Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padané hvězdy smeteny pod koberec

04. 08. 2010
28
55
4456

Padané hvězdy smeteny pod koberec

 

 

utichly zamyšleně

 

papírová kůže klouže po křehkých kostech

skvrnitá

žlutá časem

zakřiknutá zděšeně

 

unavené srdce

namáhavě svírá pěst

krev čpí rezignaci

 

zmatené myšlenky poplašeně hledají

svá hnízda

a zatoulanou hůlku

 

ta s kosou vyčkává

tiše se pochechtává

má jistotu

dočká se

 

 

 


55 názorů

..děkuji..Alloha...)

kruté? ale povedené

..děkuji vám všem za kritiku i tipy..šumí mí do toho moře...)))..akorát signál je mizerný..:) ..zajíci březňáku..nemyslí na to..zbláznil by ses..:)

koloušek
09. 08. 2010
Dát tip
T*

Sebastiana
08. 08. 2010
Dát tip
*

Jsem tím sevřený jak do vlastní úzkosti. T

..přivezu z korun stromů i šumu moře...))) ..děkuji ti,,moc...)))

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
... kdo chvíli stál... již stojí opodál... nebo kýho-netopýra. Užij si volno. A přivez něco šepotu z korun stromů, to je vždycky skvělá muzika pro nás rockery.

..kliiid..jedu zítra na dovolenou..dva týdny tu nebudu..a za hodinku pádím do práce..nezrychluju tempo..:)))) ..ovšem nepřečzu si za tepla některé ehm..názory na mou erotiku..starou..:)))))

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
... že by tě začal chvátit stihomam a zrychluješ tempo? O tom něco vím, a taky mi to dávají sežrat. Pozor.

..a já jsem ti za tvou úpřimnost vděčná..:)) ..falešné pochlebování mi není k užitku..chci se zdokonalovat..:)) ..ovšem pokud jde o tu dlaší báseň..fakt jsem ji sem nechtěla dávat..začíná to být ovšem poučné a hodně mi to napoví..:)))

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
já ti můžu vždy jen garantovat, že ti napíšu upřímně svůj názor

..děkuji ti..v tom případě..doufám že za tu další dnešní mě nebudeš kamenovat...))

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
uf, tak to by se ti podařil vpravdě famózní podtón :-)

..nj..:),,však je to o konci života..ten je bez života..:)

Whitesnake
05. 08. 2010
Dát tip
statické, tentokrát bez života

..děkuji..ptáčku..máš skvělý nick..:))

t.

..edvine..ta báseň vlastně není o smrti..jako spíš o umírání.. ..nejsem smrtí posedlá v žádném případě..prostě je to můj chléb vezdejší..má práce..starat se o staré a umírající.. ..pokud by všichni umřeli jako tvůj soused..bylo by to krásné..leč není tomu tak..věř mi..že ta báseň je velmi mírná..realita je mnohem krutější.. ..děkuji ti za tip..:) ..Agáto..děkuji..fakt se ti líbí nejvíc?..uuf..:))

Edvin1
05. 08. 2010
Dát tip
Ta Tvá posedlost smrti mne více děsí, než smrt sama. Před pár týdny jsem upadl do bezvědomí. Jen na pár sekund. Pamatuji se, že jsem měl před očima na zlomek vteřiny černo, všechna čiva byla vypnuta, nevnímal jsem nic než to temno, a pak už ani to vědomí "ničeho". Ani bolest, ani strach, ani radost. Prostě nic. A přesto vzpomínka na tento přechod mezi životem a prázdnem ve mně zanechala hluboký dojem - a navždy odstranila můj animální strach ze smrti. Mám-li tu vzpomínku vyjádřit jedním slovem, pak je to "blaho". Jen bych chtěl, aby přišlo tak, jak u souseda, starého muže, jenž usedl na lavičku ve své zahradě, aby si v odpoledních paprscích slunce odpočinul. Usnul - a už se neprobudil. S úsměvem na rtech. Smrt není strašná, a žádná smrtka se nikde nechechtá. To jen umírání, tedy poslední chvíle života, mohou být zlé. Tip za obratnost, s jakou jsi verš napsala.

..děkuji..Bíšo milý...)

Bíša
05. 08. 2010
Dát tip
Vše již bylo řečeno...

..přesypáčku..ahaaa..:))..tak děkuji..:))

..nostalgiku..nostalgiku..:) ..to se nedá nic dělat..děkuji..:)

nostalgik
05. 08. 2010
Dát tip
.. a já, bláhovec, jí ještě půjčil brousek :-( ***

..děkuji ti afro..:)

..neroušku..kózo..děkuji..:)

kóza
05. 08. 2010
Dát tip
píše ti to hezky, kéž bych to já tak uměla, chjo

neroušek
05. 08. 2010
Dát tip
*

..přesypáčku..já ti nevím..je hodně depresivní... ..prosím tě..nechápu ty prázdné bílé čtverce s malým čtnerečkem u některých tvých kritik..můžeš mě osvítit?...)

..přesypáčku..děkuji..:) ..snotíku..já vím a je mi to moc líto..:)

-..kiwagamo..máš pradu..já píšu pocitově..jinak to prostě neumím..člověk to na sílu ze sebe nevytlačí..že ano?..já teda ne...)) a děkuji ti..:)

..gabi..děkuji ti:)

Jen buď vždy v aktuální náladě. Tak jak to vznikne, tak je to nejlepší. Já nic nevytvářím, přichází to samo. To co jsem vytvořil...to nebývá dobré, násilí se pozná.

gabi
04. 08. 2010
Dát tip
hm...už ten nadpis je zaujímavý zvláštne, ako vieš tak zahalene, tajomne, a pritom zrozumiteľne písať o milovaní, aj o starobe a smrti to sa mi páči *

..děkuji ti..:) ..možná zklamu své fanoušky ale když jsem začínala psala jsem dost drsně..občas bych se k tomu ráda vrátila..:)

Jo, má to nádherně ponurou atmosféru.

..no..ono to pokaždé veselé není..co si budeme povídat...)

Jsou tam krásné obrazy, téma je uchopeno s notnou dávkou pesimismu.T.

..ano..ovrkile..je to smutné..nic se však nedá dělat..

Overkill
04. 08. 2010
Dát tip
připomnělo mi to cesty za dědou, když dokonával... smutný tip

..hm..ta má je o stáří..ovšem ty naše myšlenky stejně tančily na jednom rybníce..řekla bych...)

..Jaruš..teď jsem tvou četla..to je zvláštní..že ano?

qqqqq..pravdu díš...)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru