Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BLESKOVÁ KRYCHLE (3)

17. 08. 2010
1
17
2590
Autor
aleš-novák

tak dobře...

koule pořád v nedohlednu, tak abyste nezlenivěli

je tu třetí kolo nejrychlejší soutěže na Písmáku

BLESKOVÁ KRYCHLE

  

téma dne: žebřík  (neplést s hřebíkem, ten byl předminule!!!), možný je aj rebrík

forma: libovolná , povinně aspoň jeden rým (aby měl Whitesnake radost)

termíny: psát, číst, hodnotit a komentovat v rámci soutěže můžete do středy 18.8. do 16:30 hod

formality: kdo chce soutěžit, napíše dílo, zveřejní na Písmáku, do názvu přidá slovo "žebřík" a pošle

mi (aleš-novák) avizo. Všechna soutěžní  díla budou v klubu "blesková krychle 3" (klikací).

Vyhrává dílo, které dostane nejvíc tipů. Vyhlášení výsledků ve středu po uzávěrce. howgh.

  


17 názorů

Ani nevím jak dopadly Vulgarismy...kam se mám podívat??

Toscana
19. 08. 2010
Dát tip
Netančím-li na stole, visím tam, kde ribstole, Květoni! :o))) (to je oblíbený hit Věry Čáslavské z dob, kdy sbírala medaile za gymnastiku)

To bychom se ale poněkud odklonili od tématu "žebřík". Ledaže by koně na dél byly o stupínek výš na žebříčku zebřích hodnot. Ale výš než ribstoly? To pochybuju.

a já myslel, že zebra bude míti blíže spíše ke koni. Na dél...

Výborně! Ještě bych to maličko upravil: Neb je to zvyk zebřin držeti se ribstol! Chachá, a teď mudruj! Exkulpace jedna.

Toscana
19. 08. 2010
Dát tip
neb jest způsob zebří držeti se žebří??? :o))))

Řekla zebra zebře že nesleze z žebře

Toscana
17. 08. 2010
Dát tip
Po žebříku do ráje? Na to štafle krátká je... :o))))))))))))

už jsi někdy viděl pravdivou reklamu? :o)

prázdniny, no...všichni leží v Poreči :o)

Whitesnake
17. 08. 2010
Dát tip
Kde jsssssssssssou další veledíla? Nemá být ta fuckin krychle blessskurychlááááá, nebo kurva cooooo????

Ó
17. 08. 2010
Dát tip
Žebříček...... Alešova díla ... potom všechna zbylá....

Whitesnake
17. 08. 2010
Dát tip
Kam ty na TY nápady chodíš ??????????????

Whitesnake
17. 08. 2010
Dát tip
nejen aby měl bílhad radost ale aby bylo učiněno řádu zadost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru