Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moře chtění

10. 08. 2010
13
14
2616
Autor
Marcela.K.

...tak v té odpovědi nehledej nic, co v ní není.

jak hledat  nic

jak najít to co není

do písku maluješ

co bylo…

 

moře chtění

 

v přílivu zmizí

obraz

bez barev

 

píchneš se do prstu

a daruješ mu krev?


14 názorů

obraz
20. 03. 2012
Dát tip
ano*,ale obraz má spoustu barev-např.modrá to je barva dobrá...

nostalgik
11. 08. 2010
Dát tip
znám obrazy, kterým bych dal i polovinu své krve ... mizí však s odlivem ***

kukuru-KUKU
11. 08. 2010
Dát tip
....tohle napsal sám život:))) "MOŘE CHTĚNÍ" mi. nevímproč, připomíná Lidový milice Únor 48, málo platný....

guy
11. 08. 2010
Dát tip
zatím se kor moc nesnažím nic hledat ..

cem
10. 08. 2010
Dát tip
"a daruješ mu krev?" nestačilo by bez "a" a "mu"?

Určitě bych si ji vysadil u chalupy u stolu k posezení.Sedávali jsme pod tůjemi...chalupa je prodaná, ale katalpy odpuzují komáry...doporučuji. Katalpa trubačovitá, krásně kvete a je dvojpohlavní.Miluji jejich námluvy.

Marcela.K.
10. 08. 2010
Dát tip
... vidíš, to mi nedocvaklo :-) ale takové příběhy píše jen život sám...tak kolem LDNky vysázeli Katalpy? Je to krásný strom...jen ho mám spojený se smutkem, ale přitom mě tak zvláštně láká...

Vzpomínám na dvě katalpy od tebe...a na jednu krásnou sbírku básní...na Anděla.

Marcela.K.
10. 08. 2010
Dát tip
To jsi napsal hezky...to o tom rozjímání a klíči. Katalpa? Ten strom má pro mě svoji historii...je milé, že když ji vidíš, vzpomeneš si. Dík.

Nemusíme všemu rozumět. Hezky se na to kouká, hezky se u toho rozjímá. Každý klíč otevírá jinou komůrku, někdy jedním klíčem stejné dveře otevřeš a je tam jiný pokoj. Jen piš, rád k tobě chodím. Vyskočila jsí mi dnes v mysli, když jsem jel kolem LDN,ale jen pro ty katalpy co jsou u silnice.

A.H.
10. 08. 2010
Dát tip
Každý máme takové moře. *t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru