Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věci po zemřelém

30. 07. 2010
15
25
4171

..omlouvám se za to obří písmo..neuměla jsem to upravit.. ..báseň není nejnovější..

 

Janina Borowska

 

 

Věci po zemřelém

 

 

Nejvíc mě rozlítostní

věci po zemřelém

  

ponožka bez páru

vytahaný svetr

zapraný ručník

obroušené mýdlo

a zažloutlá fotografie

plná lidí v toporných pózách

s vytřeštěnýma očima

  

najednou

jsou ty věci smutné

a postrádají smysl

 

podvlékačky

které už nikdo nikdy neobleče

vypadají

jakoby zapomněly obraz

svého majitele

úplně mrtvě


25 názorů

Makoves
22. 08. 2010
Dát tip
Za podvlékačky tip. :-) (T)

..dík..:)

..děkuji ti..:)

Písmo pro mé slábnoucí oči je ideální. Napadlo mě dnes.... proč když už mám jasný projev stáří nemohu jít do důchodu. Máme tu hodně věcí po nedávno zemřelém (pejskovi),umí rozlítostnit. Tip

..no..to jsem cestou hodně vyměkla..kdysi jsem psala mnohem drsněji..děkuji ti...))

..:)))))))))..čoveče..plný šuplík jich mám..chudinky pořád naivně doufají..že najdou ztracenou družku..:))..to by byla fajn básnička..že?..:))))))

nostalgik
31. 07. 2010
Dát tip
*** (ponožky bez páru mám taky, vlastní...)

..ano..vím.-.že TY mi rozumíš..jsi ten člověk..jestli víš jak to myslím..předpokládám..že víš..:)

Bíša
31. 07. 2010
Dát tip
Dosti Ti rozumím...

..Eleanor..vím jaké to bylo..když mi zemřela babička..pořád toužím vrátit se k ní..do jejího bytečku..tak krásně tam vždy vonělo..je to už deset let a dodneška se mi někdy zdá..že obživla.. ..jsem sestřička a pracuji na LDN..takže k smrti mám velmi blízko..

..dougu..je mi jasné..že za chvíli jsi tu jako doma..dočkáš se tady kvalitnější kritiky a lidé tady rozhodně víc čtou..systém avíz je geniální..dej si oblíbené autory do oblíbených..nebo že chceš dostávát avíza..ušetří se tím spoustů času a nezapomeneš na nikoho..:)

Elleanor
30. 07. 2010
Dát tip
to ano, vlastně nejhorší bylo, když všechno poté putovalo do kontejneru, to byl hrozný pocit...člověk si samozřejmě vysvětlí, že logicky nemůže vše skladovat, k čemu taky a že není ani kde, ale přece jen má pocit, jako by vyhazoval něco víc než jen nějaké věci...já jsem děsně sentimentální.. Nechci být vlezlá, ale mohu se zeptat, jaká je tvá práce? Já jen, že už je to dnes podruhé, co vidím, že se o ni zmiňuješ a zvědavost nedá jednomu v noci spát:))

Douger
30. 07. 2010
Dát tip
na písmáku? jde to... už jsem si zvykl a dokonce začínám číst díla jiných... za chvíli jsem tu jako doma=)

..děkuji..ti dougu..už se lépe orientuješ?

Douger
30. 07. 2010
Dát tip
Moc se mi líbí šepotko... Je to pravda...

..je to smutné..že ano..děkuji ti..:)

Elleanor
30. 07. 2010
Dát tip
Nedávno mi umřela prateta a byla jsem pomoct s uklízením jejího domu...tvá báseň tu atmosféru vystihuje*

..děkuji ti..Agnes..

..ano..snotíku..je to tak..

..je to zvláštní..že ano..já to mám díky své práci tak nějak z první ruky..

když jsme se nastěhovali do dnešního domečku, mašli jsem i zubní protézu, protektorátní pracovní knížku a daňová přiznání z let 1947-1952 po původním majiteli...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru