Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PowerPoint

Výběr: a2a2a, Markéta
02. 08. 2010
45
51
6012
Autor
Miroslawek

Z.





tep

zarytý
nosič zpráv
jarní
kardiovaskulární
sloupcový graf
zdírá kopyty
podivné uzly    napětí
spiknutí mramorových kvádrů
k jádru      šraf
v paměti       schlíplost trav
lidé na pohřbu
k smrti unavené lásky
stříbrný vítr    už jen do představ
          čte levity       v mých očích
                                zmrazky
                       kvadratura
                       hlav
                       a

špatných veršů svazky



 

51 názorů

Gora
31. 10. 2015
Dát tip

/T.


Miroslawek
31. 10. 2015
Dát tip zuzu

Gora: z JIPky ani ne... ale každopádně ze života... mého... i toho, který už nepokračuje....


Gora
31. 10. 2015
Dát tip

Kardiovaskulární grafy je napínavý sledovat, k tomu ta zvuková signalizace...jako zdravotník oceňuju, je to autentické - snad z JIPky?


mperdik
07. 02. 2011
Dát tip
jeví se mi to jako chuchvalec dekadentní šedivosti, nic co by mne zaujalo uchvátilo, slabost metafor, slabost veršů, slabost obrazů....

MAJKL65
03. 02. 2011
Dát tip
Floskule, fráze, nařasení, lesk, z hovna bič neupleteš, ani kdyby sis sebevíc hrál na umění :-)

Je to moc pěkné a zajímavé...Díky...

kóza
02. 09. 2010
Dát tip
lekla jsem se názvu pak pozadí a je tam pro mě spousta cizích slov takže, snad příště

Miroslawek
24. 08. 2010
Dát tip
deep_see_blue: blbé je něco úplně jiného... nevím, jak ti to mám důrazněji naznačit, ovšem docela bych ocenil, kdybys své poznámky směrovala buď k textu a nebo abys mlčela a nekomentovala něco, co mne hluboce zasahuje a o čem nic nevíš. Díky.

Miroslawek
24. 08. 2010
Dát tip
deep_see_blue: nevím, jestli "prima kopeček", je tam hřbitov, hroby, věnce, pohřby a tak...

Miroslawek
24. 08. 2010
Dát tip
deep_see_blue: až budu příště na Olšanech, tak si snad vzpomenu

joylis
14. 08. 2010
Dát tip
zacpat uši a oči vzhůru. povedený text*

Oldjerry
10. 08. 2010
Dát tip
To nemůžu komentovat... ale můžu tiše šoupat bačkorama....

Pam!PUCH!
09. 08. 2010
Dát tip
Co asi musí člověk udělat aby za tohle dostal tolik typů xD Taky ti jeden hodim, ale číst se to nedá.

sveřep
05. 08. 2010
Dát tip
nejsem si jistá tou grafikou, u tebe ovšem normální - ráda bych věděla, jestli jde o záměr PŘINUTIT ČTENÁŘE ABY SI TĚ ČETL NAHLAS....

Markéta
05. 08. 2010
Dát tip
***

slivaka
04. 08. 2010
Dát tip
Ju Lu tip*

Filiph
04. 08. 2010
Dát tip
***

Prosecký
03. 08. 2010
Dát tip
Copak o to, poezie to je. Když zapomenu na racionální uvyžování a nechám se unášet slovy, nezbude mi, než objektivně dát tip.

Whitesnake
03. 08. 2010
Dát tip
Fouraix... a co říkáš na tu neuvěřitelnou polarizaci nározů, kterou Miroslawkova díla vyvolávají? Na jedné straně naprosto nekritický obdiv, na druhé až nechuť ?! Zajímal by mě tvůj názor. Je až neuvěřitelné, že kdykoli sem něco šoupne, tak téměř automaticky mu tam skáčou tipy, jako kdyby ho měli v oblíbených, ani to nečtou a dávají tip.

baaba
02. 08. 2010
Dát tip
připomíná mi to negativ obsah jsem nepobral (asi že jsem chodil za školu) ...nejspíš je to fajn :)

Fouraix
02. 08. 2010
Dát tip
wajtsnejk: tak tady se shodnem:) (páč z cizího krev neteče žj) né že bych obdobnou kritiku miroslawkovi už x-krát nepsal. jeho verše ku poetickému zážitku = špalky dřeva k obědu. nic pro člověka.

moorgaan
02. 08. 2010
Dát tip
klidne se priznam, ja versovy vazanec, ze tomuhle fakt nerozumim.. ..a to jsem se fakt snazil tomu prijit na kloub ..zmrazky x svazky bych asi rozumel, ale to je tak asi vse - jinak na pohled to vypada dobre a predpokladam, ze to oslovuje tu cast publika co je pokrokova, novatorska, hybatelska a vyberova... ...ja starej konzervativec davam prednost hovno x rovno! ...ale radsi ti dam tip, abych nevypadal jako debil, ze si nevazim skutecne poezie:-))

Zbora
02. 08. 2010
Dát tip
Urvisu: to je vážně prerfektní přirovnání. Breakdance je dřina spojená s nutností předvést co nejkrkolomnější figuru tak, aby to působilo jako nic - a kolikrát si při tom člověk vyvrtne ruku nebo zlomí nos. To by myslím sedělo :o). Ale ten valčík...

Nérea
02. 08. 2010
Dát tip
moc vysedáváš u počítače*

Norsko 1
02. 08. 2010
Dát tip
patřím spíše mezi ty nenadšené ničehož neoslavující

jH
02. 08. 2010
Dát tip
pil sem k tomu bezinkovou šťávu, kouřil malý jávský dítě a poslouchal baumaxu a jedno ti musim říct - i like it :)

jéééé vono se to rýmuje nebo co..

Rajmund
02. 08. 2010
Dát tip
Myslel jsem, že jako první napíšu nějakou lumpárnu, ale ocitnul jsem se překvapivě na zadní pozici. Nic naplat, musím ještě peloton potrápit. (Pokud báseň obsahuje nekonečné přesahy, zakládá se na triádě)

Whitesnake
02. 08. 2010
Dát tip
Exhibicionistická urputnost. Autor se pohybuje ve svých dílkách v striktně dané šabloně: spíš asociuje neš veršuje, vrství otřelá slova (vítr - nadto - stříbrný!, láska, pohřeb, paměť, kopyta, jaro, hlava), který by mohla ožít, kdyby je zapálil nějakou jiskrou imaginace, či neotřelé tvorby... a tvoří tak "špatných veršů svazky". Po mpřečtení nezůstane téměř nic, jen narcistní odér. Slabé.

Zuzulinka
02. 08. 2010
Dát tip
...na mně moc takových krkolomně odborných výrazů, obecně to nemám v básních ráda... zle se mi to vnímá, tak nějak moc technicky a to se s poezií v mém pojetí neslučuje...al i tak Ok, myslím, že se místnímu psaní vymyká*

*

..hm..ovšem svazky těch veršů jsou dobré..***

Dobrá práce! Sice jsem rozpolcen, jestli jde o samoúčelnost či je na pozadí skutečně hluboký pocit. Po čtvrtém přečtení se přikláním k pocitu.*

Ferry
02. 08. 2010
Dát tip
Do prkýnka a já mám tu smůlu, že zrovna po této poezii "na dřeň" jsem vsítila své verše - chcípáčky. t*

Jazylka
31. 07. 2010
Dát tip
pre mňa je veľmi rozporuplná - určité časti sa mi páčia nesmierne, myšlienkou aj rytmom (napr. "zdírá kopyty podivné uzly napětí" alebo "lidé na pohřbu k smrti unavené lásky.. v mých očích zmrazky", či aj ten začiatok) - výborne to kreslí náladu, ani nie tak smutnú, skôr vyprahlú a rezignovanú. ale sú tam vsuvky ktoré mi vyslovene vadia (napr. jarní.. k jádru šraf.. čte levity) - pripadá mi, že sú tam len kvôli rýmu a mimo kontext, resp. mimo môjho pochopenia. viem, že mám pomerne jednoduché uvažovanie a zložité básne mi nesedia, preto nechcem kritizovať. mne vyhovuje, keď v básni rozumiem asi 70% obsahu a zbytok je na predstavivosť. tu rozumiem tak 40% a to je mi málo.

guy
31. 07. 2010
Dát tip
působí hodně smutně zřejmě tak má

Ó
30. 07. 2010
Dát tip
...perfekt...*

Rajmund
30. 07. 2010
Dát tip
Dyť furt říkám, že základem českého verše je riff a fráze

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru