Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o exekutorech

04. 08. 2010
7
18
3128
Autor
aleš-novák

s úctou Květoňovi, jelikož je v úvodu trochu gregerie...

práce exekutora

je velmi zábavná

  

zejména pokud jde

o dražďbu...


18 názorů

A mně byl ten Telefon Telefonovič Telefonov hned podezřelej! To bude tím, že náš fyzikář ze základky byl Rus. A blb.

Květoň: To se pleteš, Bell nevynalezl telefon... první telefon sestrojil německý učitel Johann Pihlipp Reis... tento zdokonalil Američan Elisha Gray, ale při patentování ho o pár dní předběhl právě Bell :-)

F.L.Vděk
11. 08. 2010
Dát tip
:-) * Připomněls mi mojí návštěvu urologa. Ostrej a říznej chlapík.

Toscana
05. 08. 2010
Dát tip
tož až vyzkoušíš, dej vědět! :o))

s exekutorkou by to možná bylo lepší...

Toscana
04. 08. 2010
Dát tip
a už jsi dráždil exekutora? nebo nedejbože on tebe? :o)) *t

Jo táááák! No kdybys tam nechal to dlouhé "á", bylo by to, myslím, pochopitelnější :)

podstatné jméno slovesné od slova dráždit... no, čeština tedy úpí, trochu :o)

Aleši, tak blbý zase nejsem. Ale slovo "dražďba" mi svým asimnohasmyslem jaksi uniká.

exekutor zabavuje...

Cože? (a to jsem měl od rána jen jedno malý pivo k obědu a dvě kafe...)

Taubla
04. 08. 2010
Dát tip
dost dobrý

Tady je aspoň jasně vidět, že štěpná myšlenka může napadnout dva různé lidi na různých místech téměř ve stejnou dobu. Například telefon prokazatelně nevynalezl Alexander Graham Bell ale ruský technik Telefon Telefonovič Telefonov.

omyl...opisuju já :o)

No jo, ale teď to vypadá, že opisuju.

ajta krajta... aspoň že ta dražďba je originál moje :o)

A jako náhodou jednu gregerii na tohle téma mám: Exekutor je povoláním "zábavný".

baaba
04. 08. 2010
Dát tip
daržba není družba :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru