Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BLESKOVÉ VÝSLEDKY BLESKOVÉ KRYCHLE (3)

18. 08. 2010
0
22
3228
Autor
aleš-novák

tramtadadáá...

sláva, třetí krychle je za námi !!!

v žebříčku deseti děl  (z nichž bylo i jedno částečně výtvarné...) na téma Žebřík

dosáhla nejvýše paní Diana

a její Žebřík 

s celkovým počtem 28 tipů.

 

Gratuluji vítězce, děkuji všem autorům za psaní a čtenářům za čtení, komentování a tipování. 

Všechna soutěžní díla tohoto kola jsou k vidění v klubu blesková krychle 3 .

Po hřebíku a žebříku třeba bude příště následovat žejdlík :o)


22 názorů

třeba bude příště následovat žejdlík :o) to jsem měl namysli...a středa byla včera :o)

F.L.Vděk
19. 08. 2010
Dát tip
Aleši, kde je "třeba"? Po obědě jsem ještě víc zbržděněj... Či snad říkáš, že je ho tam třeba?

F.L.:je tam "třeba"

Muamarek
19. 08. 2010
Dát tip
Aleš: To s tím žejdlíkem bys asi neměl prozrazovat :-)))

F.L.Vděk: vyděržaj, pijonier...:o)

Muamarek
19. 08. 2010
Dát tip
Diano, velká gratulace, mám radost, že vyhrálo zrovna tohle dílko :-)) Marek

Diana
19. 08. 2010
Dát tip
Vděku - jo! Na tu scénu taky ráda vzpomínám. chacha, v čem to bylo - Pelíšky? A díky.

F.L.Vděk
19. 08. 2010
Dát tip
Di, gratuluju k vítězství! Soutěž byla bezva. Stojí za to si vyzkoušet, jak těžký je vycedit něco v časovém ohraničení. Smekám před všemi soutěžícími, báječně jsem se bavil. P.S. Syde, nevím proč, ale připomněls mi ono okřídlené "Přicházím s nabídkou kvalitního sexu" :-)

Whitesnake
19. 08. 2010
Dát tip
Ladi Di, cogratzzzz !!! aleši, nenech se vytočit přechytralými arbitry kvality.

Diana
19. 08. 2010
Dát tip
Lidičky, mám radost! Hlavně z vaší přízně a z toho, jak jsme se ten den společně pobavili. Za to dík Alešovi. Vždyť já vím, že to není žádné "dílo", ale pitominka. Moje krédo však zní: Každý úsměv dobrý! Tak vám všem děkuji za vaše legrácky, veršíky, vtipné poznámky a za každé dobré slovo :-))).

Impresse
18. 08. 2010
Dát tip
Di, gratuluji, skvělé! :-)

Ferry
18. 08. 2010
Dát tip
Taky gratuluji, piš častěji nám ku potěše, Dianko. :)

moorgaan
18. 08. 2010
Dát tip
sem to odhadl hned - ze Diana slizne med:-)) ...tento lov byl vskutku bozsky-Diano:-)) ...gratulace!!

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
udělej to sám. pak mi povíš, jaké to bylo

vyser si voko :o)

Norsko 1
18. 08. 2010
Dát tip
důležitost sama

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru