
30.07.2010 10:44:38dát kritice tipMarcela.K.
Co kdyby sis otevřel pár povídek okomentovaných Lakrov. Už je to česky. Myslela jsem, že máš na víc :-)))
30.07.2010 10:40:41dát kritice tipPišta_Hufnágl
Ta věta je v češtině?
30.07.2010 10:32:11dát kritice tipMarcela.K.
Pišto :-))))))
Co kdybys si rozklikl pár povídek, které mají právě Lakrov mezi komentujícími?
30.07.2010 10:30:20dát kritice tipPišta_Hufnágl
Mylenko... :)))))))))))))))))))))))
30.07.2010 10:29:28dát kritice tip.duke.
Už ti sype zrní, Lakrov. Přesně jak jsem předpovídal na Liteře. Najez se, tedy...
30.07.2010 10:28:19dát kritice tipMarcela.K.
Také jsem se nechtěla této hloupé diskuze účastnit, ale když už tu napadáte jmenovitě právě Lakrov, chtěla bych se podepsat pod toto:
Lakrov je jedením z mála uživatelů Písmáka, který se věnuje především povídkářům a komentáře, které píše mají nejen hlavu, ale i patu. Dokáže napsat právě ono -,,proto, proto, proto" Má snahu ostatním autorům při psaní pomoci (a to také, oproti mnohým zdejším kritikům dělá)
To, že zdejší "elita" není nestranná je jasné právě i z tohoto napadnutí Lakrov StvN.

30.07.2010 10:23:57dát kritice tip.duke.
Podle mého názoru je Syd na funkci admina nevhodný, chybí mu morálně-volní vlastnosti, neslouží serveru, spíšš mu dělá ostudu. Myslím, že po něm ani pes neštěkne, když bude bez funkce.

Publikuji zde pořád neasi. A pořád je co řešit. Třeba Dera v budoucnu zajede auto, nebo dassler server prodá a pohne se to vpřed. ;)

Co ty, klíči, máš to tady ráda?
30.07.2010 09:59:32dát kritice tipKlíč
Mě by tedy zajímalo, když se ti podaří, milý .duku., svrhnout Syda, koho bys rád viděl na jeho místě a pak taky to, jestli zde budeš dál publikovat, nebo je to jen tvá poslední vůle před ukončením návštěv tohoto serveru. ? Co bude dál? Podle mě už nebudeš mít co řešit.. :) To není rejpanec, to je opravdu upřímný zájem o odpověď.
30.07.2010 09:25:18dát kritice tipLakrov
redaktor prózy
Jsem tu spíš náhodou, zpočátku diskuse vypadá spíš jako O.M.S., ale tahle věta mě pobavila:

> ... Adminem prostě nikdy nebude Bíša nebo Lakrov nebo neroušek...

Jedná se snad o výňatek z nových pravidel Písmáka? Pokud ano, vřele hlasuji za jejich přijetí, doplnění do ústavy nebo nanebevzetí :-)
Zdá se, že pro ty z vás, kteří chtějí bojovat o moc, je bitevní pole stále otevřené.

Bíša a neroušek nechť prominou zahrnutí do stejné skupiny se mnou, černou ovcí.
30.07.2010 09:23:52dát kritice tipPišta_Hufnágl
Toho Fishera bych někdy rád poznal, hodně jsem toho už o něm slyšel :)
30.07.2010 07:47:56dát kritice tip.duke.
Dero mi na otázku, proč jsem byl vyhozen z chatu odpověděl, že on mě nevyhodil, ani u toho nebyl a že bych se měl obrátit na toho, kdo mě vyhodil. To je pro informaci, jak to tady funguje. Admin si může dělat, co chce.

V pravidlech chybí kolonka, kdy a za jakých okolností může vyhodit admin někoho z chatu.

IV. Základní pravidla pro chování adminů:

1. Nezaujatost

Není povinností admina vyhledávat závadné komentáře nebo díla.
Povinností je se ke každému prohřešku, který je mu nahlášen nebo který objeví sám, při jeho posuzování stavět nezaujatě, zdržet se veškerých zavádějících komentářů.

2. Sebekontrola

Admin maže závadné příspěvky tehdy, pokud je o to požádán uživatelem servru nebo pokud sám shledá příspěvek závadným.
Zároveň admin nemaže své vlastní příspěvky.

Poznámka: Není povinností admina mazat komentáře a kritiky, které nejsou v rozporu s pravidly.

3. Slušné chování

Admin dodržuje pravidla slušného chování a zároveň pravidla definovaná v úvodu.
Jedná s rozvahou a svá rozhodnutí na požádání ochotně vysvětlí.

4. Samostatnost

Každý admin se rozhoduje sám za sebe.

Takže, Molnáre, proč jsi mě vyhodil včera z chatu?
30.07.2010 06:42:01dát kritice tipStvN
neroušku, víš proč u mě neslavíš úspěch? Ty totiž neříkáš v tomto se kolego mýlíte a to proto,proto,proto, ty říkáš jenom v tomto se kolego mýlíte a už neumíš napsat to důležité proto,proto,proto. Tedy pokud za argument nepovažuješ věk. Nicméně pokud bys mě chtěl přesvědčit o omylu, musel bys začít dělat něco pro tenhle server. Pokud ty, Bíša nebo Lakrov neuděláte nic, tak jsem měl pravdu. To je prostě fakt. To neokecáš. Jediné, co můžeš udělat, změnit svůj postoj a tím mě uvést v omyl. Ale to se nestane.
30.07.2010 05:43:16dát kritice tipKamil Sikora
Na tomto místě bych rád přidal ještě jednu drobnost, kterou navrhuji už delší dobu. Podmínkou adminství by mělo být užívání svého občanského jména. Zakuklenost vždy vede k hrubiánství... Pokud se někdo stydí, nebo bojí, podepsat pod své názory, nemá právo být adminem. A vůbec, anonymita obecně vede k šlampáctví a vulgaritě!
30.07.2010 05:32:34dát kritice tip.duke.
Myslíš Fishera? Jak se styděl za svý příjmení? To bylo bezva zjiště. Lůzr největší.
30.07.2010 00:22:56dát kritice tipArmin Tamzarrian
Když už o tom mluvíme, mám pocit, že z posledních diskuzí bývám též vynecháván... a přitom mám delší ocásek, než většina =)

Btw, duku, byl jsi Derem vyzván, ještě jako Narvah, abys neoslovoval uživatele občanskými jmény. Konkrétně se to týkalo Pišty, kterého jsi oslovoval jménem, o kterém se domníval, že není jeho.
29.07.2010 23:39:36dát kritice tippapouch
admin
Jo tys řikal řitě!!!! Zase jsem naletěl... při své nedoslýchavosti jsem slyšel "nitě", tak jsem, já bláhový, souhlasil.. Ale divné mi to bylo, to zas jo!
29.07.2010 23:27:22dát kritice tipPišta_Hufnágl
Proč bývalé, ty blbý nore? Kamarádím s nimi dosud. Dokonce jsme si posledně vzájemně hladili řitě.
29.07.2010 23:22:38dát kritice tipNorsko 1
Levné, Pišto. Ničeho víc nejsi schopen, než podporovat své bývalé kamarády ?
29.07.2010 23:15:01dát kritice tipPišta_Hufnágl
To je hnus, velebnosti. Zase veškerou smetanu slíznou papouch se Sydem.

Jsem já snad nějaký podřadný padouch??? Chci diskusi o své neschopnosti a aroganci!
29.07.2010 22:13:31dát kritice tippapouch
admin
:-)))))))))) já se z vás zvencnu :-)) mimoňové a komici, fakt
29.07.2010 22:06:31dát kritice tipneroušek
Zamyšlení nad tímto úryvkem a tématem diskuze:

"Čili to jde ruku v ruce. Adminem prostě nikdy nebude Bíša nebo Lakrov nebo neroušek, protože to jsou entity, které nezajímá nic jiného než využívání primární fuknce Písmáku, ale nic víc ani neumí. Všechny jejich názory jsou omezené touto primární funkcí a víc z nich prostě neodstaneš.

Takže v čem je chyba? V tom, kdo je adminem, nebo v tom, kdo jím není?"

1)Ach Vy dva mladí mudrlanti,tak především co neroušek vytýká Vám dvoum:

Narvahovi určitý druh fanatismu, který je způsoben jeho mládím a i zřejmě prostředím povolání.S jeho fanatismem se pojí i poměrně velká názorová netolerance,odmítá připustit byť jen možnost existence jiného názoru.Nerouškovi přijde jako takový Pavel Kohout v 50. létech.A to i přesto,že je dobrý pozorovatel a v případě Papoucha jako admina měl pravdu.Ale způsob jakým tuto pravdu prosazoval je na pováženou:styl přes mrtvoly není prostě nejvhodnější.A často dokázal jít i mimo dobrej vkus,v čemž pokračuje částečně i zde.Prostě i když Papouch byl špatnej admin,prostě "kopání do mrtvoly" ve formě opravdu ubohých otázek typu "jak jim je,co dělají?",což není nic jiného než výsměch, si ani Papouch nezaslouží.Prostě Papouch dělal co mohl a ukázalo se,že na funkci nestačí.Nicméně neroušek je ochoten Papouchovi přiznat i některé pozitivní věci,které udělal pro Písmák.

U StvN nerouška vždy šokovala určitá měšťácká natvrdlost,se kterou se stavěl v diskuzích.Jemu nestačí říci:v tomto se kolego mýlíte a to proto,proto,proto...............ne StvN jde dál,automaticky svého názorového oponenta diskvalifikuje rovnou z diskuze prohlášením,že na to nemá diskutovat a tudíš proto diskuze nedospěla ke zdárnému konci: daní za pravdu názorům StvN.Jemu prostě absolutně chybí intelektuální zrcadlo vlastního pochybování,kritického odstupu od vlastních názorů.Bude to zřejmě způsobeno jeho technickým zaměřením a mládím a nedostatkem životní zkušenosti.Čímž se hodně blíží k Papouchovi,jen mu chybí to Papouchovo hulvátství a hrubost.

2)Co se týče Bíši,tak to je moudrej a hodnej člověk,který Tebe-StvN hluboce přesahuje a už jenom v tom,že stále zapomínáš,že stáří je moudré a nikoliv mládí.Mládí musí teprve dospět.Bíša se svým vzděláním a životní moudrostí by byl ideální admin,jen už na to nemá životních sil:chodí na chemoterapie a jeho život visí už jen na vlásku.

3)Co se týče nerouška,neroušek se angažoval dosti za to,aby se Písmák stal lepším a tolerantnějším místem-kdo chce vidět,vidí.

4)Neroušek napsal i reflexy na postpapouchovské období ve formě úvahy.

5)Takže v čem je chyba? V tom, kdo je adminem, nebo v tom, kdo jím není?"

Vždycky by se mělo vycházet z toho co je,tedy i případ Papouch ukázal,že je spíše důležité,kdo adminem je než uvažovat,kdo jím není.Základním kritériem pro funci admina by měla býti tolerance a nadhled, ostatní pak už půjde samo.******

Zdraví neroušek.***************
29.07.2010 22:05:01dát kritice tip.duke.
Anální charaktery zásadně nezdravím Poušek. Za pozdrav nestojí.
29.07.2010 22:04:35dát kritice tipOctopus Syd
typické - zbabelec uteká... :ˇ)
29.07.2010 22:03:20dát kritice tippapouch
admin
oni mají ve 22:00 v ústavu pro choromyslné večerku
29.07.2010 22:02:36dát kritice tip.duke.
Páchne tvůj anální charakter. Dobrou noc.
29.07.2010 22:02:04dát kritice tippapouch
admin
hned po vstupu na chat, místo pozdravu:
29.07.2010 21:38:17 .duke.: anal charakter adminský nicky and exnicky! paráda!
29.07.2010 21:59:22dát kritice tipOctopus Syd
nojo, si posraný až za ušami... :ˇ) a potom, že kto tu páchne... :ˇ)
29.07.2010 21:56:55dát kritice tip.duke.
Jak se potíš jako celek, tak páchneš. Jde to na mě z monitoru. Radši půjdu spát.
29.07.2010 21:56:00dát kritice tip.duke.
Páchneš Molnáre.
29.07.2010 21:53:46dát kritice tipOctopus Syd
napíšeš tu o derovi to isté čo o mne ak nie? lebo si tu niečo také naznačil... ale ja viem, že na to nemáš :ˇ)
29.07.2010 21:53:23dát kritice tip.duke.
Jsem rád, že se opět projevilo tvé impulsivní jednání. Veliká slabost tvého análního charakteru Molnáre. Seš čitelnej na sto metrů. A páchneš ještě dál.
29.07.2010 21:51:18dát kritice tip.duke.
třeba dero překvapí a admina s análním charakterem se zřekne. zří, že je nepotřebný, škodlivý.
29.07.2010 21:47:57dát kritice tipOctopus Syd
aha, takže ak ma to nebude stáť funkciu, napíšeš tu o derovi to isté čo o mne? to si počkám :ˇ)
29.07.2010 21:47:08dát kritice tip.duke.
poušek. jsi nula, víš to?
29.07.2010 21:46:23dát kritice tip.duke.
už sem se zeptal. doufám, že tohle tě bude stát funkci. pokud dero ovšem také netrpí tím, co máš v hlavě ty.
29.07.2010 21:45:03dát kritice tip.duke.
Zpráva
Od SYSTEM
Pro .duke.
Odesláno 29.07.2010 21:38:30
Předmět Vyhození z CHATU

Byl jste vyhozen z chatu. Znovu se můžete přihlásit až za 24 hodin.
29.07.2010 21:44:26dát kritice tipOctopus Syd
duke: mnou... :ˇ) stačí sa spýtať ;)
29.07.2010 21:42:30dát kritice tippapouch
admin
:-)))))))) óóó! Havran vševěd promluvil :-))) Jsi komik, víš to?
29.07.2010 21:42:01dát kritice tip.duke.
tak už to máme tady. byl mi znemožněn přístup na chat. takže to výborně funguje. žádnej důvod, pouhé zneužití moci. avi dasslerovi a derovi s otázkou: pro koho je určen chat? proč je mi něj znemožněn přístup a kým?
29.07.2010 21:36:34dát kritice tip.duke.
Bert: bych řek, dík.
29.07.2010 21:34:44dát kritice tip.duke.
papouch. ty mě taky bavíš nicko. ze všech nejvíc. zbyl ti jen chat
29.07.2010 20:04:00dát kritice tipBert_Hoffman
1. Nevím.
2. Nevím.
3. Ne, ani náhodou.

4. Těžko říct.
5. -//-
6 + 7: Netuším.
Dobrá diskuze. :-)
29.07.2010 19:03:49dát kritice tippapouch
admin
mám z tebe nádhernou srandu, narvahu :-) jsi šašek a jsi totálně mimo :-) bavíš mě
29.07.2010 18:36:21dát kritice tipDomeček_z_trávy
Bohušu, kurva se neříká...
29.07.2010 18:22:23dát kritice tipmoorgaan
je veci majitele serveru koho tady ma ve funkcich- nam se to nemusi libit, muzeme protestovat, vest diskuse, vzajemne se osocovat, ale to je tak vsechno
...komu to opravdu dela zaludecni vredy, jak to tady slape,holt mu nic jineho nezbude nez si dat Pismackou dietu a z Pismaku zmizet
...jenom ne prosim vas zadny volby!
...a uz vubec ne VEŘEJNÉ - věci se daji resit i nedemokraticky-a nekdy lip !
..kluci a holky co se do tech funkci dostali vedi nejlip co to je za praci, i kdyz se to nam uzivatelum muze jevit jinak
...urcita odbornost a znalost prostredi tady je, dobrovolnictvi resi samospravu serveru, server slape, prichazeji novi, odchazeji nespokojeni-prirodni vyber funguje
...tak KURVA vo co de?
29.07.2010 18:15:42dát kritice tipNicollette
Asi zjistili, že jakékoli vložení energie do tohoto serveru je ztrátou času a nervů.
29.07.2010 17:33:14dát kritice tipOctopus Syd
a keď prídu k počítaču jeden z nich, tak začne sypať, tie odborné výrazy...
29.07.2010 17:24:10dát kritice tipNorsko 1
Víš, že mě to taky napadlo ? Možná je zapojen i sám primář a vrchní sestra
29.07.2010 17:21:43dát kritice tipOctopus Syd
norsko: to je také odreagovanie... :ˇ)) a čo ak je .duke. v skutočnosti spoločný nick pre celú liečebňu a odpovedá kto je najbližšie k počítaču? to by vysvetľovalo tie výkyvy
29.07.2010 17:03:58dát kritice tipNorsko 1
Octope, že se vůbec necháš zatáhnout do podobných rozhovorů. Uvědom si, že dukovi pomáhá s odpověďmi celá léčebna
29.07.2010 16:42:42dát kritice tipOctopus Syd
pre teba čokoľvek
29.07.2010 16:36:24dát kritice tip.duke.
Dobře, že sis jej přiznal.
29.07.2010 15:20:30dát kritice tipOctopus Syd
no, mám aspoň nejaký charakter, narozdiel od teba :ˇ)
29.07.2010 15:19:25dát kritice tip.duke.
Máš Molnáre anální charakter. Ve spojení s funkcí admina je to nejhorší, co může být.
29.07.2010 12:37:07dát kritice tipOctopus Syd
duke: ak si si nevšimol, tak som sa nerozprával s tebou... tie svoje pseudoanalýzy si nechaj tuto pre stvna, alebo kto je na ne zvedavý...
29.07.2010 11:56:15dát kritice tipStvN
duku, jestli chceš změnit výstup, musíš změnit vstup. Vstupem je správa serveru. Můžeš hudrovat jak chceš, ale nic nezměníš.
29.07.2010 11:29:38dát kritice tipVT Marvin
Já si jako výstup představuju diskuzi, je to taková přijatelná představa... :)
29.07.2010 11:28:14dát kritice tipVT Marvin
Taková maškaráda? Na co sliby, vždyť se dostatečně známe. Ty uvěříš někomu, kdo má za 3 roky těch 100 kritik, že bude makat jako včelička?

Ať se klidně navrhne kdo chce nebo kdo koho chce, ale volba lidu mi nepřipadá šťastná. Navíc tu můžeme opravdu jen tlachat, což je sice hezké, ale jsou lidé, kteří to nepochopí.
29.07.2010 11:18:53dát kritice tip.duke.
Problém je v tom, že ani tahle diskuse nebude mít žádný výstup, hehe. Ale můžeme si virtuálně představovat, že jo. Paráda.
29.07.2010 11:17:32dát kritice tip.duke.
Na adminy výběrko! A přímo dasslerem!
29.07.2010 11:17:27dát kritice tipKamil Sikora
Marvine, podle mě to Písmák velice zatraktivnilo. Byla by volební kampaň, sliby, pak volby samotné. A kritici by se jinak snažili, příští rok by nemuseli být zvoleni. Co se týče úpravidel, ty by se samozřejmě upřesnily...
29.07.2010 11:13:43dát kritice tipVT Marvin
Kamile, to mi nepřijde jako dobré řešení. Ty bys chtěl jako prezidenta Karla Gotta?

A za 3 roky 100 kritik, to je vtip?
29.07.2010 11:11:17dát kritice tipKamil Sikora
Adminy ať si vybírá majitel, ale na kritiky by měly být veřejné volby. Kdo chce kandidovat, ať se přihlásí. Podmínka, min 3 roky na Písmáku pod jedním nickem, napsaných min 100 kritik. Vyhlásí se volební víkend, z každé ID adresy jeden platný hlas, deset nejlepších budou na rok kritici. Volby každý rok!
29.07.2010 11:07:02dát kritice tipVT Marvin
Z diskuzí není výstup.

Je otázka, zda nějaký má vždy být. S diskuzí si často vytváříme výstup sami. Jestli budu nakupovat v Bille nebo v Albertu. Diskuze typu "je jt dobrý básník?" asi nelze uzavřít tak, že řeknu, že když 51 % diskutujících soudí, že ne, tak jím není. V diskuzích nahlížíme na názory ostatních a vkládáme své. Pokud se jedná o anketu nebo něco snadno vyhodnotitelné, tak je to zcela jiný případ.
29.07.2010 10:54:50dát kritice tip.duke.
To je poměrně častá věta, kterou Molnár používá: "Zase jsi nic nepochopil." Pochopit myšlení člověka s mentálním defektem je mnohdy složité. Strukturuje si realitu jinak, v Molnárově případě značně egoisticky, sebestředně. Soustředění se na vlastní anus, vyprazďnování či naopak deficit v podobných záležitostech (např. enkopréza) jsou signifikatní již pro značné postižení intelektu. Bravo, Molnáre.
29.07.2010 10:34:44dát kritice tipOctopus Syd
stvn: zase si nič nepochopil... ja si tvoje pravidlá neprivlastňujem, vlastne ich mám tak nejak u riti.. :ˇ)
29.07.2010 10:25:10dát kritice tipStvN
Jo, automotive je dobrá škola pro život:)
29.07.2010 09:49:56dát kritice tipRuppert von Trautenberg
Stývne, z tebe by měli u Fordů radost. Přesně takhle nás root cause učili.......

Jinak bych k uvedenému pouze významně mlčel.
29.07.2010 09:47:37dát kritice tip.duke.
Klíč: ne, nic se nedělá, je to o známostech. proto je Molnár tam, kde je.

výběr je cesta. ale myslíš, že na to někdo přistoupí? dassler je rád, že má dera. ten si vybere kámoše, i když to jsou třeba naprostí debilové a je po výběru.

mnohem horší je, že když už je takovej debil vybrán, tak nejsou cesty, jak se jej zbavit. děs běs.
29.07.2010 09:20:03dát kritice tipKlíč
A kdo by to jako tady měl spravovat?Produktivní autoři povětšinou nemají čas se zabývat během Písmáka a pokud to dělají lidé, kteří literární tvorbou nejsou zcela pohlceni a přesto tu chtějí fungovat, tak proč ne?Nevím, jestli maj tam nahoře nějaká pravidla chování přímo pro adminy, ale každý by měl cítit sám, jak se zachovat v té a té situaci a pokud chce do této funkce nastoupit, musí mít pro tuto "kariéru" předpoklady.Tak nevím, dělají se např. nějaké kástingy či přijímačky? Určitě ne. :)
Takže bychom vlastně měli být rádi za dobrovolníky, kteří se alespoň snaží tenhle server nějakým způsobem udržet.
Leč..ne každý na to má..a ne každý se s tím dokáže smířit.
Takže by mě spíš zajímalo, jakou cestou by se měli tito "funkcionáři" vybírat?
Tohle je podle mě v příčinovém řetězci písmenko "a" :)

29.07.2010 07:49:09dát kritice tip.duke.
kamil: 1. všichni si tím nějak projdou. podle mě je to přirozené. ochutnat moc. otázkou je, zda si to uvědomí a jsou schopni korigovat své projevy.
2. myslím, že určitě ne všichni. ti, kteří to berou jako službu, poslání, tak určitě ne.
3. všichni také ne. někteří pravý opak!
29.07.2010 07:46:28dát kritice tip.duke.
stejně tak, jak si papouch začal nárokovat řízení atmosféry na tomto serveru. to ho nakonec sejmulo.
29.07.2010 07:45:37dát kritice tip.duke.
Molnár je patlal, je schopen si přivlastnit cokoliv.
29.07.2010 07:45:07dát kritice tip.duke.
stvn: dobré shrnutí!
29.07.2010 07:44:19dát kritice tip.duke.
irem: dobrý, díky za návrh. nyní budeš muset na svou stranu dostat většinu písmácké veřejnosti, aby se k tvému návrhu dero vůbec vyjádřil.
29.07.2010 07:37:56dát kritice tipKamil Sikora
Za posledních 5 let jsem si ohledně adminů, kritiků a dříve redaktorů povšiml těchto skutečností:
1. Každý "funkcionář" na Písmáku se po určité době začne chovat, jako by mu to tady patřilo.
2. Zejména k nováčkům se v podstatě bez výjimky chovají jako mazáci k bažantům.
3. Autorsky patří mezi to nejslabší, co je tady k vidění.
29.07.2010 06:53:20dát kritice tipirem
Jooo, všimli. Jak jim je, co dělají a co hodlají dělat je, myslím, jejich záležitost. Kafrat jim do toho nebudu.

Jelikož jsou návrhy vítány, navrhuji odchod vévody Duka z funkce místního nekonstruktivního rejpala do předčasného důchodu.
29.07.2010 06:36:13dát kritice tipStvN
Syde, děláš si legraci?
Já měl pravdu, když jsem lámě říkal, že si jednou moje pravidla přivlastní někdo jiný.

duku, že chybí vůle, není důsledek, ale příčina, můžeš zkusit metodu 5 proč, aby ses dopracoval nějaké příčiny, proč ta vůle chybí.

1. Z diskusí není výstup
2. Výstup není proto, že se tím pak už nikdo nezabývá
3. Nikdo se tím zabývat ani nechce
4. Nikdo není motivován k tomu, aby se tím zabýval
5.Proč chybí motivaci si zodpověz sám.
29.07.2010 05:54:12dát kritice tip.duke.
VT: protože právě ta "kolektivní mysl" Molnára chání. on s ní tak nějak počítá. vlastně se jí neustále dožaduje. ale ticho po pěšině.
29.07.2010 05:52:43dát kritice tip.duke.
papouch: jsem si vědom hned několika věcí. a bylo by jich mnohem víc, kdyby tu nebylo ta zkostnatělé vedení. ovšem nejvíc mě samozřejmě těší tvůj odchod z adminské sekce.
29.07.2010 01:20:59dát kritice tipOctopus Syd
tak to si na omyle, ja ti nič netlčiem... celkovo si nepochopil o čo mi išlo, ale to je vlastne dobre
29.07.2010 00:54:25dát kritice tipVT Marvin
Já to myslím obecně. Proč mi tlučeš do hlavy, kdo může za odchod Rabba? Nebo proč by mi to měl tlouct .duke.? Napsal jsem to snad jasně.
29.07.2010 00:35:56dát kritice tipOctopus Syd
lebo o tom to je... v tých kecoch nie je nič konštruktívne, prínosné, alebo nejaký hlbší názor... je to len tupé útočenie cez diskusiu... to už potom nejde len tak súhlasiť..
29.07.2010 00:21:59dát kritice tipVT Marvin
Syde, jediný, komu bych věřil, je Rabb (něco málo řekl). Takže si obě strany (nebo kolik jich je) můžou říkat, co chtějí.

(Proč se to tady pořád póluje, jako by existovala jakási kolektivní mysl, která zakazuje mít vlastní názor a souhlasit v něčem i s někým, s kým obvykle nesouhlasím?)
28.07.2010 23:59:21dát kritice tipOctopus Syd
vt: jo, a rabb tu nie je vďaka dvom kamarádičkom nemenovaným... ale dosť sa potľapkávajú aj v tejto diskusii :ˇ)
28.07.2010 23:39:08dát kritice tipOctopus Syd
a prečo by mal ktokoľvek na tomto serveri brať tvoj názor do úvahy, milý duke? :ˇ)
28.07.2010 23:35:27dát kritice tippapouch
admin
Co třeba .duke. pro tenhle server udělal? Dalo by se to nějak shrnout? Vymyslel něco? Posunul něco někam dál? Udělal nějakou prospěšnou inovaci? K čemu tu je? Pro koho? Proč?... :-p
28.07.2010 23:28:11dát kritice tip.duke.
Nechci, aby jsi mi skládal účty, to nejde. Chci aby jsi složil funkci. Nejsi pro funkci naprosto vybaven, chybí ti morálně volní vlastnosti.
28.07.2010 23:21:18dát kritice tipOctopus Syd
ja som nič nepripělal... čo som urobil pre tento server? podnietil som vznik pravidiel chovania pre adminov... :-P a čo si pre tento server spravil ty, že tu chceš aby som ti skladal účty?
28.07.2010 23:21:00dát kritice tipVT Marvin
To kecáš, já tam vůbec nechodim! :)
28.07.2010 23:18:56dát kritice tip.duke.
Jo, závisláci a lůzři tam mají dýchánek každej večer.
28.07.2010 23:17:33dát kritice tip.duke.
Co jsi Molnáre pro tenhle server kdy udělal kromě toho, že jsi vlastním vyjadřováním podpořil vulgarní vyjadřování ostatních uživatelů? Jen jsi připělal ostatním práci. Především kvůli tobě vznikla pravidla pro chování adminů. Jak ses mezi ně vůbec dostal?
28.07.2010 23:13:27dát kritice tipVT Marvin
na chatu je dýchánek? :)

jaj, abych teď nebyl obviněn ze špionáže, já ubožák - snad té holčině, za kterou jsem se měl onehdá vydávat, nic neprovedli, byla tu jen pár chvil, chuděra, a měla tu první dílo
28.07.2010 22:59:03dát kritice tipOctopus Syd
duke: a ty si hnida tohto serveru... úplne bezvýznamný a nepovšimnuteľný, ale potencionálne nebezpečný :ˇ)
28.07.2010 22:54:26dát kritice tip.duke.
Problém všech diskusí, které se týkají chodu Písmáka tady je, stvne, že i když z nich je nějaký výstup, tak chybí vůle a mnohdy i odvaha jej realizovat. Tudíž se tady pak ty témata jednoduše opakují. Problém přetrvává, diskuse na ono téma přetvávají. Někdo to pak jednoduše v diskusi shrne slovy: "To už tady bylo." A taky že jo. Ale nic se nestalo. Proto je tenhle server takovej. Modře vybledlej. Proto na něm jsou lidi jako Molnár. Co třeba molnár pro tenhle server udělal? Dalo by se to nějak shrnout? Vymyslel něco? Posunul něco někam dál? Udělal nějakou prospěšnou inovaci? K čemu tu je? Pro koho? Proč? Kdo ho se vzevzal? Z jakého důvodu? Na základě čeho? Stalo by se něco, kdyby byl zbaven funkce?
28.07.2010 22:46:32dát kritice tip.duke.
VT: jo, Rabb byl bezva. Molnár je proti němu jen opruz. něco jako pásovej opar na písmáku.
28.07.2010 22:44:04dát kritice tipVT Marvin
Rabb, my měli v práci jednoho pána a ten se jmenuje Raab, vždycky se mi to pletlo
28.07.2010 22:31:37dát kritice tipOctopus Syd
vt: keď už, tak aspoň napíš jeho nick správne :ˇ)
28.07.2010 22:29:45dát kritice tipVT Marvin
johoho, Raab mi chybí! jak mu je, co dělá, vrátí se, kdy?

pamatuju si, když mě nechal kecat do písmácký nápovědy a nebyl jsem pro něj žvanil nebo imbecil, ale někdo, kdo mu pomáhá
28.07.2010 22:26:43dát kritice tipOctopus Syd
Norsko to povedal výstižne tentoraz:ˇ)
28.07.2010 22:20:41dát kritice tipStvN
Mno, psychologu, nejprve se budeš muset naučit definovat problém. To, cos napsal, je dost obecné. Musí jít o jasnou věc. Když nemáš jasně daný problém, těžko se dopracuješ k jeho příčině a tudíž k jeho řešení.

To je ostatně problém všech zdějších diskusí. Čili zkusíme to jinak.

Problém - písmácké diskuse nikam nevedou.

1. Proč - Každý hovoří o něčem jiném
2. Proč - Není jasně dáno, co se vlastně řeší
3. Proč - Moderátor neumí svou myšlenku jasně napsat
4. Proč - Nemá s tím zkušenosti = vzdělání
5. Proč - Vzdělávací systém v čr je nedostatečný

a můžeš pokračovat dál, přijdeš na docela zajímavé věci a když si uvědomíš, že by stačilo ovlivnit tu první, aby se to projevilo na všech dalších stupních, tak máš skoro vyhráno.
28.07.2010 22:10:21dát kritice tip.duke.
např. ztrána náhledu funkcionáře na to, co je obsahem jeho funkce --- ) předčasný důchod
28.07.2010 21:59:58dát kritice tipStvN
Root cause je příčina, která to všechno jakoby startuje. Když máš řetěz příčin a-b-c-d-e, přičemž e je efekt, tak když se budeš kupříkladu snažit opravit příčinu d, tak stejně ty přičiny a-b-c nakonec povedou ke stejnému efektu, to znamená, že ty musíš jít za tou prapříčinou a té se zbavit a pak máš jistotu, že efekt se neobjeví.

Jedna z metod, jak se k tomu dostat je "5 proč"

Základem je ale jasně definovat problém:)
O čemž se tady hovořit nedá.
Takže zadefinuj problém a vyzkoušíme si to.
28.07.2010 21:55:42dát kritice tip.duke.
moc těžký. vysvětli to vlastními slovy neasi
28.07.2010 21:47:35dát kritice tipStvN
http://en.wikipedia.org/wiki/Root_cause
28.07.2010 21:37:15dát kritice tip.duke.
co je root case?
28.07.2010 21:34:09dát kritice tipStvN
Jenže tak je systém nastaven.
Nevím, jestli se tím psychologie zabývá, ale já myslím, že ano, přesto mi přijde, že nehledáš root cause. Vždyť je to poměrně jednoduché.
28.07.2010 21:31:03dát kritice tip.duke.
StvN: ale tenhle server je přece pro uživatele. aby vkládali díla, dostávali zpětnou vazbu a sami ji poskytovali. funkcionáři jsou backround. pokud uživatel využívá ostatní funkce a proniká do vztahů s ostatními uživateli, stavá se pro něj písmák komunitním serverem. admin či kritik si tím už většinou prošel. a mnohdy proto existuje v síti vztahů. proto je jeho funkce mnohdy jimi výrazně ovlivněná. a mnohdy ztrácí náhled. v tom je ta chyba, řekl bych.
28.07.2010 21:23:25dát kritice tipStvN
No jasně, jenže taková byla logika výběru. Adminem bude ten, kdo bude mít "dobrý" přístup na Písmák a bude se na Písmáku pohybovat určitým způsobem.

Máš v zásadě dva způsoby, jakými tu uživatelé fungují.

1. Vkládají díla - takoví nedělají nic jiného, než onanují vlastní intelekt na ostatní

2. Využívají ostatní fuknce Písmáku = kritiky, kluby, diskuse, chat

Zvaž sám, který z těch dvou se lépe hodí na fuknci admina. Ať už si pod adminem představuješ cokoliv, masturbátor to není. Člověk, který využívá primární fuknci určitého modelu, je pro tebe statistická položka, mnohdy s sebou nese výdělek, ale jinak je úplně k ničemu, nedá se použít de facto vůbec na nic. Umí jen klikat, takže když mu dáš kliknout na anketu, tak to pravděpodobně udělá, ale kdybys po něm chtěl vysvětlení, tak toho není schopen, o nějaké additional aktivitě nemluvě.

Čili to jde ruku v ruce. Adminem prostě nikdy nebude Bíša nebo Lakrov nebo neroušek, protože to jsou entity, které nezajímá nic jiného než využívání primární fuknce Písmáku, ale nic víc ani neumí. Všechny jejich názory jsou omezené touto primární funkcí a víc z nich prostě neodstaneš.

Takže v čem je chyba? V tom, kdo je adminem, nebo v tom, kdo jím není?
28.07.2010 21:10:02dát kritice tip.duke.
myslíš, že se tu o závisloti nedá mluvit? zkus někdy sledovat prevalenci adminů, exadminů a kritiků na chatu. podle mě se již jedná o syndrom závislosti.

jistě že písmák může mít funkci seberealizace. a taky ji pro mnoéuživatele má. taky jsem si tím prošel. byla to pro mě droga.
28.07.2010 21:04:11dát kritice tipStvN
Já myslim, že to dost lidí neřeší. Přecejenom tolik času tu netráví a o nějaké závislosti se dá jenom těžko mluvit. Písmák pořád funguje jen jako prostředek, nemá a podle mě ani nemůže mít funkci pro seberealizaci a jestli má, tak tomu jsou nejblíž spíše takoví ti nekriticky oblíbení autoři, kteří sem hrnou každý den jednu bísničku. O těch by ses měl spíš bavit.
28.07.2010 20:59:32dát kritice tip.duke.
StvN: jo, to jsem si všiml. tenhle server je tím známej. ten,kdo zná technologii, například programování, má velkou moc. tenhle server je toho dobrým příkadem. dobrej poznatek.

proto mě zajímá, co tihle lidi dělaj? přišli o způsob realizovat se. buď takhle začali fungovat v jiným virtuálním světě nebo jim nezbyla než jejich realita, jejich pobyt ve světě. nejsou třeba suicidální? němelo by jim vedení písmáka nabídnou nějakou virtuální podporu? přece toho pro server tolik udělali. třeba by jim mohla být funkce jednou za měsíc na den přidělena, aby opět mohli být tím, čím byli.
28.07.2010 20:58:38dát kritice tipFouraix
mně Estonia :'¨(((
28.07.2010 20:53:50dát kritice tip.duke.
fouraix: brečím s tebou. chybí mi merle ;)
28.07.2010 20:53:03dát kritice tip.duke.
oldjerry: dík, dobrej názor. ti kteří to berou jako službu, to je ono. takovej byl třeba Rabb.
28.07.2010 20:51:16dát kritice tip.duke.
občan rýša: no, ti byli fajn, akorát armand se hned po nástupu do funkce jí vlastně zřekl. takže to pak viselo dost ve vzduchu ten případný posun vpřed
28.07.2010 20:49:39dát kritice tip.duke.
VT: perseverace na jeho letitém způsobu zviditelňování se.
28.07.2010 20:47:20dát kritice tipStvN
To musíš říct, že tahle diskuse má být něco jako sociální průzkum za účelem odhalení psychologie určitého typu entit. Pochop, že pro nás to není denní chléb, my takhle normálně nepřemýšlíme. My si řekneme - proboha, na co tak hloupé otázky. Víš jak? Psychotesty jsou plné hloupých otázek, z nichž potom někdo chytrý vyvodí složitosti.

Každopádně mi to přijde jako normální sociální skupina, akorát tu fungují trochu jiné mechanismy takových věcí, jako je šikana, vůdcovství nebo zbavování vůdcovství. Nevím, jestli je vůbec možné, aby byl někdo na internetu mocný, a přitom neovládal technologii IT, jinými slovy nebyl to hacker. Jestli znáš Enderovu hru, tak něco na způsob Locka a Démosthena.
28.07.2010 20:45:00dát kritice tipFouraix
hrozně mi chybí!!! ob večer nabrečím želví polévku :´¨c (
samozřejmě tip*
28.07.2010 20:05:03dát kritice tipOldjerry
korektor
už se bojím požádat papoucha aby očísloval další diskuzi....
Dá se odpovědět bez toho nepříliš zdařilého systému bodů: ne, neschází mi a až na výjimky si těžko z fleku vzpomenu, kdo všechno....
Admin nebo kritik - to není o moci, i když někteří to tak pojímali a pojímají. Je to především o službě ostatním. Kdo to chápe jinak, měl by jít od válu. Kdo to chápe jako službnu, ale nechápe, co ta služba obnáší, měl by jít stejným směrem. Proto si myslím, že ti dobří, kteří odešli jsou rádi, že se zbavili odpovědnosti. Špatní nestojí za dvě věty.
Z tohoto pohledu mi většina dnešních funkcionářů Písmáka naprosto vyhovuje. Na výjimky se naštěstí nikdo neptal a já začínat nebudu. Každej jsme ňákej
28.07.2010 19:54:09dát kritice tipObčan_Rýša
armand a vůbec ta partička z jeho redakce, vella.. tak ty mi chyběj..za nich tady byla permanentní akce, zábava, ueguafe
byli však převálcováni jinou sestavou, bohužel mnohem méně výkonnou, nudnější, zato neprůstřelnější..to sme to tenkrát fak vyhráli
28.07.2010 19:27:42dát kritice tipVT Marvin
dal se do party s neoOpicou a podporuje debilní diskuze, dokonce se šušká, že odčítá
28.07.2010 19:25:10dát kritice tip.duke.
Musím teď na chvíli za maminkou pro květiny. Byl bych rád, kdybyste se vyjádřili i k tématu diskuse. Je pěkné mě častovat, ale pěknější by bylo zamyslet se nad existencí člověka, který ve virtuálním světě přestal, ať už dobrovolně, či ne, mít moc.
28.07.2010 19:22:12dát kritice tip.duke.
Díky, Marve. Chlupů mám zatím pomálu, ale zvážuji přes internet koupit psa.
28.07.2010 19:20:51dát kritice tip.duke.
Proč jsi šel vlastně, papouchu, po tolika letech působení ve funkci admina do důchodu? Jak ti tam je? Nechybí ti adminská - mnohdy nepříjemná práce? Jak teď trávíš volný čas?
28.07.2010 19:19:50dát kritice tipVT Marvin
chlupáčku :-)
28.07.2010 19:17:51dát kritice tip.duke.
Díky, že jsi tak pěkně přispěl do diskuse. Je i o tobě. Vrátíš se?
28.07.2010 19:16:32dát kritice tippapouch
admin
chudáčku :-)
28.07.2010 18:48:56dát kritice tip.duke.
Ti skalní funkcionáři byli napojeni třeba 12 hodin per day. Není to i tvůj případ? Byli celí modří.
28.07.2010 18:47:43dát kritice tip.duke.
Jasně, Rosťo, díky. Beru to jako kompliment. Kolik tu teď trávíš času?
28.07.2010 18:45:47dát kritice tipNorsko 1
Kdybys zmizel i ty, vůbec bych se nezlobil


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.