Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okamžik hrdobců

16. 08. 2010
2
18
1599

gramatika nuda je, má však cenné úd_a_je

 

Jednoho letního večera,

V plném květu jsi stála,

Měla jsi to, co nikterá,

Obyčejně úžasná, stálá


Stáli jsme, oči se tiskly,

Stáli jsme, srdce tryskala,

Stáli jsme, ruce se líbaly,

Stále vidím jak těla chtěla


Vzácně voňavá jak okvětí,

Mám to lásko ještě na jazyku,

Já, ty… čas nás věčně slepil,

První dotek poslepu, po zvyku


Léta marnil čas hledáním,

Létat chtěl když našla ses mi,

Světla podalas mým dlaním,

Svět lehl si s mořmi, lesmi


Jen tehdy, tam, jen s tebou,

Hrouda dvou lásky hrdobců,

Součásti bouře, hlazeni tmou,

Jeden okamžik, a zbytek snům.


18 názorů

nevím zda-li bývám někdy normální ale hupřímná, to jo :o) já teda budu číhat :o)

No ja poplacávání beru, ale jak už jsem řekl Xkrát víc mě potěší normální upřímná kritika. Tak dobře, budu číhat na tu pseudo-múzu a hned pak dám echo ;-)

ale tak to tu chodí.. to není jen že s tebou.. :o) zas je to lepší než se vzájemně poplácávat po rameni za každou cenu, ne? mně třeba todle taky nesedlo.. protože pro mne třeba to zpracování důležitý je.. to jak se dílko čtenářům podá - vedle originality - pokud se sejde originalita s vymakanou formou je to bezva náhodou.. neříkej že to taky nevnímáš.. ale já vím, svoje každý bere jinak :o) a já si teda počkám na další tvý dílko :o)

Jako ja vídím, že se tu nikdo se mnou nesere, proč bych měl krčit strachy? Mám názor, ne nejlepší, ne nejlépe zpracovaný, ale ORIGINÁLNÍ, což ne u všech dá říct (nikoho konkr. nemyslím)...a mě jde o originalitu, koníčku;-)

já mám nervy naštěstí dobře obalené.. a občas si je taky uložím někam do kýblu :o) ale máš nějakou rebelskou náladu - to prohlášení tu má grády :o)

Koníčku: Ale to sú nervy, cooo?:D For all: Podívejte, kritizujte mě, kamenujte, ale jádro nezměníte. Já něco říct chcu, a řeknu, když ne tady, tak jinde. Jště jsem nenapsal něco "JEN TAK", vždycky je to nějaký popud, a to se nedá brzdit.

Uažuji nad ní, blbjenko :)

á, Mladý pán nás skúša.. :oD

blbjenka
16. 08. 2010
Dát tip
mořmi, lesmi? doporučuji hospitalizaci :)

Je to děsný klišé, takový už je život..

Max Hutar
16. 08. 2010
Dát tip
Ta koule z hrdobců se mi líbí. Ale jinak obzvlášť ten začátek je klišé jak brno:-(.

Whitesnake
16. 08. 2010
Dát tip
já tiuež ďakujem... oběma rukama

Oběma ďakujem

Whitesnake
16. 08. 2010
Dát tip
Střídavýýýý... střídavýýýýý

Mě se líbil ten první výrok "jazyka ma jazyk a zaroven je svym jazykem" to si nech patentovat, jednou budes slavny :)

egil
16. 08. 2010
Dát tip
ále; opr.: (báseň MÁ jazyk - a zároveň JE svým jazykem)

egil
16. 08. 2010
Dát tip
..hm, ale ona ta důslednost formy JE důležitá (jazyk má jazyk - azároveň JE svým jazykem) ..rytmus ujíždí, rýmy tedy mnohdy rytmicky nesedí - banality, klišé..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru