Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

síla-nebe-svoboda

10. 08. 2010
2
10
1538

 

Líná léta praxe

v prach se obrátila

línám samým blahem

jedním tahem SÍLA

 

Sešli jsme se, lásko

sešlí láskou, milostiplní

za držení NEBE jsme

zadrženi, má lásko

 

Dnes, za slovo ubodán

SVOBODA mezi žebra

ach, lásko přiviň mě

křivomodrý ret, lásko.


10 názorů

NEPŘEKROČITELNÝ ZÁKONY...to se mi líbí :)

Honzyk
11. 08. 2010
Dát tip
...já ti nerozumim......fakt ne. Dobrej hlod : muj nick ? Možná. Ale pak ses do toho nějak zamotal. Jinak by bylo dobrý najít si něco o tom, jaký jsou různý společenství lidí ...dobrovolný, organizovaný, mají-li nějaký pravidla, NĚJAKÝ NEPŘEKROČITELNÁ ZÁKONY..... a tak. Vycházeje z toho, co o sobě vím a kde se pohybuju, já v sektě nejsem. Ahoj.

Mi přijde zas dobrý hlod honzYk ale jednou každý dosPějeme:) Každý jsme v nějaký sektě, kamaráde, i hospoda je sektA. Takže asi jsem v nějaký sektě, ale jestli myslíš nějaké teroristy, nebo jiné "zajímavé" propagandy, tak nejsem.. PS: A ty jsi?

Honzyk
11. 08. 2010
Dát tip
"sešlí láskou" je dost dobrej hlod...:o))))... ...hele, bez urážky, nejsi v ňáký sektě??

Láska nemá fanoušky, jen herce a přihlížející (nenávistné siluety)...

Všem, co jim to co cítím škráblo o mysl(duše, srdce, aj.) přeji mnoho pěkných básní:-) A děkuji ;)

Skandinávie je poměrně chladná a drsná oblast planety Země...tam je láska překrásná, tam je láska jak tučňák v troubě...

moorgaan
10. 08. 2010
Dát tip
lina praxe - cinoroda teorie ... ...to uz tak byva :-))

Norsko 1
10. 08. 2010
Dát tip
trochu poezie do lásky chlape, přestaň se pouze vytahovat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru