Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děsná rána

02. 08. 2010
11
28
1975
Autor
Kiwagamo´ag

Holila se moje milá v rozkroku

řízla se a teď nám není do skoku.

Jedna rána sečná, druhá rána řezná

doktor řek že zahojí se nejdřív v půlce března.


28 názorů

Masakr jak gallipolský, kam se hrabou kluci polský. Holý klín je módou dneska, vyhol, vohol se jak treska. Chvilku budeš modlou kin, bledým leskem, za to "in". Zdar a sílu! J.Š.

..musíš uznat že komentáře si nezadaly..:)))))))))

..musíš uznat že komentáře si nezadaly..:)))))))))

Toscana
09. 08. 2010
Dát tip
myslím, že to tady všichni i předpokládali, že Kiw má hodně divokou fantazii :o)))

Pája39
08. 08. 2010
Dát tip
Už mi to nedá a musím reagovat. Toto proběhlo jen v bujné mysli mé drahé polovičky, jsem docela zručná ......

Bíša
03. 08. 2010
Dát tip
Chjo...

:o)

Marcela.K.
02. 08. 2010
Dát tip
Tvoje milá je asi jelito... :-)

Toscana
02. 08. 2010
Dát tip
jen jestli tvá milá nemá taky obě ruce levý, když to takhle dopadlo... :o))) *t

:) moje sestra plazivá napsala něco podobného...ale tam je vykonavatelka vzrušujícího úkonu o něco zručnější než li tvá milá*

Slávek ještě žije? vždyť jsem mu byl na funuse...:o)

snot: inu, gentlemani :o)

Možná to bude hrubší než se očekává...co takhle volit umírněný střed.Obouruč a dokrvava.Dámy prominou.

Já mám v koupelně strašně nízko zrcadlo, tak se taky holím v rozkroku. Někdy i v pokleku.

avox
02. 08. 2010
Dát tip
chacha... břitva je nebezpečná zbraň :-))

..to je zajímavé..že je ti do zpěvu...na co ty myslíš????????????????????....)))))))

Co budu dělat.....??? :o) ))))) Tralalala

to jsou ty moderní výmysly...bobr je přeci chráněný :o)

--se holila sekerou..či co?..)))))))

..šmánkote!..no to je hrůza!,,co budeš dělat?

Masakr jak na Gallipoli.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru