Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nedočkavá úvaha

02. 08. 2010
23
34
4626
Autor
aleš-novák

dámy (snad...) prominou :o)

tak kdy už sakra skončí

náš milostný půst

chtěl bych svůj druhý jazyk

vložit do tvých druhých úst


34 názorů

to už z tebe roste čert! čert měl dva ocasy a půlmetrový jazyk!


A.H.
03. 08. 2010
Dát tip
*

F.L.Vděk
03. 08. 2010
Dát tip
*:-) Velmi poetické! Na těch druhých ústech mám rád hlavně jejich mlčenlivost. I když... němá výčitka nebo jízlivý úsměv dokážou taky otrávit.

Estrella*
02. 08. 2010
Dát tip
oou :))

už takhle nestíhám :o)

macecha
02. 08. 2010
Dát tip
aleši, nechceš přijet vymalovat i ke mně? I bych zaplatila ... :-))

Zbora
02. 08. 2010
Dát tip
bóže! :o))

moorgaan
02. 08. 2010
Dát tip
myslis ta usta ve sklenicce?

Toscana
02. 08. 2010
Dát tip
jéééžiš, a to není jaro... sypej si do čaje brom! :o))) *t

ten není můj, ten je martinez - ona je přes ty jazyky cizí :o)

nějak jsem si ten tvůj nesrozumitelný výraz musel zjednodušit :o)

á, pán je znalec.. :o)

...g v ní :o)

multilingvní :o)

baaba
02. 08. 2010
Dát tip
tejkonc zafušuju do Alešových úvah má drahá někdy ještě dražší je laciná coura .... je to kočka pro kocoura :o)))

jako z reklamy na MasterCard...k nezaplacení :o)

Prosecký
02. 08. 2010
Dát tip
baabo, nejen tobě, nejen tobě ...

baaba
02. 08. 2010
Dát tip
ano jsou mi nejdražší :)))

Prosecký
02. 08. 2010
Dát tip
baaba má správnou poznámku, že tato ústa (je už jedno která) jsou drahá.

..místo toho malování¨ a záchodu spárování měl si začít jiné klání staré dobré milování...))))

Ferry
02. 08. 2010
Dát tip
tak už ti roste jazyk dvojka a protějšku zas druhá ústa ? Než strčíš hlavu do obojka musí se odstranit ta krusta !!! *

baa: a drahý jazyk? :o)

Prosecký
02. 08. 2010
Dát tip
Aleši, bývá to tragédie, když nás práce neunaví, ale naopak nám ještě zvýší hormonální hladinu. Protože jsi umělec, tvůj protějšek ti jistě promine, když tedy opustíš úzkoprsou měšťáckou morálku a ...

baaba
02. 08. 2010
Dát tip
nemělo by tam být " do Tvých drahých úst" ???

Kiw: prasárničky? kdysi byly takovéhle kousky ve sbírce se jménem "Galantní poezie" :o) Pros: přes víkend jsem obložil kuchyň, vyspároval záchod,vymaloval koupelnu, objel půl okresu s plakáty na divadlo...a nic :o)

avox
02. 08. 2010
Dát tip
písmo praví - půst je zdravý každý měsíc jen pár dní aspoň ti nezevšední... :-))

Prosecký
02. 08. 2010
Dát tip
Básník klade nám jistě naléhavou a zásadní otázku. Neuvědomuje si však, že my nejsme schopni ji zodpovědět (hovořím za mužskou část Písmáka). Nabízí se náhradní řešení, třeba naštípat dříví nebo přeházet kompost, případně by se jistě našlo dost příležitostí i na příbramsku, jak zkrášlit veřejná prostranství.

Myslím, Aleši, že minimálně dvě kategorie chybí.Prasárničky a štvavé verše. Sákra, to se ti to povedlo.Tip

..takové jazyky toho musí požrat..to se pěkně prodraží!...))))))))))),,tolik lidí..že?..nebo vlastně člověků...)))

kolik jazyků máš, tolikrát jsi člověkem :o)

:))))))))))))))))))))))))))))))))),,tak jaký?..ty máš dva jazyky..bo co?...))))) ,..dvě hlavy,,tomu rozumím...)))

od bot? Zas bych to s tou délkou nepřeháněl :o)

..myslíš ten od bot??????????..ale fuuuj..to se ani nehodíííí...)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru