Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prorok

15. 08. 2010
0
2
543
Autor
myp2p

možná se dám na dráhu duchovního lídra. spirituálního vůdce. byl bych dobrý guru. myslím že mám wisdom. přišlo to samo, s věkem. nehlásal bych náboženství. ukazoval bych cestu. kynul bych davům. nehlásal bych. jenom bych odhaloval co je skryto slepým očím jako vtip odhaluje ty nejobyčejnější pravdy. promlouval bych k zástupům. rozhodl bych se nemluvit po deset dní. učil bych učitele. doporučoval bych poslouchat vlastní dech. osobní sezení bych učtoval jenom bohatým. možná by se mnou udělal interview někdo z bbc. pochopitelně, musel bych hodně cestovat. rio de janeiro, kalkata, novosmolensk. odsuzoval bych chudobu. vyzýval k vysazování stromů. lidé by mi posílali dopisy o tom jak jsem je inspiroval. je třeba sloužit, ano, pokořit se. každý může držet půst podle své potřeby. čelil bych předsudkům. především na Západě. tibet mě přijímá s otevřenou náručí. co je smysl života? tato myšlenka je tu jenom pro to abychom si ji čas od času připomínali. nezapomínejte na dechová cvičení. kolik lidí mě nejvíc poslouchalo? v Bangalo to bylo dva a půl milionu. víte, já se guru nenazval. lidé mi tak začali říkat. komprehensivní filozofie. způsob života. v čem jsem jiný? musíme se spojit. i to co nás rozděluje nás pojí. láska. bratrství všech lidí, je tu naděje pro lidstvo. má matka říkala že jsem lhář. otec byl do astrologie, on rozuměl. pětileté dítě hraje na sitar. přinášel bych štěstí, love and peace. sdílel bych co vím. sdílel bych, nic víc.
 


2 názory

"jenom bych odhaloval co je skryto slepým očím jako vtip odhaluje ty nejobyčejnější pravdy"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru